العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > اﻷنشطة و المقابلات و التعارف

اﻷنشطة و المقابلات و التعارف خاص بمواضيع انشطة ومقابلات و التعارف بين اعضاء المنتدى يجب الحصول على موافقة من الإدارة قبل نشر أى موضوعات بهذا القسم

قديم 01-08-2009, 10:18 AM
الصورة الرمزية Dr. Bolbolan
Dr. Bolbolan Dr. Bolbolan غير متواجد حالياً
من انا؟: مصرى مسلم متزوج وأبو ياسمين و أحمد
التخصص العملى: أخصائى أمراض نساء وتوليد ولكن حاليآ أعمل طبيب طوارىء بمجال البترول ومعى شهادات أميريكية من جوهانسبرج
هواياتي: صيد السمك واصلاح السيارات وأى حاجه بايظه

Dr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond repute
افتراضي رد: مقابله النهاردة السريعه ^_^

سبحان الله ! يعنى الكافيه ده يبعد عن البيت عندى 3 دقائق بالسياره و 15 دقيقه مشى !

ولا أكون موجودآ ! ptmnlo123per111 معلهش كله بأمره ! و أنا حاولت برده أتصل

بكم من السعوديه لآشترك فى المنتدى بصوتى و قلبى على الآقل فاتصلت بالقرصان أحمدكار

و كان يا عينى مزنوق ( موش ح أقول لكم فين ) ptmnlo123per154 وقال لى على مكانين و شوية لخبطه

كده و بعدين الخط انقطع ! و كلمته تانى الساعه 10:30 و قال لى انكم روحتم ! ptmnlo123per1106
عموما المقابلات دى بتبقى جميله و بتطلع منها بمكسب مثل معرفة ناس جديده محترمه

( من الجنسين ) و ساعات بيبقى فيها خساره ! زى اللى دفع المشاريب و زى اللى أعطى

أبو نورا الخمسه جنيه ! هههههاااههههههههههاptmnlo 123per122

Dr. Bolbolan ptmnlo123per1147

ليت الشباب يعود يوما فأخبره بما فعل المشيب بى ! ptmnlo123per1127
قديم 01-08-2009, 02:05 PM
mohamed ibiza mohamed ibiza غير متواجد حالياً
من انا؟: MOHAMED IBIZA
التخصص العملى: STUDENT
هواياتي: AUTOS

mohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond repute

ههههههههه منور الموضوع يا دكتور و مستنيينك في مقابلة رمضان علي احر من الجمر
قديم 01-08-2009, 03:25 PM
الصورة الرمزية AHMEDCAR
AHMEDCAR AHMEDCAR غير متواجد حالياً
من انا؟: انسان عادى
هواياتي: السيارات

AHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond repute

انا اولا بعتذر جدا جدا على اللى حصل انا يوم الجمعه ده كان كله ميكانيكا و شحم و زيت و اجه جميبله خالص

بعد الصلاه على طول اخدت عربيت ابن خالتى و عملتلها صيانه فى الرحاب و انا راجع فوت على الشباب فى الربوه و كان منظرى مايسرش خالص خالص (تيى شيرت كان ابيض الصبح و شبشب ) قولت اسلم و امشى على اساس انى اقابلهم فى مصر الجديده و يدوبك روحت لقيت دكتور عبد السلام بيكلمنى من السعوديه علشان يطمن على المقابله و يسلم على الناس كلهم لكن انا قولتله انى لسه فى البيت و هاروح ليهم كمان ساعه

للاسف لسه هاقول يهادى لقيت واحد حبيبى جدا جدا بكلمنى و يقولى انا عربيتى لمبه الاتشيك نورت و انا مش عارف اعمل ايه بصراحه صعب عليا و مقدرتش اشوف عربيه بتسنجد بيا و ما الحقهاش

المهم اخدت العريه و حطتها على الجهاز و الحمد لله تم اصلاح العيب

بعد كده قولت اروح بقى على المقابله و نا كل ده مع ابونورا على الموبيل من ان للاخر

المهم نزلت ادور عزيزه الذيذه بتاعتى لقيتها مابتدورش انا بصراحه اذبهليت قولت هو اللى بنعمله فى الناس هايطلع علينا ولا ايه يا جدعان

سالت مين خرك بالعربيه لقيت اخويا الصغير بكل براءه بيقول انا خرجت بيها و كنت شايل الكنبه علشان كنت بحمل حاجات كتير

اتارى الباشا خلى سلك الطرمبه يلمس فى جسم العربيه و انا جيت ادور بعد كده الكتاوت ربت و طبعا عقبال ما قدت ادور على الكتوت الاصلى و كده لقيت المقابله خلصت و دكتور عيبد السلام بيكلمنىو بيقولى هات الناس بقى اسلم عليهم

ولتله ياراجل هو انت فاكرهم زي بيسهروا ده انا و انت بس اللى فاقديين فى المنتدى ده هههههههههه

و خلص اليو على كده

يارجاله اا بعتذر جدا جدا جدا ليكوا ياريت محدش يزعل منى

®AHMEDCAR

سبحان الله و بحمده سبحان الله العظيم
اذكروا الله
اللهم اغفر للمسلمين و المسلمات و المؤمنين و المؤمنات الاحياء منهم و الاموات
قديم 01-08-2009, 03:47 PM
الصورة الرمزية AbOnOrA
AbOnOrA AbOnOrA غير متواجد حالياً
Aِِbo(Nora&Islam&Judy)
Wael Magdy Salah
من انا؟: ابو نورا واسلام
التخصص العملى: IT Consultant
هواياتي: Computers, Automotives

AbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond repute

حبيبى يا دكتور والله كنت مستنى مكالمتك امبارح بس معلش محصلش نصيب تتعوض فى المقابلة الجمعة الجاية ان شاء الله ومستنين فى مقابلة رمضان اكيد بإذن الله زى ما وعدتنا
احمد كار حبيبى الف سلامة على عزيزة وبإذن الله تيجى بيها المقابلة الجاية يوم الجمعة الجاية إن شاء الله

اخر موضوعاتى
قريباً تقرير وتجربة اداء دايهاتسو تريوس * تويوتا راش

قديم 01-08-2009, 03:56 PM
الصورة الرمزية AHMEDCAR
AHMEDCAR AHMEDCAR غير متواجد حالياً
من انا؟: انسان عادى
هواياتي: السيارات

AHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond repute
افتراضي رد: مقابله النهاردة السريعه 30-07-2009

مش عزيزه وائل ده انا شخصيا اللى كنت فى خر اليوم ده مهدود هده غريبه بجد انا كان نفسى احضر المقابله دى يلا بقى تتعوض خيرها فى غيرها

®AHMEDCAR

سبحان الله و بحمده سبحان الله العظيم
اذكروا الله
اللهم اغفر للمسلمين و المسلمات و المؤمنين و المؤمنات الاحياء منهم و الاموات