العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > اﻷنشطة و المقابلات و التعارف

اﻷنشطة و المقابلات و التعارف خاص بمواضيع انشطة ومقابلات و التعارف بين اعضاء المنتدى يجب الحصول على موافقة من الإدارة قبل نشر أى موضوعات بهذا القسم

قديم 19-04-2011, 06:32 AM
الصورة الرمزية karem ali
karem ali karem ali غير متواجد حالياً
من انا؟: شاب طموح
التخصص العملى: طالب
هواياتي: اعشق السيارات وقيادتها

karem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond repute
افتراضي رد: مقابلة الفيوم فى مايو 2011

انا جى ان شاء الله لكن الميعاد مش هتفرق
او استنه لم انزل الكليه و اشوف ايه المواعيد

كريم على
قديم 19-04-2011, 08:08 AM
corsair
Guest

اهم حاجه كل واحد يجي ومعاه المايوه بتاعه علشان الحاجات ديه مبتتسلفش ههههههههههههه

والله يا عم سيف انا لو عرفت اخد اي جمعه من الجمعات ديه اجازة يبقي انجاز عالمي ده الشغل عندي هيموتوا من اليومين الاجازة اللي اخدتهم ورا بعض دول
قديم 19-04-2011, 09:15 AM
الصورة الرمزية نبيل عبدالرحمن
نبيل عبدالرحمن نبيل عبدالرحمن غير متواجد حالياً
مدير عام المنتدى
من انا؟: مهندس انشائى بالمعاش
التخصص العملى: خبير مدير عام مساعد بقطاع البترول سابقاً
هواياتي: رياضة التجديف وألعاب القوى ( أيام الشباب طبعاً )

نبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة corsair مشاهدة المشاركة

اهم حاجه كل واحد يجي ومعاه المايوه بتاعه علشان الحاجات ديه مبتتسلفش ههههههههههههه

والله يا عم سيف انا لو عرفت اخد اي جمعه من الجمعات ديه اجازة يبقي انجاز عالمي ده الشغل عندي هيموتوا من اليومين الاجازة اللي اخدتهم ورا بعض دول
يا كورسير قصدى يا أحمد ممدوح لسه قدامك شهر بحاله على ميعاد الرحلة تقدر تنظم نفسك وتظبط المسائل مع المسئولين فى شغلك وبلاش أعذار لإن المقابلة دى مش حاتحلى إلا لما تيجى فيها وبعدين إحنا عايزين نشوفك

م . نبيل عبد الرحمن
مصر موتورز
الإسكندرية
قديم 19-04-2011, 09:55 AM
الصورة الرمزية سيف الدين سعيد
سيف الدين سعيد سيف الدين سعيد غير متواجد حالياً
من انا؟: انسان بسيط
التخصص العملى: مهندس ديكور . ومدير اداره بالتليفزيون المصرى .
هواياتي: الفن

سيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة corsair مشاهدة المشاركة

ليه يا أحمد يا أخى .
حانروح على عم محمد ونأجر لنا مايوه بنفرين . وممكن بأه انت بخفة دمك ولسانك اللى بينقط عسل دا تخليه يعمل معانا واجب ويدينا مايوه جماعى .
مانت عارف عم محمد .
وبالنسبه لموضوع الشغل دا . مش عارف ليه عندى احساس ان الشغل عندكم على العكس تماما من اللى انت بتقوله . يعنى حاتلاقيكوا ماعندكمش شغل أصلا وبتروحوا كل يوم تلعبوا طاوله ودومينو .

Saif El Deen
قديم 19-04-2011, 09:57 AM
الصورة الرمزية سيف الدين سعيد
سيف الدين سعيد سيف الدين سعيد غير متواجد حالياً
من انا؟: انسان بسيط
التخصص العملى: مهندس ديكور . ومدير اداره بالتليفزيون المصرى .
هواياتي: الفن

سيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة نبيل عبدالرحمن مشاهدة المشاركة

يا كورسير قصدى يا أحمد ممدوح لسه قدامك شهر بحاله على ميعاد الرحلة تقدر تنظم نفسك وتظبط المسائل مع المسئولين فى شغلك وبلاش أعذار لإن المقابلة دى مش حاتحلى إلا لما تيجى فيها وبعدين إحنا عايزين نشوفك
كلام الأستاذ نبيل مظبوط مليون %
اديهم خبر من دلوقتى . وممكن حتى تستبدل يوم من ايام عطلاتك بيوم الجمعه دى .
اتصرف من دلوقتى .
مافيش أعذار .

Saif El Deen