العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > منتدى السيارات العام

منتدى السيارات العام المنتدى الرئيسي بالموقع ، حيث يحتوي على كل المواضيع العامة عن السيارات نقاشات المنتدى اخبار السيارات فى مصر والخليج والعالم

قديم 28-05-2010, 01:46 AM
الصورة الرمزية mainz
mainz mainz غير متواجد حالياً
من انا؟: عاطف عبده
هواياتي: chess

mainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond repute
افتراضي رد: سيارة احمد عز

ptmnlo123per1147عز ايه اللى انتى جاي تقول عليه ptmnlo123per1147
ptmnlo123per1147انت عارف عز ده كان اصله ايه ptmnlo123per1147
ptmnlo123per1147العز بيهز والكل بيتفرج عليه ptmnlo123per1147
ptmnlo123per1147ودايما يقول الهز طول عمره بالجنيه ptmnlo123per1147
والضرب على القفا شفا ومستنى العيش والحلاوه ان شاء الله من الاعضاء الكرام
قديم 28-05-2010, 07:08 AM
corsair
Guest

هوه مينز ده انجليزي يا مرسي ههههههههههههههههههههه تسلم يا مينز علي كام بيت الشعر اللي انتا قولهم دول ولعلمك عز هيحبك اوي وهيتوصي بيك في اول قرار جي ان شاء الله ههههههههههههههه
قديم 29-05-2010, 01:18 AM
الصورة الرمزية mainz
mainz mainz غير متواجد حالياً
من انا؟: عاطف عبده
هواياتي: chess

mainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond repute

ptmnlo123per1147يا كورسير عز بيه هيتوصى بيا ان شاء الله وهيزودنى عودين حديد على الربطه الى هشتريها من عنده ان شاء الله يعنى كده ممكن نقول ربطه قصب او ممكن نقول ربطه عنق ptmnlo123per1147 هوا ايه الى حصل يا كورسير مع عز ابو حديده ptmnlo123per1147انا سمعت انه خسر صفقه بحوالى مليار دولار والجزائر مارضتش تشترى منه الصفقهptmnlo123per1147 يستاهل علشان طماع
قديم 29-05-2010, 10:09 AM
corsair
Guest

والله يا مينز انا الفرحة مش سايعاني بسبب رفض الجزئر لاحمد عز عندهم ربنا يديله كمان يمكن يطعظ
قديم 29-05-2010, 04:03 PM
الصورة الرمزية waleed116
waleed116 waleed116 غير متواجد حالياً
من انا؟: مصري ,,, وبحب بلدي
هواياتي: الاطلاع و الشطرنج

waleed116 has much to be proud ofwaleed116 has much to be proud ofwaleed116 has much to be proud ofwaleed116 has much to be proud ofwaleed116 has much to be proud ofwaleed116 has much to be proud ofwaleed116 has much to be proud ofwaleed116 has much to be proud of

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة gamal alabd مشاهدة المشاركة

سلام عليكم
إيه رايكم ننسى أحمد عز واعوانه وزبانيته شويه ونحمد ربنا على النعم اللى عندنا
المهم نعرف قد إيه ربنا ليه نعم كتير جدا مش مجرد مال وعربيات وخلافه من الأمور الماديه

المتعه فى الرضـــــــــــــــــــــ ـا
الله عليك .....

طيب تعالوا نفكر شويه مع بعض .....

رب العزه عمره ماكان ظالم (حاشاك ياربي ) ... واي انسان فينا عمره ماحياخد كل شئ . والعاقل الي بيتدبرفي احوال الناس ... مش تغرك المظاهر ... وشوف الاحوال ... وانته حتستغرب .... ونبدء بمجموعه من القوات المسلحه المصريه والي كانو وقفين علي عربيه فول بيفطرو الصبح قبل ميروحو لوحدتهم ...وعمالين يسبو ويلعنو علي اليوم الي ولدتهم فيه امهاتهم من الفقر الي هما فيه .... واصطباحه الفول علي العربيه كل يوم الصبح .. والعيش الي بالخشب والزلط .. وفحل البصل ... وشويه شافوا عربيه مرسيدس اخر موديل متفيمه قربت من عربيه الفول ووفقت ! و واحد منهم .. وبحركه لا اراديه لبس الكاب بتاعو بسرعه وهو بيقول لزميله ( ينهر اسود اتصورنا ) .... وفجأه نزل من العربيه شخصيه كبيرا جدا (شبه الوزير ) ودخل عليهم ...والكل (لبس الكاب والقمه وقفت في ازوارهم )... دخل عليهم وقلهم ... انا نفسي اكل واقف علي عربيه الفول دي زييكم .... وبكي ... وقلهم اديكم كل ثروتي ... بس ادوني شويه صحه زييكم ......

صديق لي وحاليا انسان مهتدي جدا جدا (سبحان الله ... ايه من ايات الله للعظه ) . والحديث ليه .....

انا كنت اتمني اني اكون غني .... بس لما شفت الراجل ده ... لا ... مش عاوز فلوس ومش عاوز غني ....
وتخيل الله عز وجل خيرك بين نعمه البصر والغني .... تختار مين ؟

الله عز وجل خيرك بين نعمه اليدين او القدميين والغني .... تختار مين ؟

الله عزل وجل خيرك بين نعمه الاسره والاطفال ولا الغني والفلوس وافخم القصور والسيارات .... تختار مين ؟

ولا اقلك بلاش ... اتصفح سيره الرسول (صلي الله عليه وسيلم ) الي كان بينام علي حصيره وجلده بيعلم عليها ... ولا شوف حسابك يوم العرض يافقير والمده ... ومده حساب الملوك والاغنياء لانهم حيسئلوا علي كل درهم وفلس ....

واخيرا ...دعاء حبيبي ونور قلبي رسول الله (اللهم احيني مسكينا .. وامتني مسكيننا ... واحشرني في زمره المساكيين ) .

شكرا ....