العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > اﻷنشطة و المقابلات و التعارف

اﻷنشطة و المقابلات و التعارف خاص بمواضيع انشطة ومقابلات و التعارف بين اعضاء المنتدى يجب الحصول على موافقة من الإدارة قبل نشر أى موضوعات بهذا القسم

قديم 22-01-2009, 08:43 PM
الصورة الرمزية hazem_khidr
hazem_khidr hazem_khidr غير متواجد حالياً

من انا؟: انا مهما كبرت صغير ..انا مهما عليت مش فوق !!!!
التخصص العملى: محاسب و صاحب مصنع ملابس
هواياتي: السيارت و شغف القياده

hazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond repute
افتراضي رد: ميعاد مقابله مصر موتورز الثانيه

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sh_masry مشاهدة المشاركة

ممكن اجى ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ;-)
ptmnlo123per155ptmnlo123p er155ptmnlo123per155

ممكن تيجي ؟؟؟
و كمان بتسال
شريف باشا المصري بذات نفسه
و كمان بيسال ممكن يجي ولا لاء
دا انت بس تأمر و نفرشلك الارض ورد من البيت لحد الكافيتريا
ياخبر
و الله ما مصدق نفسي اني حشوفك اخيرااااااا
ptmnlo123per1110

حـازم خـضـر

قديم 27-01-2009, 12:20 PM
الصورة الرمزية lancer.style
lancer.style lancer.style غير متواجد حالياً
من انا؟: Mohamed Osama
التخصص العملى: Futuer Academy
هواياتي: CaR RiDe

lancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond repute
رد: ميعاد مقابله مصر موتورز الثانيه

اية يا جماعة محدش عايز يجى و لا اية

باقى من الايام ثلاثة ايام

ptmnlo123per122

قديم 27-01-2009, 03:10 PM
waelelsheikh waelelsheikh غير متواجد حالياً
من انا؟: i'm a good man
التخصص العملى: manger
هواياتي: cars

waelelsheikh is on a distinguished road

فكرة ممتازة ...
ححاول اجى انشاء الله دة شئ يشرفنى انى اتعرف على ناس محترمة زي حضراتكو.
عندى اقتراح ياريت لو تناقشوة في الاجتماع .
بما ان عددنا مشاء الله وصل لاكتر من 6000 عضو ..ياريت يتكرم احد المشرفين عن المنتدى و يعمل لنا عرض مناسب من احد شركات التأمين خاص با6000 عضو للى في المنتدى .و انا برشح شركة الشرق للتامين
خصوصا زى ماحنا عارفين ان دلوقتى فية ازمة مالية عالمية و الشركات دى المفروض انها تحاول متخسرش اى عميل ممكن يجلها في ظل الظروف الحالية وبما اننا عدد كبير مشاء الله ممكن نجيب عرض مناسب لينا جدا و بشروطنا احنا كمان ....مش عارف اية رائيكو؟
قديم 27-01-2009, 03:21 PM
الصورة الرمزية AbOnOrA
AbOnOrA AbOnOrA غير متواجد حالياً
Aِِbo(Nora&Islam&Judy)
Wael Magdy Salah
من انا؟: ابو نورا واسلام
التخصص العملى: IT Consultant
هواياتي: Computers, Automotives

AbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond repute

وائل باشا انت تشرفنا طبعا وياريت تقدر تيجى لاننا نفسنا نتعرف على كل الناس وتبقى صداقة واخوه حقيقية مش بس على النت وديه اجمل حاجة فى المقابلات

بالنسبة للعروض ففيه فعلا دلوقتى عروض من قناة السويس ومصر للتامين وطبعا عرض الجمعية اتلغى حالياً

فلو حضرتك شايف ان الشرق للتامين كويسة او تعرف حد فيهم ممكن تساعدنا نتصل بيه ونرتب ان يكون فيه عرض ويبقى ليه منسق يجاوب على استفسارات الاعضاء من خلال المنتدى

اخر موضوعاتى
قريباً تقرير وتجربة اداء دايهاتسو تريوس * تويوتا راش

قديم 27-01-2009, 03:41 PM
الصورة الرمزية Nour_peugeot
Nour_peugeot Nour_peugeot غير متواجد حالياً

Nour_peugeot has a reputation beyond reputeNour_peugeot has a reputation beyond reputeNour_peugeot has a reputation beyond reputeNour_peugeot has a reputation beyond reputeNour_peugeot has a reputation beyond reputeNour_peugeot has a reputation beyond reputeNour_peugeot has a reputation beyond reputeNour_peugeot has a reputation beyond reputeNour_peugeot has a reputation beyond reputeNour_peugeot has a reputation beyond reputeNour_peugeot has a reputation beyond repute

walhhy tamam gedn gedn

aywa keda ya regalytna

my peugeot 306 gti6