العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > اﻷنشطة و المقابلات و التعارف

اﻷنشطة و المقابلات و التعارف خاص بمواضيع انشطة ومقابلات و التعارف بين اعضاء المنتدى يجب الحصول على موافقة من الإدارة قبل نشر أى موضوعات بهذا القسم

مشاهدة نتائج الإستطلاع: ايه رايك في هذا الميعاد ؟
موافق عليه 9 100.00%
لا اوفق لاني مشغول 0 0%
المصوتون: 9. أنت لم تصوت في هذا الإستطلاع

قديم 15-02-2009, 11:35 AM
الصورة الرمزية AHMEDCAR
AHMEDCAR AHMEDCAR غير متواجد حالياً
من انا؟: انسان عادى
هواياتي: السيارات

AHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond repute
افتراضي رد: مقابله مصروويه طارئه عشان الحبايب

انا بقى فى اتنين لو شفتهم هقتلهم
1-سومو تلوث
2- ابونورا اكصدام +كاوتش

نشرح سومو الاول بعد المقابله و عمل تقرير عن العربيه السيبه ديه (انا قاصد اكتب اسمها كده ) سومو قال تعالوا ننزل كوبرى القبه ناكل فى المنطقه بتاعتى و طبعا الكل كان هايموت من الجوع قولنا كلنا اوك ياريتنى ماقولت اوك

روحنا جيبنا كل و احد قرطاس زيت بالبطاطس و عدد 2 طعميه محشيه (حلويين اوى ) و 2 رغيف بلدى بصراحه ممتازين

الاكله دى من اختراع سومو

المهم كلنا و روحت عادى جدا نمت الساعه 1 و صحيت 7 على كب فى بطنى و فضلت عايش فى الحمام اليوم ده بس بصراحه يوم المقابله كان جامد

2- ابونورا

اكصدام
اول ماروحنا عند سومو المنطقه لقبنا مكان كويس نركن فيه العربيتين خلف بعض و انا ركنت الاول و جيه وائل يركن بعد كده طبعا رزع الاكصاد بتاعى و هو بيركن قولت يواد طنش خالص و سيبه لكن يجى و هو خارج برضو يخبطه و يسين البويه بتاعته على اكصدام عربيه ده اللى مسمحش بيه ابدا

و انا بطالب و ائل بعدد 4 جنيه تمن علبه البولش اللى هالمع بيها العربيه

®AHMEDCAR

سبحان الله و بحمده سبحان الله العظيم
اذكروا الله
اللهم اغفر للمسلمين و المسلمات و المؤمنين و المؤمنات الاحياء منهم و الاموات
قديم 15-02-2009, 12:34 PM
الصورة الرمزية lancer.style
lancer.style lancer.style غير متواجد حالياً
من انا؟: Mohamed Osama
التخصص العملى: Futuer Academy
هواياتي: CaR RiDe

lancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة AHMEDCAR مشاهدة المشاركة

2- ابونورا اكصدام +كاوتش

2- ابونورا

اكصدام
اول ماروحنا عند سومو المنطقه لقبنا مكان كويس نركن فيه العربيتين خلف بعض و انا ركنت الاول و جيه وائل يركن بعد كده طبعا رزع الاكصاد بتاعى و هو بيركن قولت يواد طنش خالص و سيبه لكن يجى و هو خارج برضو يخبطه و يسين البويه بتاعته على اكصدام عربيه ده اللى مسمحش بيه ابدا

و انا بطالب و ائل بعدد 4 جنيه تمن علبه البولش اللى هالمع بيها العربيه

هههههههههههههههههههه

انا شاهد لانى كنت قاعدى جنب ابو نورا و هو بيرزع فى العربية ptmnlo123per156

و بعدين اربعة جنية لية مش فى حق نبزبن و الى هيعملة دة هعملة ببلاش
و الى هتشترى من عندة مش عايز تبس

هو انا دافع من جيبى حاجة ههههههههه

قديم 15-02-2009, 12:39 PM
الصورة الرمزية AHMEDCAR
AHMEDCAR AHMEDCAR غير متواجد حالياً
من انا؟: انسان عادى
هواياتي: السيارات

AHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond repute

خلاص علشان خاطرك 100 جنيه احنا ناس كويسين برضو

®AHMEDCAR

سبحان الله و بحمده سبحان الله العظيم
اذكروا الله
اللهم اغفر للمسلمين و المسلمات و المؤمنين و المؤمنات الاحياء منهم و الاموات