العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات اليابانية > اليابانى العام

قديم 17-12-2012, 01:37 AM
الصورة الرمزية magdy_c_c
magdy_c_c magdy_c_c غير متواجد حالياً

magdy_c_c has a reputation beyond reputemagdy_c_c has a reputation beyond reputemagdy_c_c has a reputation beyond reputemagdy_c_c has a reputation beyond reputemagdy_c_c has a reputation beyond reputemagdy_c_c has a reputation beyond reputemagdy_c_c has a reputation beyond reputemagdy_c_c has a reputation beyond reputemagdy_c_c has a reputation beyond reputemagdy_c_c has a reputation beyond reputemagdy_c_c has a reputation beyond repute
افتراضي رد: رجعنا تاني لمسابقه الياباني!!!!!!!!!!!!

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة tarbook مشاهدة المشاركة

حمدى انا مش قادر امسك نفسى بصراحه انتا حر

2012 Italdesign Giugiaro Brivido
خيرها فى غيرها يا باشا
اللى سبق أكل النبأ
المرة دى المعطر و النقاط لى كماااااااااااان
أخيك مجدى
قديم 17-12-2012, 01:50 AM
الصورة الرمزية tarbook
tarbook tarbook غير متواجد حالياً
من انا؟: خالد صلاح الدين سمير
التخصص العملى: Computer Science
هواياتي: السيارات واسماك البحار

tarbook has a reputation beyond reputetarbook has a reputation beyond reputetarbook has a reputation beyond reputetarbook has a reputation beyond reputetarbook has a reputation beyond reputetarbook has a reputation beyond reputetarbook has a reputation beyond reputetarbook has a reputation beyond reputetarbook has a reputation beyond reputetarbook has a reputation beyond reputetarbook has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة magdy_c_c مشاهدة المشاركة

خيرها فى غيرها يا باشا
اللى سبق أكل النبأ
المرة دى المعطر و النقاط لى كماااااااااااان
أخيك مجدى

يا باشا ميغلوش عليك والله

بس انا عايز حمدى يجيب عربيات نادره زى زمان تدوخ ويعلى النقط خليه يحلى روح التشويق شويه

اشهد ان لا اله الا الله وحده لا شريك له واشهد ان محمد رسول الله عليه افضل الصلاه والسلام على الحبيب المصطفى

لا اله الا انت سبحانك انى كنت من الظالمين

قديم 17-12-2012, 02:27 AM
الصورة الرمزية magdy_c_c

magdy_c_c has a reputation beyond reputemagdy_c_c has a reputation beyond reputemagdy_c_c has a reputation beyond reputemagdy_c_c has a reputation beyond reputemagdy_c_c has a reputation beyond reputemagdy_c_c has a reputation beyond reputemagdy_c_c has a reputation beyond reputemagdy_c_c has a reputation beyond reputemagdy_c_c has a reputation beyond reputemagdy_c_c has a reputation beyond reputemagdy_c_c has a reputation beyond repute

يا ريت بس خلى بالك ان احنا اتفقنا مع الأستاذ / حمدى انه ينزل المسابقة بعد الساعة 12 لأن كتير مننا و منهم أنا شخصيا ً بنرجع من الشغل بالليل و هو وافق
و بعدين النهاردة نزلها باردوا الساعة 10 مساء ً !!!
أنا عارف انه نسى الإتفاق ، زى ما نسى النقاط القديمة بتاعتى !!!
هههههههههه
قديم 17-12-2012, 06:49 AM
الصورة الرمزية svneleven
svneleven svneleven غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مهندس قوي و الات كهربيه
هواياتي: السيارات و الكمبيوتر

svneleven has a reputation beyond reputesvneleven has a reputation beyond reputesvneleven has a reputation beyond reputesvneleven has a reputation beyond reputesvneleven has a reputation beyond reputesvneleven has a reputation beyond reputesvneleven has a reputation beyond reputesvneleven has a reputation beyond reputesvneleven has a reputation beyond reputesvneleven has a reputation beyond reputesvneleven has a reputation beyond repute

يا جماعة ليه سؤال صغير لكن من غير ما حد يزعل هو ايه الفن أو اختبار المعلومات اللي في المسابقة؟ أنت بتنزل صورة العربية عندك و تديها ل جوجل يجيبلك تاريخ العربية كله في أقل من دقيقة و بعد كده ألاقي ناس كاتبة تعبتني قوي و كانت صعبة و بتاع. هو فيه حاجة أنا مش فاهمها؟
قديم 17-12-2012, 06:29 PM
الصورة الرمزية magdy_c_c

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة svneleven مشاهدة المشاركة

يا جماعة ليه سؤال صغير لكن من غير ما حد يزعل هو ايه الفن أو اختبار المعلومات اللي في المسابقة؟ أنت بتنزل صورة العربية عندك و تديها ل جوجل يجيبلك تاريخ العربية كله في أقل من دقيقة و بعد كده ألاقي ناس كاتبة تعبتني قوي و كانت صعبة و بتاع. هو فيه حاجة أنا مش فاهمها؟
:bb12 7bc6eab060e3e23:bb127bc6e ab060e3e23

أولا ً مع احترامى الشديد لرأى سعادتك السديد!
مش كل العربيات لها صور على النت ، وبعدين فى عربيات كتيرة متشابهة
، و فى كمان عربيات صور موديلاتها واحدة يعنى ممكن من موديل 2000 إلى موديل 2006 تلاقى الشكل واحد اللى متابع بس هو اللى يقدر يحكم على كدة.
ثانيا ً مش كل المسابقات صور عربيات ، هناك مسابقات من نوع آخر
زى مثلا ً عرض مشكلة و محاولة الحل ( يعنى زى الفوازير كده ) ،
و يا ريت أ / حمدى يجيب حلجات فعلا ً من المتشابهة و الغير معروفة علشان نشوف حضرتك و انت دايخ معانا فى حل المسابقة .
هههههههههههههه
:funny2 5: