العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات اليابانية > متسوبيشى Mitsubishi > لانسر بومه

لانسر بومه متسوبيشى لانسر

قديم 02-07-2012, 10:53 AM
ahany ahany غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مهندس حر

ahany has a reputation beyond reputeahany has a reputation beyond reputeahany has a reputation beyond reputeahany has a reputation beyond reputeahany has a reputation beyond reputeahany has a reputation beyond reputeahany has a reputation beyond reputeahany has a reputation beyond reputeahany has a reputation beyond reputeahany has a reputation beyond reputeahany has a reputation beyond repute
افتراضي رد: تقرير حصرى عن عربيتى لانسر بومة سوبر اكشن 2012 بالصور والتفاصيل ومميزات وعيوب

الف مبروك . ربنا يديلك خيرها ويكفيك شرها
للاسف دى اخر عربية ممكن افكر اشتريها ودة لسببين
الاول . العربية معى من 2007 وناوى اخير ومش معقول اجيب نفس الشكل تانى مع اختلاف فى الفتيس وبس
الثانى . انا مش مقتنع انى اجيب عربية فى 2012 وتكنش تارة مالتى وبدون بلوتوث والكماليات الاخرى ؟؟؟
بس هى عربية اعتمادية من الدرجة الاولى وتستاهل كل جنية اندفع فيها
ولولا انها معى من 2007 انت اشترتها
اخيرا بخصوص خبطة الاكصدام
سخن مية وادلقها مرتين تلاتة على مكان الخبطة ودخل ايدك بين الكرتيرة وبين الاكصدام هتلاقية اتعدل
وماتفكش الاكصدام لان السمكرى فى الغالب هيكسر كل الكلبسات الفبر ويركب بمسامير ( اكيد انت عارف الصنايعية )
والف مليون مبروك
قديم 03-07-2012, 02:38 AM
3bdo 3bdo غير متواجد حالياً

3bdo has a brilliant future3bdo has a brilliant future3bdo has a brilliant future3bdo has a brilliant future3bdo has a brilliant future3bdo has a brilliant future3bdo has a brilliant future3bdo has a brilliant future3bdo has a brilliant future3bdo has a brilliant future3bdo has a brilliant future
افتراضي رد: تقرير حصرى عن عربيتى لانسر بومة سوبر اكشن 2012 بالصور والتفاصيل ومميزات وعيوب

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mhamdy75 مشاهدة المشاركة

الله ينور عليك
منورنا و منور الموضوع يا باشا بتعليقك

من يفقد ثروة يفقد كثيراً ..
ومن يفقد صديقاً يفقد أكثر ..
ومن يفقد الشجاعة يفقد كل شئ !

http://masrmotors.com/vb/image.php?t...ine=1341151527

تقرير حصرى لمصر موتورز بالصور والتفاصيل عن عربيتى ميتسوبيشى لانسر بومة سوبر اكشن 2012 مميزات وعيوب
http://masrmotors.com/vb/showthread.php?t=90862
عذرا لقلة دخولى على المنتدى بسبب الدراسة ادعولى ولو اى حد عايز حاجة يبعتلى و هرد عليه ان شاء الله ادعولى ربنا يوفقنى
قديم 03-07-2012, 02:59 AM

3bdo has a brilliant future3bdo has a brilliant future3bdo has a brilliant future3bdo has a brilliant future3bdo has a brilliant future3bdo has a brilliant future3bdo has a brilliant future3bdo has a brilliant future3bdo has a brilliant future3bdo has a brilliant future3bdo has a brilliant future

