العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > منتدى السيارات العام

منتدى السيارات العام المنتدى الرئيسي بالموقع ، حيث يحتوي على كل المواضيع العامة عن السيارات نقاشات المنتدى اخبار السيارات فى مصر والخليج والعالم

قديم 24-05-2010, 09:47 AM
corsair
Guest

افتراضي رد: سيارة احمد عز

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة خالدخليفة مشاهدة المشاركة

ههههههههههههههههههه يابنى انا اللى جايبه لنفسى لكن انت مالك ومال الراجل العبقرى الفلتة الذى لم تنجب مصر مثله من ايام خالدخليفة الرابع وده احد ملوك الاسرة السابعة ايام الفراعنة
وكان بيحكم دولة رخصستان وعلشان كده له حفيد اليويمن دول ماشى من غير رخص
ثم ان الطبلة مش اى صوابع تمسكها انت كبيرك تطبل فى المرج ويعشوك وتمشى

طيب ده انا لسه جاى من مدينة السادات الجنب اليمين من المدينة من ورا السجن كده لحد بلد اسمها كفر داود و دى مسافة حوالى 25 كيلو 90% منها بتاعته بقيت ماشى جنب مصانعه واقول فينك ياكروزير تشوف الشغل وسرحت لقيت نفسى ادام كمين ومش لابس الحزام والرخص اصلا مفيش قلت طيب ياكروزير لما اشوفك بس

بس انا هزرت مع الظابط قلتله انا حفيد خالد خليفة الرابع رئيس دولة الرخص فى عهد الفراعنة وضحك وقال طيب عشان خاطر جدك هنسيبك

هههههههههههههههه يا ريت والله اعرف اطبل في المرج لو ليك واسطة هناك يا ريت تواصيهم عليا وايوه كدا قول بقا اني انا السبب في انك مش لابس الحزام بس كويس انك لاقيت ظابط بيحب الهزار كان زمانك دلوقتي نايم في السجن اللي كنت لسه معدي من عليه وبعدين المفروض تروح تعمل زيارة لجدك الرابع علشان عمال بينقذك من عميلك ديه يا عدو المرور الاول
قديم 24-05-2010, 07:45 PM
الصورة الرمزية خالدخليفة
خالدخليفة خالدخليفة غير متواجد حالياً

من انا؟: محب لكل الناس / وارجو من الله العفو والمغفرة
التخصص العملى: تاجر عطور بالجملة -تاجر اراضى
هواياتي: القراءة والاهتمام بعلم الحديث الشريف

خالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond repute

هيا السرعة بس غير كده ملتزم جدا والله
واما الحزام مين فينا بيربطه
قديم 25-05-2010, 07:15 PM
samer75 samer75 غير متواجد حالياً

samer75 is on a distinguished road

كلامك مظبوط -ولكن عربية ذي دي مش هيعرف يمشي بيها في البلد اللي خربوها هو و امثاله!!! من فسادهم و سؤ تخطيطهم- و لا نملك إلا ان نقول حسبنا الله و نعم الوكيل - 1300 cc سيارة فارهة!!؟؟؟؟؟ حتى مش هاين عليهم الواحد يحفظ كرامته و كرامة بناته. ياريت سعادته يقولنا كم سيارة تملكها أسرته؟ حسبنا الله و نعم الوكيل
قديم 26-05-2010, 03:44 AM
pop just one pop just one غير متواجد حالياً

pop just one is on a distinguished road

فعلا احمد عز بك مش عنده عربيه واحده انتا مفتكروا واحده زينا كدا من اللى بيحمدوا ربهم على اى حاجه ويرضوا بقليلهم . لما دا يبقى معاه عربيه واحده ساعتها يبقى احنا نمشى بحماره هههههههههههههه
قديم 26-05-2010, 06:09 AM
corsair
Guest

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة samer75 مشاهدة المشاركة

كلامك مظبوط -ولكن عربية ذي دي مش هيعرف يمشي بيها في البلد اللي خربوها هو و امثاله!!! من فسادهم و سؤ تخطيطهم- و لا نملك إلا ان نقول حسبنا الله و نعم الوكيل - 1300 cc سيارة فارهة!!؟؟؟؟؟ حتى مش هاين عليهم الواحد يحفظ كرامته و كرامة بناته. ياريت سعادته يقولنا كم سيارة تملكها أسرته؟ حسبنا الله و نعم الوكيل

هوه ده حال بلدك وهتلاقيه عمله طريق مخصوص من تحت الارض محدش يمشي فيه غيره وهيه ال 1300 عربية فارهه من وجهة نظره لان ديه اكيد كانت اول عربية في حياته