العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > تأجير السيارات

تأجير السيارات خاص بمعارض تأجير السيارات ومايتبعها من استفسارات وموضوعات

قديم 23-10-2011, 07:05 PM
Saif eldien Saif eldien غير متواجد حالياً

Saif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond repute
افتراضي رد: استفسارات عن ايجار السيارات(خاص وحصرى لمصر موتورز )

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة elsayedsallam مشاهدة المشاركة

انا معايا كروز 2010 اتوماتيك عاوز اعرف ايجارها كام
يحدد السعر على حسب حالة السيارة وبعد معاينتها
لانها مش جديدة مش موديل السنة 2012
قديم 31-08-2012, 08:24 PM
ahmed el gendy ahmed el gendy غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مندوب دعايه طبيه

ahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond repute

في البدايه احب اشكرك علي سعه صدرك
بس انا ليا سؤالين
الاول لو عربيه متأجره وعملت حادثه جامده طلب تغيير نص ايه موقف صاحب العربيه هنا يعني التأمين هيصلح العربيه ماشي بس مهما كانت العربيه هنا مالهاش لازمه وماتساويش نكله وسعرها ف الارض ايه الموقف هنا هل بعد التأمين ما هيصلحها هنا بيبقي فيه تعويض بياخده مثلا صاحب العربيه ولا ايه النظام

السؤال التاني التامين يشيل جزء وصاحب العربيه بيشيل جزء مين اللي بيدفع الجزء بتاع صاحب العربيه ؟؟؟ صاحب العربيه ولا المكتب ولا اللي اجر العربيه من المكتب؟؟
قديم 12-09-2012, 07:24 PM

Saif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed el gendy مشاهدة المشاركة

في البدايه احب اشكرك علي سعه صدرك
بس انا ليا سؤالين
الاول لو عربيه متأجره وعملت حادثه جامده طلب تغيير نص ايه موقف صاحب العربيه هنا يعني التأمين هيصلح العربيه ماشي بس مهما كانت العربيه هنا مالهاش لازمه وماتساويش نكله وسعرها ف الارض ايه الموقف هنا هل بعد التأمين ما هيصلحها هنا بيبقي فيه تعويض بياخده مثلا صاحب العربيه ولا ايه النظام

السؤال التاني التامين يشيل جزء وصاحب العربيه بيشيل جزء مين اللي بيدفع الجزء بتاع صاحب العربيه ؟؟؟ صاحب العربيه ولا المكتب ولا اللي اجر العربيه من المكتب؟؟
العربية زى مسلمتها بتستلمها مع فرق الاستعمال
موضوع التامين هو اية ال يخلى حضرتك تعمل تامين بتحمل محضرتك بتعمل تامين بدون تحمل وبتالى شركة التامين المتكفلة بجميع الامور
قديم 17-09-2012, 02:46 PM
MOHANNAD MOHANNAD غير متواجد حالياً

MOHANNAD is on a distinguished road

السلام عليكم
أنا شايف الإخوة كتير هنا وكلهم ما شاء الله تبارك الرحمن طيبين ومحترمين

طيب ليه ما تتجمعوش مع بعض وتفتحوا مكتب بعربياتكم ؟

والله وردت لي هذه الفكرة وأنا أتصفح الموضوع .. فكرت ليه لأ ؟ ممكن يتجمع الناس الطيبين هنا وكل واحد ومقدرته ويعملوا مكتب سوا وكلهم ناس طيبة ومحترمة كما يبدو .. وأي حد من المجموعة الطيبة دي يدير المشروع ويقوم بتأجير سيارته وسيارات باقي الإخوة .. ويتقاسموا مصاريف المكتب ..

بذلك يمكن تجنب النصب والنصابين ..

إيه رأيكم ؟
أنا عن نفسي مستعد أشتري سيارتين وأشارككم بهم في المكتب ده ..

اللي عاجباه الفكرة يراسلني ونرتب الموضوع .. هذا رقمي 01022309309
على فكره أنا دخلت المنتدى ده عشان أشتري عربية .. شكلي هاخرج منه في معرض عربيات بيـــــع .. شـــراء .. اســـــتندال .. (هي بصراحة استندال مش استبدال)
الله يكفينا ويكفيكم شرور تجار السيارات ... أندل من الندالة ذاتها ... إخيه على دي ناس ..

أخوكم ما لوش في العربيات خالص بس اتعلمت منكم كتير .. ربنا يبارك فيكم جميعا ..

تحياتي للجميع ..
قديم 14-10-2012, 04:51 PM

نحن نرحب بالتعاون مع جميع المكاتب والشركات
ونستمر فى تقديم عروضنا بافضل الاسعار تابعونا