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة abdohtaby مشاهدة المشاركة

الله يكرمك يا استاذ عبدو وياباشا مش ممكن تصورلنا المفتاح والريموت بتاع العربيه وهي من ورا عامله ايه في الوسع يعني والشنطة : Wkiss5:
بالنسبة لوسع الكنبة اللى ورا فهى كويسة جدا والله انا لما باعد فيها ساعات بنام لما بنبقى جايين انا وبقيت العيلة بعود فى الكنبة اللى ورا مخصوص عشان انام بس ده لو كان المشوار بليل حتى انا بطلت اعد ادام عشان مبعرفش انام ههههههههههه وبالنسبة للريموت هصوره لحضرتك بكره واحطهولك ان شاء الله وبالنسبة للشنطة فانا مش هقولك هيا بحر وكده لكن هيا بالنسبة لحجم العربية كويسة جدا يعنى مش زى شنطة الالنترا اللى لما شوفتها كنت عايز اكب شوية مية واخوش اعوم فيها شوية هههههههه وعلى العموم صورة الشنطة عندى على الكمبيوتر ومكنتش عارف احطها فى التقرير عشان الصورة كانت اكبر من الحجم المسموح بيه بس حضرتك ممكن تشوفها من تقرير الاستاذ يحيى لكن هى معهاش ريموت و زرار الفتح والقفل موجود فى المفتاح و تحت امرك فى اى استفسار

تقرير حصرى لمصر موتورز بالصور والتفاصيل عن عربيتى ميتسوبيشى لانسر بومة سوبر اكشن 2012 مميزات وعيوب
عذرا لقلة دخولى على المنتدى بسبب الدراسة ادعولى ولو اى حد عايز حاجة يبعتلى و هرد عليه ان شاء الله ادعولى ربنا يوفقنى

التعديل الأخير تم بواسطة 3bdo ; 03-07-2012 الساعة 03:05 AM
قديم 03-07-2012, 03:03 AM

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahany مشاهدة المشاركة

الف مبروك . ربنا يديلك خيرها ويكفيك شرها
للاسف دى اخر عربية ممكن افكر اشتريها ودة لسببين
الاول . العربية معى من 2007 وناوى اخير ومش معقول اجيب نفس الشكل تانى مع اختلاف فى الفتيس وبس
الثانى . انا مش مقتنع انى اجيب عربية فى 2012 وتكنش تارة مالتى وبدون بلوتوث والكماليات الاخرى ؟؟؟
بس هى عربية اعتمادية من الدرجة الاولى وتستاهل كل جنية اندفع فيها
ولولا انها معى من 2007 انت اشترتها
اخيرا بخصوص خبطة الاكصدام
سخن مية وادلقها مرتين تلاتة على مكان الخبطة ودخل ايدك بين الكرتيرة وبين الاكصدام هتلاقية اتعدل
وماتفكش الاكصدام لان السمكرى فى الغالب هيكسر كل الكلبسات الفبر ويركب بمسامير ( اكيد انت عارف الصنايعية )
والف مليون مبروك

الله يبارك فيك يا باشا و ان شاء الله هعمل اللى حضرتك قولت عليه بس عشان تحس بفرق بعد الانسر يبقى تروح تبص على الفانتازيا لان دى اقل حاجة حضرتك ممكن تركبها بعد ما كان عندك لانسر بس حضرتك باختصار شديد جبت اول سببين كانوا عجبينى فى الالنترا الطارة المالتى والبلوتوث بس لما لاقيتها مليانة عيوب كده كرهت الهيونداى بس برضه يا باشا فيه حاجات كتير اتغيرت فى الميتسوبيشى غير الفتيس زى الكاسيت وسائل الامان الوان الطابلوه شكل العدادات واضائتها وبعدين يا باشا عربية مفتقرة للاوبشنز اعطالها قليلة احسن من عربيات كتير مليانة اوبشنز واعطال فى نفس الوقت وده اللى يفرق الكورى عن اليابانى وخصوصا الانسر

التعديل الأخير تم بواسطة 3bdo ; 03-07-2012 الساعة 03:10 AM
قديم 03-07-2012, 03:38 PM
محمد النرويجى محمد النرويجى غير متواجد حالياً

محمد النرويجى is on a distinguished road

ربنا يحفظك انتا والعربيه والف مبروك طيب ايه رايك فى اوتو سمير لو قسط