العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > القيادة فن و ذوق

القيادة فن و ذوق كل ما يتعلق بفن قيادة السيارات

قديم 23-03-2011, 06:53 AM
mesho70 mesho70 غير متواجد حالياً
من انا؟: ابو احمد وشهد
التخصص العملى: مهندس مساحة

mesho70 has a reputation beyond reputemesho70 has a reputation beyond reputemesho70 has a reputation beyond reputemesho70 has a reputation beyond reputemesho70 has a reputation beyond reputemesho70 has a reputation beyond reputemesho70 has a reputation beyond reputemesho70 has a reputation beyond reputemesho70 has a reputation beyond reputemesho70 has a reputation beyond reputemesho70 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: اسئله المبتدئين ..عفوا ممنوع الفتى :)))

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة CARDIO مشاهدة المشاركة

يعنى اللى بعمله ده غلط؟ والا شغال برضه ؟

- اللى حضرتك ذكرتية اغلبنا بيعمل كدة وطالما وصلتى ان العربية تطلع من غير ما تريح لورا يبقى ممتاز جدا ً
- لكن المشكلة انة بيكون حِمل على اسطوانة الدبرياج ودة تأثيرة بيظهر على المدى البعيد وبيعملها تآكل
- والافضل هو استخدام فرامل اليد يمكن لانى حريص شوية مش اكثر
قديم 23-03-2011, 06:57 AM
الصورة الرمزية CARDIO
CARDIO CARDIO غير متواجد حالياً
من انا؟: i am my self
التخصص العملى: using my brain
هواياتي: learning till death

CARDIO is a splendid one to beholdCARDIO is a splendid one to beholdCARDIO is a splendid one to beholdCARDIO is a splendid one to beholdCARDIO is a splendid one to beholdCARDIO is a splendid one to beholdCARDIO is a splendid one to behold

هى فعلا كده ما بترجعش منى ورا ..بس ما كنتش اعرف معلومه اسطوانه الدبرياج دى
حجرب طريقتك علشان انا كمان موسوسه حبتين
قديم 23-03-2011, 07:07 AM
الصورة الرمزية lol64
lol64 lol64 غير متواجد حالياً

lol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond repute

طريقه حلوه بس انا تصدق مبعملهاش انا بكون مجهز الاولانى ورجلى على الفرامل والدبرياج على الاخر واول ماتتحرك العربيات باروح طالع بالاولانى مع سنه بنزين زياده شويه عشان ماتبطلش او تريح لورا

قديم 23-03-2011, 07:12 AM
الصورة الرمزية CARDIO
CARDIO CARDIO غير متواجد حالياً
من انا؟: i am my self
التخصص العملى: using my brain
هواياتي: learning till death

CARDIO is a splendid one to beholdCARDIO is a splendid one to beholdCARDIO is a splendid one to beholdCARDIO is a splendid one to beholdCARDIO is a splendid one to beholdCARDIO is a splendid one to beholdCARDIO is a splendid one to behold

طيب عموما ايه الضرر لما ادوس فرامل للاخر و انا ب اوقف من غير ما ادوس دبرياج للاخر؟
قديم 23-03-2011, 07:17 AM
الصورة الرمزية lol64
lol64 lol64 غير متواجد حالياً

lol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة CARDIO مشاهدة المشاركة

طيب عموما ايه الضرر لما ادوس فرامل للاخر و انا ب اوقف من غير ما ادوس دبرياج للاخر؟
مافيش ضرر بس لازم تكونى مموره طبعا
الضرر الوحيد ان رجلك هاتوجعك لو كنتى واقفه كده كتير فطبعا فرامل اليد اريح وممكن تتمشى انتى بقى جوه العربيه ههههههههههه