العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > القيادة فن و ذوق

القيادة فن و ذوق كل ما يتعلق بفن قيادة السيارات

قديم 19-07-2011, 01:21 AM
الصورة الرمزية د.هبه77
د.هبه77 د.هبه77 غير متواجد حالياً

د.هبه77 has a reputation beyond reputeد.هبه77 has a reputation beyond reputeد.هبه77 has a reputation beyond reputeد.هبه77 has a reputation beyond reputeد.هبه77 has a reputation beyond reputeد.هبه77 has a reputation beyond reputeد.هبه77 has a reputation beyond reputeد.هبه77 has a reputation beyond reputeد.هبه77 has a reputation beyond reputeد.هبه77 has a reputation beyond reputeد.هبه77 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: حصرى::**قيادة السيارات للمعاقين**

موضوع جميل جدا
بس هي بتبقي مكلفة ولا اسعارها اية وليها ماركات معينة او بتتباع فين وبتتجاب ازاي؟

بسم الله الرحمن الرحيم
وما كان ربك نسيا
صدق الله العظيم

قديم 19-07-2011, 10:48 AM
tham1010 tham1010 غير متواجد حالياً
من انا؟: شاب
هواياتي: الكمبيوتر والعربيات

tham1010 has a reputation beyond reputetham1010 has a reputation beyond reputetham1010 has a reputation beyond reputetham1010 has a reputation beyond reputetham1010 has a reputation beyond reputetham1010 has a reputation beyond reputetham1010 has a reputation beyond reputetham1010 has a reputation beyond reputetham1010 has a reputation beyond reputetham1010 has a reputation beyond reputetham1010 has a reputation beyond repute

دكتورة هبه. أنت قصدك أى عربية اللى بتكون غالية؟ لو اللى بتتساق زى ألعاب الفيديو تبقى طبعا غالية جدا وأصلا مش موجودة فى مصر ولا يسمح بيها المرور. السيارة التى تقاد عن طريق الكمبيوتر زى العاب الفيديو أختراع فى طريقة للتطبيق فى الدول الأوروبية

اما لو قصدك على العربية اللى بتتساق عن طريق التجهيزات اللى بتركب ويقودها المعاق بإستخدام اليد زى الموتوسيكل زى الفيديو الأول فالحقيقة تركيب الجهاز ينفع لاى سيارة من اى نوع واى موديل. والتجهيز دة مش غالى يعنى على حسب الخامة والسهولة الأستخدام ولكن أحنا بتكلم على حاجة بين 175 جنية إلى 400 جنية على حسب نوع التجهيز ( احادى ثانئى ثلاثى)
قديم 19-07-2011, 05:10 PM
الصورة الرمزية د.هبه77
د.هبه77 د.هبه77 غير متواجد حالياً

د.هبه77 has a reputation beyond reputeد.هبه77 has a reputation beyond reputeد.هبه77 has a reputation beyond reputeد.هبه77 has a reputation beyond reputeد.هبه77 has a reputation beyond reputeد.هبه77 has a reputation beyond reputeد.هبه77 has a reputation beyond reputeد.هبه77 has a reputation beyond reputeد.هبه77 has a reputation beyond reputeد.هبه77 has a reputation beyond reputeد.هبه77 has a reputation beyond repute

لا انا مش قصدي علي الجهاز اللي بيتركب في العربية انا قصدي علي السيارة الاساسية انا كنت سمعت قبل كدة ان سيارات المعاقين دي بتبقي بالطلب واستيراد ومش متوفرة يعني وبتبقي غالية وعليها تخاليص جمركية كتير بس مش عارفة التفاصيل اوي فكنت بسال عن كدة لان لو زي ما حضرتك بتقول عن سعر الجهاز دة يبقي مفيش لازمة بقي لكل التعقيدات السابقة ؟؟؟

بسم الله الرحمن الرحيم
وما كان ربك نسيا
صدق الله العظيم