العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > Hyundai هيونداى > Hyundai Matrix - ماتريكس

قديم 08-03-2011, 01:48 AM
الصورة الرمزية BASSEM BESO
BASSEM BESO BASSEM BESO غير متواجد حالياً
من انا؟: واحد من الناس
التخصص العملى: نائب مدير بأحدى المصانع
هواياتي: السيارات والكمبيوتر

BASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond repute
افتراضي رد: صور ماتركسي المتظبطة ....لعيونك يا كريم

الله عليك يااستاذ بدر من يو ماشفت حضرتك فى مقابله دريم وانا بقول ان حضرتك فنان بتهتم بكل تفصيله صغيره فى العربيه وانا احب كده برده بس لى استفسار ارجو من حضرتك ان تجاوبنى عليه بعد اذنك وهو الDVD اريد كل معلومه عنه من حيث السعر والمكان والتركيب وكل شىء بعد اذنك يابدر باشا

لّا إِلَهَ إِلاَّ أَنتَ سُبْحَانَكَ إِنِّي كُنتُ مِنَ الظَّالِمِينَ
قديم 08-03-2011, 05:56 PM
الصورة الرمزية Badr Salah
Badr Salah Badr Salah غير متواجد حالياً
من انا؟: عايش في ملكوت الله
التخصص العملى: محلل اقتصادي
هواياتي: مشاهدة الأفلام الأجنبية

Badr Salah has a brilliant futureBadr Salah has a brilliant futureBadr Salah has a brilliant futureBadr Salah has a brilliant futureBadr Salah has a brilliant futureBadr Salah has a brilliant futureBadr Salah has a brilliant futureBadr Salah has a brilliant futureBadr Salah has a brilliant futureBadr Salah has a brilliant futureBadr Salah has a brilliant future

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة BASSEM BESO مشاهدة المشاركة

الله عليك يااستاذ بدر من يو ماشفت حضرتك فى مقابله دريم وانا بقول ان حضرتك فنان بتهتم بكل تفصيله صغيره فى العربيه وانا احب كده برده بس لى استفسار ارجو من حضرتك ان تجاوبنى عليه بعد اذنك وهو الDVD اريد كل معلومه عنه من حيث السعر والمكان والتركيب وكل شىء بعد اذنك يابدر باشا
باسم حبيبي ربنا يعزك ومشكور على ردك الجميل
اما بالنسبة ل DVD واحد صحبي جبهولي من دبي وهو 11 بوصة كوري وبيشغل المديا من على اي اسطوانه او كرت ميموري وكمان الفلاشة. سعرة 1200 جنيه وانا اللي ركبته بمساعدة واحد صحبي والتوصيلات كانت بمساعدة واحد صحبي كهربائي وعملتله سماعات لوحدة في الشنطة علشان يبقة بعيد عن الكاسيت. لأنه خاص بالأولاد لما بيركبوا ورا هما اللي بيتفرجوا وبيسمعوا وانا ببقة مشغل الكاسيت بصوت واطي وانا سايق.

انا شفت موديلات زيه في مول سبيركار اللي في التجمع الخامس. واعتقد انه عايز سقف عالي يعني مش ها يبقه ناجح في العربيات السيدان.

اي استفسار انا في الخدمه

سبحان الله وبحمدة سبحان الله العظيم

نبذة صغيرة عن تقنية المستقبل (السيارات الكهربائية)
http://www.masrmotors.com/vb/showthr...739#post315739

الماتركسوية يتفضلوا يتفرجوا علي صور ماتركس متظبطة
http://www.masrmotors.com/vb/showthread.php?t=42365
قديم 08-03-2011, 07:01 PM
الصورة الرمزية lover4ever8989
lover4ever8989 lover4ever8989 غير متواجد حالياً
من انا؟: احمد بدر

lover4ever8989 has a reputation beyond reputelover4ever8989 has a reputation beyond reputelover4ever8989 has a reputation beyond reputelover4ever8989 has a reputation beyond reputelover4ever8989 has a reputation beyond reputelover4ever8989 has a reputation beyond reputelover4ever8989 has a reputation beyond reputelover4ever8989 has a reputation beyond reputelover4ever8989 has a reputation beyond reputelover4ever8989 has a reputation beyond reputelover4ever8989 has a reputation beyond repute

ماشاء الله الله اكبر عليها ربنا يحفظهالك

لااله الا الله
عدد ما كان
وعددماسيكون
وعدد الحركات
وعدد السكون
قديم 10-03-2011, 09:05 AM
الصورة الرمزية BASSEM BESO
BASSEM BESO BASSEM BESO غير متواجد حالياً
من انا؟: واحد من الناس
التخصص العملى: نائب مدير بأحدى المصانع
هواياتي: السيارات والكمبيوتر

BASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Badr Salah مشاهدة المشاركة

باسم حبيبي ربنا يعزك ومشكور على ردك الجميل
اما بالنسبة ل DVD واحد صحبي جبهولي من دبي وهو 11 بوصة كوري وبيشغل المديا من على اي اسطوانه او كرت ميموري وكمان الفلاشة. سعرة 1200 جنيه وانا اللي ركبته بمساعدة واحد صحبي والتوصيلات كانت بمساعدة واحد صحبي كهربائي وعملتله سماعات لوحدة في الشنطة علشان يبقة بعيد عن الكاسيت. لأنه خاص بالأولاد لما بيركبوا ورا هما اللي بيتفرجوا وبيسمعوا وانا ببقة مشغل الكاسيت بصوت واطي وانا سايق.

انا شفت موديلات زيه في مول سبيركار اللي في التجمع الخامس. واعتقد انه عايز سقف عالي يعني مش ها يبقه ناجح في العربيات السيدان.

اي استفسار انا في الخدمه

الف الف مليووووووووون شكر يابدر باشا

لّا إِلَهَ إِلاَّ أَنتَ سُبْحَانَكَ إِنِّي كُنتُ مِنَ الظَّالِمِينَ
قديم 12-03-2011, 11:21 PM
sam ram sam ram غير متواجد حالياً

sam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond repute

جميله يا باشا .... ربنا يبارك و يحفظهالك

من تواضع لله رفعه
The ultimate car
would be designed by Italians
engineered by Germans
built by Japanese &