العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الصينية والهندية > جاك JAC

جاك JAC جاك JAC تأسست عام 99 و متخصصة فى صناعة السيارات التجارية و الميكروباص و قد حققت انتشار دولى فى هذا المجال و قدمت سيارات ركوب مؤخرا بتصميمات إيطالية تنبئ بمستقبل مبهر لتلك السيارة

قديم 24-10-2012, 01:31 PM
الصورة الرمزية baba mohamed
baba mohamed baba mohamed غير متواجد حالياً
التخصص العملى: معلم خبير لغة عربية (مدير عام)

baba mohamed has a brilliant futurebaba mohamed has a brilliant futurebaba mohamed has a brilliant futurebaba mohamed has a brilliant futurebaba mohamed has a brilliant futurebaba mohamed has a brilliant futurebaba mohamed has a brilliant futurebaba mohamed has a brilliant futurebaba mohamed has a brilliant futurebaba mohamed has a brilliant futurebaba mohamed has a brilliant future
افتراضي رد: أخيرا وبعد طول انتظار سوقت الجاك

الإخوة الأفاضل:
السيد الدكتور/كمال
شكرا على كلماتك الرقيقة والحقيقة أنت أهل لكل تقدير واحترام ومنك تعلمنا الكثير بارك الله فيك وكل عام وحضرتك بخير وبصحة وسلام.
السيد الأستاذ/ عصام الجارحي
شكرا لك على مداخلتك الطيبة وإن شاء الله سوف أذهب لرؤية السيارتين عقب العيد وأنا إن شاء الله تقريبا مستقر على قرار في عقلي ورؤيتي للسيارتين سوف تجعلني اتخذ قرارا نهائيا ومن المؤكد سوف تكون أنت والدكتور كمال أول العارفين بذلك إن شاء الله ، وكل عام وأنت بخير وبصحة وسلام

قديم 24-10-2012, 02:09 PM
الصورة الرمزية عصام الجارحي
عصام الجارحي عصام الجارحي غير متواجد حالياً

عصام الجارحي has a brilliant futureعصام الجارحي has a brilliant futureعصام الجارحي has a brilliant futureعصام الجارحي has a brilliant futureعصام الجارحي has a brilliant futureعصام الجارحي has a brilliant futureعصام الجارحي has a brilliant futureعصام الجارحي has a brilliant futureعصام الجارحي has a brilliant futureعصام الجارحي has a brilliant futureعصام الجارحي has a brilliant future

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة د.كمال مشاهدة المشاركة

واحشنى جدا يابشمهندس سيف .....وكل عام وانت بخير انت واسرتك الكريمه وسلامى الى الاستاذ فارس
يعني انا اللي موحشتكش يا دكتور
ولا علشان ميولي بعدت عن الجاك
ماشي
عموما كل سنة وحضرتك طيب
وكل اسرة المنتدي بصحة وسلامة

عندما يقولون عنك انك علماني ولا تريد شرع الله ويكفرونك ثم تكشف الحقائق ونجدهم كانوا يناصرونك فاما انهم ناصروا هذه الصفات فيك واعتنقوها معك او انهم يحاولون تشوية صورتك امام الشعب
فانت اما ان تكون ظالما او مظلوما انما هم ففي الحالتين ظالمين

تحياتي لهذا المناضل العظيم

لا اله الا انت سبحانك اني كنت من الظالمين
قديم 24-10-2012, 02:14 PM
الصورة الرمزية عصام الجارحي
عصام الجارحي عصام الجارحي غير متواجد حالياً

عصام الجارحي has a brilliant futureعصام الجارحي has a brilliant futureعصام الجارحي has a brilliant futureعصام الجارحي has a brilliant futureعصام الجارحي has a brilliant futureعصام الجارحي has a brilliant futureعصام الجارحي has a brilliant futureعصام الجارحي has a brilliant futureعصام الجارحي has a brilliant futureعصام الجارحي has a brilliant futureعصام الجارحي has a brilliant future

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة baba mohamed مشاهدة المشاركة

