العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > فولفو Volvo

فولفو Volvo فولفو Volvo هي شركة سويدية لتصنيع السيارات والسيارات الثقيلة تم إنشاؤها سنة 1927 ورغم النجاح المحدود للشركة على الصعيد التجارى الا ان الشركة طالما تميزت بالتزامها باقصى معايير السلامة والامان فى سياراتها مما جعلها رمزاً للسيارات الامنة فى العالم

قديم 19-04-2010, 07:03 PM
starjet_1 starjet_1 غير متواجد حالياً

starjet_1 is on a distinguished road
افتراضي فولفو 340 GL ... قطع غيار و عيوب

العربية دي عندي و عاوز افهم فيها و بيقولو عيبها في عمود الكردان بتاعها و ممكن يتعمله تعديل و يتحط فتيس تيوتا هل دا صح و هل يؤثر علي السيارة شكرا لو رديتو... و اجيب قطع غير جديدة لها من مصر فين.. شكر ا جزيلا

التعديل الأخير تم بواسطة aboelesaad ; 10-05-2011 الساعة 04:29 PM سبب آخر: للتسهيل في محركات البحث
قديم 24-08-2010, 11:23 AM
mahranahm mahranahm غير متواجد حالياً
من انا؟: صاحب صحبى اوى
التخصص العملى: مدير انتاج فى شركة الحمد الصناعية
هواياتي: الكمبيوتر والنت و الاعمال اليدوية

mahranahm has a reputation beyond reputemahranahm has a reputation beyond reputemahranahm has a reputation beyond reputemahranahm has a reputation beyond reputemahranahm has a reputation beyond reputemahranahm has a reputation beyond reputemahranahm has a reputation beyond reputemahranahm has a reputation beyond reputemahranahm has a reputation beyond reputemahranahm has a reputation beyond reputemahranahm has a reputation beyond repute
افتراضي رد: فولفو 340 GL د يكلمني عنها و يفهمني فيها اي حاجة

على فكرة قطع غيار للفولفو افضل مكان بجد ومش حتندم بورسعيد بجد كل حاجات الفولفو هناك واد قالى ان الاربع ابواب بماكينات رفع الزجاج الاصلى بتاعت موديل 240 كلهم على بعضيهم يعملوا 1700 جنية حاجة جامدة اوى
قديم 05-10-2010, 04:41 PM
الصورة الرمزية akerima
akerima akerima غير متواجد حالياً
من انا؟: VW OLD Beetle Big FAN
التخصص العملى: Sales
هواياتي: IT

akerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond repute

السلام عليكم
انا كان معايا العربية دي موديل 85 هي العربية كويسه من حيث الحجم والشكل الخارجي والداخلي بس عيوبها كتير فعلا اولهم عمود الكردان والحل اللي انا كنت عملة ان انا كنت مركب درك لادا بس المشكلة ان عمود الكردان اللمنيوم وبيحصلة مشاكل كتير عشان الفيتيس ورا مش قدام وده بيخلي عمود الكردان يلف حتي لو العربية واقفة انا كانت مشكلتي الكبيرة ان انا من الاسكندرية وقطع الغيار هنا نادرة جدا فكنت بضطر انزل القاهرة او بورسعيد عشان اجيب قطع غيار عموما لو ماتورك سليم يبقي نص المشكلة محلول لو العربية مش قوي يبقي الله يكون في عونك ويا اخ mahranahm ال 240 غير 340 دي حاجة ودي حاجة تانية خالص - لو لسة العربية معاك اسال اي سؤال وانا تحت امرك
قديم 01-11-2010, 04:56 AM
طارق فولفو طارق فولفو غير متواجد حالياً

طارق فولفو is on a distinguished road

انت عوز اية فى الفولفو
قديم 01-11-2010, 12:18 PM
mahranahm mahranahm غير متواجد حالياً
من انا؟: صاحب صحبى اوى
التخصص العملى: مدير انتاج فى شركة الحمد الصناعية
هواياتي: الكمبيوتر والنت و الاعمال اليدوية

mahranahm has a reputation beyond reputemahranahm has a reputation beyond reputemahranahm has a reputation beyond reputemahranahm has a reputation beyond reputemahranahm has a reputation beyond reputemahranahm has a reputation beyond reputemahranahm has a reputation beyond reputemahranahm has a reputation beyond reputemahranahm has a reputation beyond reputemahranahm has a reputation beyond reputemahranahm has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة طارق فولفو مشاهدة المشاركة

انت عوز اية فى الفولفو
فية اماكن بيع قطع غيار ليها فى الاسكندرية

My car