العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الصينية والهندية > شيرى إسبيرانزا CHERY SPERANZA > M11 , M12

قديم 03-08-2011, 06:30 PM
toto toto toto toto غير متواجد حالياً

toto toto will become famous soon enough
افتراضي رد: اسبرانزا الام 11 وله الافيو

توكل على الله وهاتى اسبرانزا m11 وان شاء هتعجبك انا ارشحها عن الافيو ربنا يوفقك بما فية الخير يارب
قديم 03-08-2011, 07:19 PM
cmatcho cmatcho غير متواجد حالياً

cmatcho has a reputation beyond reputecmatcho has a reputation beyond reputecmatcho has a reputation beyond reputecmatcho has a reputation beyond reputecmatcho has a reputation beyond reputecmatcho has a reputation beyond reputecmatcho has a reputation beyond reputecmatcho has a reputation beyond reputecmatcho has a reputation beyond reputecmatcho has a reputation beyond reputecmatcho has a reputation beyond repute

ام 11 طبعا
قديم 03-08-2011, 07:34 PM
الصورة الرمزية ahmed zawawy
ahmed zawawy ahmed zawawy غير متواجد حالياً

ahmed zawawy is a jewel in the roughahmed zawawy is a jewel in the roughahmed zawawy is a jewel in the roughahmed zawawy is a jewel in the rough

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة oosha مشاهدة المشاركة

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
انا بقالى شهر مشتركه فى المنتدى كنت بقراء بس راى السادة المشتركين فى المنتدى عن عربيتهم بخصوص الافيو و الام 11 لانى مقررة اشترى وحدة منهم خصوصا انهم فى حدود المبلغ اللى معايه بس للاسف انا مش عرفه اقرر انى عربيه احسن بعد كل اللى قراته عن العربيتين و عيوبهم كل اللى انا محتاجه عربيه كويسه وتقدر تستحمل الضغط الكتير ومارحش التوكيل كتير بسببها خصوصا ان انا مش بعرف اى حاجه فى ميكانيكت العربيات وعلشان كدة انا حبه اخذ رايكو خصوصا انى حسيت ان كل حد بيتكلم فى المنتدى بامانه عن عربيته وان عندكوا خبره كبيره فى العربيات انا اسفه علشان طولت عليكو فى الكلام بس انا محتاجه رايكوا جدا وطبعا بشكركوا مقدما
اسبرانزا طبعا ابعدي عن الافيو خالص عربيه فاشله
قديم 03-08-2011, 08:16 PM
Viva4ever Viva4ever غير متواجد حالياً

Viva4ever is a glorious beacon of lightViva4ever is a glorious beacon of lightViva4ever is a glorious beacon of lightViva4ever is a glorious beacon of lightViva4ever is a glorious beacon of light

انتم متقارنوا عربية تابعة لجنرال موتورز بعربية صينية

طبعا الافيو احسن من السبرانزا ,انا جربت الاسبرانزا كثير عملة زى العبة وخامتها سيئة ورديئة
جدا ده غير انها زى البطيخة يتطلع كويسة بتطلع فيها عيوب كثيرة و عفشتها لازم كل يوم والتانى
يتربط عليها عن بتاعة عفشة غير انها نشفة اوى فى السواقة .. طبعا مع احترامى لامالكى الاسبرانزا

نصيحة بلاش الصينى انا والله ولا معايا افيوا ولا اسبرانزا انا معيا دايو
قديم 03-08-2011, 08:20 PM
الصورة الرمزية خالداعزالناس
خالداعزالناس خالداعزالناس غير متواجد حالياً
من انا؟: مهندس/ خالد
التخصص العملى: مهندس اتصالات
هواياتي: التنزه - السفر

خالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond repute

m11
افضل
شيفروليه افيو ...... مش حلوه خالص

ممكن تفكرى فى نيو اكسنت ....... رووووووووعه

اللهم احفظ بناتنا ونسائنا فى كل مكان من شياطين الانس