الإخوة الأفاضل:
السيد الدكتور/كمال
شكرا على كلماتك الرقيقة والحقيقة أنت أهل لكل تقدير واحترام ومنك تعلمنا الكثير بارك الله فيك وكل عام وحضرتك بخير وبصحة وسلام.
السيد الأستاذ/ عصام الجارحي
شكرا لك على مداخلتك الطيبة وإن شاء الله سوف أذهب لرؤية السيارتين عقب العيد وأنا إن شاء الله تقريبا مستقر على قرار في عقلي ورؤيتي للسيارتين سوف تجعلني اتخذ قرارا نهائيا ومن المؤكد سوف تكون أنت والدكتور كمال أول العارفين بذلك إن شاء الله ، وكل عام وأنت بخير وبصحة وسلام

ربنا يهديك الي ما فيه الصواب
ربنا يكرمك ويكرمنا ان شاء الله
وبغض النظر عن الاختيار نحن اسرة واحدة
وان شاء الله نبقي ننظم مقابلات ونتعرف اكثر
بالتوفيق لك

عندما يقولون عنك انك علماني ولا تريد شرع الله ويكفرونك ثم تكشف الحقائق ونجدهم كانوا يناصرونك فاما انهم ناصروا هذه الصفات فيك واعتنقوها معك او انهم يحاولون تشوية صورتك امام الشعب
فانت اما ان تكون ظالما او مظلوما انما هم ففي الحالتين ظالمين

تحياتي لهذا المناضل العظيم

لا اله الا انت سبحانك اني كنت من الظالمين
قديم 24-10-2012, 02:36 PM
الصورة الرمزية د.كمال
د.كمال د.كمال غير متواجد حالياً
من انا؟: حبيب الكل
التخصص العملى: طبيب اسنان
هواياتي: القراة

د.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عصام الجارحي مشاهدة المشاركة

يعني انا اللي موحشتكش يا دكتور
ولا علشان ميولي بعدت عن الجاك
ماشي
عموما كل سنة وحضرتك طيب
وكل اسرة المنتدي بصحة وسلامة
ليه الكلام الكبير ده ياأستاذ عصام ؟؟

الباشمهندس سيف صديقى من سنتين وهو من مالكى الجاك وكنا على اتصال دائم مع بعض لكن لظروف عمله كان مشغول عنا وعن المنتدى من فتره مشاركش معانا ....وهو واحشنى فعلا ...

وانا متفرقش معايا حد يشترى او ميشتريش الجاك .....انا بساعد الناس اللى بتسألنى عنها وبس بصرف النظر عن ميولهم .

وانا عارف ميولك من الاول وقلتلك الكلام ده وعايزين نفرحلك ونقولك مبرك الامجراند .....الناس دلوقتى بتحجزها شد حيلك

كل عام وانت بخير وعيد سعيد عليك

بلدنا فى القلوب متشاله ومهما تضيق عليها الحاله ولادها قدها ورجاله
قديم 24-10-2012, 02:57 PM
mms mms غير متواجد حالياً

mms has a brilliant futuremms has a brilliant futuremms has a brilliant futuremms has a brilliant futuremms has a brilliant futuremms has a brilliant futuremms has a brilliant futuremms has a brilliant futuremms has a brilliant futuremms has a brilliant futuremms has a brilliant future

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة د.كمال مشاهدة المشاركة

شكرا لكل الاخوه الافاضل المشاركين فى الموضوع ....واخص بالذكر الاستاذ الفاضل محمد (بابا محمد ) والاستاذ الفاضل mms ....لقد أثريتم الموضوع بكلماتكم الرقيقه واحساسكم العالى واخجلتم تواضعنا وسعدنا بمعرفه ناس افاضل مثلكم ونتمنى من الله ان تدوم الموده بيننا وكل عام وانتم بخير ...
د. كمال كل سنه وحضرتك طيب . واشكر لك اخلاصك الكبير ومجهودك الهائل ونيتك الصادقه . فبارك الله فيك وكثر من امثالك . وانا بعتبر حضرتك دينمو قسم الجاك ولكن دينمو من نوع خاص هو دينمو من ذهب وذهب من نوع متميز لانه من اصل فريد لا يمكن ان يوجد له نظير . حقيقه ومن القلب لك منى كل التحيه والتقدير .