العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > كيا KIA > كيا سيراتو Cerato

كيا سيراتو Cerato من انجح سيارات كيا عامة وسميت باكثر من اسم منها فورت و سبكترا وشوما قديماً

قديم 07-12-2009, 01:39 AM
الصورة الرمزية abonagham
abonagham abonagham غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مدرس

abonagham is a splendid one to beholdabonagham is a splendid one to beholdabonagham is a splendid one to beholdabonagham is a splendid one to beholdabonagham is a splendid one to beholdabonagham is a splendid one to beholdabonagham is a splendid one to behold
افتراضي رد: انا اسف بس حسيت اني لازم انقل الموضوع ده

قدر الله وماشاء فعل

الحمد لله على سلامة الأخ صاحب السيارة , وربنا يعوضه عنها كل خير , وحياة الواحد أغلى من مليون سيراتو , ولانقول إلا الحمدلله على كل شئ .

(( يَا مَعْشَرَ الْجِنِّ وَالْإِنسِ إِنِ اسْتَطَعْتُمْ أَن تَنفُذُوا مِنْ أَقْطَارِ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ فَانفُذُوا لَا تَنفُذُونَ إِلَّا بِسُلْطَانْ ))

قديم 07-12-2009, 01:47 AM
yassera7 yassera7 غير متواجد حالياً

yassera7 is on a distinguished road

اولا حمدالله على سلامتك ثانيا انت عارف ان kia اختصار ل kills in accident
حمدالله على سلامتك مره تانيه ويا جماعة انا عايش في الامارات وشركات التامين هنا مبيردوش يامنوا عليها الا باسعار غالية جدا لانها عربيات معدومة الامان مع العلم بان المواصفات القياسية الخليجية اهم حاجة عندهم الامان ياراجل ده الشاهين احسن منها
قديم 07-12-2009, 08:44 PM
abo adhm abo adhm غير متواجد حالياً

abo adhm is a name known to allabo adhm is a name known to allabo adhm is a name known to allabo adhm is a name known to allabo adhm is a name known to allabo adhm is a name known to all

شكرا علي المعلومه الها يله دي
قديم 07-12-2009, 09:23 PM
الصورة الرمزية Dr. Bolbolan
Dr. Bolbolan Dr. Bolbolan غير متواجد حالياً
من انا؟: مصرى مسلم متزوج وأبو ياسمين و أحمد
التخصص العملى: أخصائى أمراض نساء وتوليد ولكن حاليآ أعمل طبيب طوارىء بمجال البترول ومعى شهادات أميريكية من جوهانسبرج
هواياتي: صيد السمك واصلاح السيارات وأى حاجه بايظه

Dr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة abo adhm مشاهدة المشاركة

شكرا علي المعلومه الها يله دي

ياخوانا أنا بأكرر تانى و مش دفاعآ عن السيراتو و مش بأطمأن نفسى !

الراجل نزل فى نقره على كلامه و بسرعة 100 كم فى الساعه بالعجله الشمال كلها فى النقره !

طبعآ ما دام العجله كلها نزلت فى النقره ( على كلامه ) تبقى مش نقره ! تبقى حفره أو خندق !

يعنى المقص حمل على الآرض و يعنى الطنبوره بخرطوم الفرامل اترزعوا جامد فى الآرض !

يعنى كان سرحان أو نايم ( مع احترامى له ) والحادثه حصلت فى ثانيه ! فكيف يستوعب التفاصيل !

يعنى من الآخر هوه له دخل كبير فى اللى حصل بعد قضاء الله !

يعنى من الآخر برده ما كانتش العربيه ماشيه فى آمان الله و قررت فجأه تعمل شقلبظات و جراند كار !

Dr. Bolbolan ptmnlo123per1106

ليت الشباب يعود يوما فأخبره بما فعل المشيب بى ! ptmnlo123per1127
قديم 07-12-2009, 09:39 PM
الصورة الرمزية يسري أبو الخير
يسري أبو الخير يسري أبو الخير غير متواجد حالياً
التخصص العملى: محاسب - مجال التصدير
هواياتي: كتابة القصة القصيرة

يسري أبو الخير has a reputation beyond reputeيسري أبو الخير has a reputation beyond reputeيسري أبو الخير has a reputation beyond reputeيسري أبو الخير has a reputation beyond reputeيسري أبو الخير has a reputation beyond reputeيسري أبو الخير has a reputation beyond reputeيسري أبو الخير has a reputation beyond reputeيسري أبو الخير has a reputation beyond reputeيسري أبو الخير has a reputation beyond reputeيسري أبو الخير has a reputation beyond reputeيسري أبو الخير has a reputation beyond repute

حمدا لله على سلامتك ..

هكذا أنت يا إمرأة .. بين جنبات النفس و الروح
و بين العقل و القلب .. أتدركين لماذا ؟ ......!!!!