العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > سكودا skoda

سكودا skoda اسكودا Škoda بداءت كشركة تشيكية منذ عام 1895 على يد شريكين لورينما وكليمنت وهى حاليا احدى شركات مجموعة فولكس الالمانية من اهم موديلات سكودا اوكتافيا فابيا رومستر

قديم 30-12-2012, 05:49 PM
ABOANEMA ABOANEMA غير متواجد حالياً

ABOANEMA is on a distinguished road
افتراضي عايز اجيب فانتزيا 2010

شباب انا حابب اعرف ايه رايكم في فانتزيا 2010 مميزات وعيوب

وعايز اعرف هيا بجد موديل 2010 عايز بنزين 95 ؟؟

ولو فيها عيوب ايه هيا

لاني معروض عليا فانتزيا اليجانس 2010 ماشيه 38 الف كيلو ب160 الف فهل ده سعر مناسب عليها ولا لا وعايز رايكم برده فيها كعامه
قديم 31-12-2012, 12:55 AM
الصورة الرمزية طارق عبد السلام
طارق عبد السلام طارق عبد السلام غير متواجد حالياً
التخصص العملى: Technical Manager

طارق عبد السلام has a reputation beyond reputeطارق عبد السلام has a reputation beyond reputeطارق عبد السلام has a reputation beyond reputeطارق عبد السلام has a reputation beyond reputeطارق عبد السلام has a reputation beyond reputeطارق عبد السلام has a reputation beyond reputeطارق عبد السلام has a reputation beyond reputeطارق عبد السلام has a reputation beyond reputeطارق عبد السلام has a reputation beyond reputeطارق عبد السلام has a reputation beyond reputeطارق عبد السلام has a reputation beyond repute
افتراضي رد: عايز اجيب فانتزيا 2010

السعر مناسب جدا بس اليجانس كامل يعنى مرايات ضم وسخانات كراسى
وهى وكيل ولا خليجى
العربيه ماشيه 92 عادى جدا جدا
والحمد لله العربيه ممتازه جدا
توكل على الله لو العربيه فابريكه وسليمه اشتريها السعر كويس

قديم 31-12-2012, 06:01 AM
الصورة الرمزية Marlborooo
Marlborooo Marlborooo غير متواجد حالياً
من انا؟: Hassan
هواياتي: مش عارف

Marlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond repute

البنزين المفضل 95 لكن حد ادني 92
92 مش هيضر العربية بس افضل اداء للعربية 95

قديم 31-12-2012, 11:30 AM
ABOANEMA ABOANEMA غير متواجد حالياً

ABOANEMA is on a distinguished road

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة tarek/ مشاهدة المشاركة

السعر مناسب جدا بس اليجانس كامل يعنى مرايات ضم وسخانات كراسى
وهى وكيل ولا خليجى
العربيه ماشيه 92 عادى جدا جدا
والحمد لله العربيه ممتازه جدا
توكل على الله لو العربيه فابريكه وسليمه اشتريها السعر كويس

مش عارف بخصوص كامله ومش كامله ديه انا اللي اعرفه ان العربيه 3 فئات التروبيتك ديه والسبورت والاليجانس

هو فيه حاجة اسمها اليجانس كامله ومش كاملة ولا حضرتك تقصد اتاكد ان كانت اليجانس او سبورت اصلا ^_^ بس هاتاكد برده وشكرا علي التنبيه

العربيه توكيل اه

العربيه فابركيه برا وجوا بس صاحب المعرض رش فيها الاصطدام الامامي والخلفي عشان كانت حاكه فيهم كتير - علي حسب كلامه - وانا كعامه هاخد العربيه اكشف عليها برده في التوكيل عشان اتاكد لو فيها اي حاجة مش مزبوطه عشان موضوع انه راشش لها الاصطدامات ديه مش مريحني بصراحه

بس كعامه لو طلع كلامه صح وسليمه وكل حاجة وراشه دول بس يبقي ايه النظام فيها حلوة ولا ايه رايكم ؟؟

بعدين معلش سؤال هو اليجانس 2010 بتختلف في اوبشن عن ال2013 ولا هيا هيا تقريبا يعني حابب اعرف لو فيها حاجة اقل ناقصه كده

ومعلش علي تعبك
قديم 31-12-2012, 05:33 PM
الصورة الرمزية Marlborooo
Marlborooo Marlborooo غير متواجد حالياً
من انا؟: Hassan
هواياتي: مش عارف

Marlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond repute

رأيي الشخصي متشتريش عربية من صاحب معرض حتي لو برخص التراب صدقني لازم بتكون فيها حاجة غلط
وبعدين راشش اكصدمات عشان تجاريح ؟؟ منطقيا صعبا لان العربية المفروض فيها حساسات ركن فلو الاكصدمات لو مخبوطة خبطة بسيطة اكيد هتأثر عليها

بص يا ريس الاسكودا فانتزيا عربية محترمة جدا جدا
وموجود كسر زيرو كتيييييير اوي
رأيي تشوفلك واحدة فابريكة برا وجو من الاكصدام للاكصدام بنفس السعر
رأيي الشخصي وربنا يوفقك ويباركلك في اي عربية تشتريها