العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > موضوعات متميزة

موضوعات متميزة لا يسمح للأعضاء بنشر موضوعات بهذا القسم

قديم 17-06-2010, 10:15 AM
corsair
Guest

افتراضي رد: القصة التي ابكت العالم قصة كفاحي مع ال 128

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hamdysba مشاهدة المشاركة

ياهههههههههههههه انت خلتني اروح ابص على 128 بتاعتي بصة فيها شك منها لاتكون ناوية لي على حاجة مفاجاه او تكون عامله عاملة ومش بتقولي عليها اصلها يعني الحمد لله مطوعاني على الاخر ومفيش مناهدة ....اه ياخوفي يابدران... وخصوصا انها لها جراج لوحدها بس ال مطمني انها موديل 74......
هههههههههههههههههههههه لا يا عم متخفش مش كل البطيخ اقرع ولا كل ال128 بتاعت مصايب زي بتاعتي كدا ولعلمك عربيتي موديل 80 وعملت فيا كل ده
قديم 17-06-2010, 02:34 PM
خالد دبي خالد دبي غير متواجد حالياً
من انا؟: خالد
التخصص العملى: استشارات ماليه
هواياتي: العربيات والدرجات الناريه

خالد دبي has a spectacular aura aboutخالد دبي has a spectacular aura aboutخالد دبي has a spectacular aura about

ههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههه ههه ينهار الله يجازيك ضحكتني ضحك هههههههههههههههه ده يثبت ان 128 مش عربيه اصلا انافي دبي هنا لما تبقى راكب هيونداي يبصولك كده ويقولوا ماشي بالعربيه دي ازاي ولا في مطبات ولا شوارع مكسره تخيل 128 لو جت هنا هتخلي الامارات تقطع العلاقات مع مصر هههههههههههههههه انا متخيل نفسي باخدها هنا في الجبال واطلع بيها سفاري هههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههه ولا موضوع الميه جااااااااااااااااااامد دي فعلا عاوزه نهر النيل وراها شكرا ياجميل وانا سعيد جدا اني ابقيت معاكوا هنا بجد ربنا يخليكوا كلكم حتىالزملكاويه غلابه حرام مش كفايه رئيس النادي جتله سكته قلبيه
قديم 19-06-2010, 11:05 AM
ahmouda2009 ahmouda2009 غير متواجد حالياً
التخصص العملى: Doctor

ahmouda2009 is on a distinguished road

معلش فداك و خيرها في غيرها بس انا عايز اقولك السبب في كل اللي حصل ده و هو:
لعنة تشجيعك للأهلي ده
قديم 19-06-2010, 11:51 AM
corsair
Guest

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة خالد دبي مشاهدة المشاركة

ههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههه ههه ينهار الله يجازيك ضحكتني ضحك هههههههههههههههه ده يثبت ان 128 مش عربيه اصلا انافي دبي هنا لما تبقى راكب هيونداي يبصولك كده ويقولوا ماشي بالعربيه دي ازاي ولا في مطبات ولا شوارع مكسره تخيل 128 لو جت هنا هتخلي الامارات تقطع العلاقات مع مصر هههههههههههههههه انا متخيل نفسي باخدها هنا في الجبال واطلع بيها سفاري هههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههه ولا موضوع الميه جااااااااااااااااااامد دي فعلا عاوزه نهر النيل وراها شكرا ياجميل وانا سعيد جدا اني ابقيت معاكوا هنا بجد ربنا يخليكوا كلكم حتىالزملكاويه غلابه حرام مش كفايه رئيس النادي جتله سكته قلبيه

هههههههههههههههههههههه ربنا يخليك يا كابتن طيار خالد واحنا اسعد والله انك معانا في المنتدي بس علشان تعرف اخوك استحمل قد ايه مع الانبوبة اللي كنت راكبها ديه

ونصيحة بلاش تفكر في موضوع السفاري ب 128 حتي ولو كنت بتتخيل بدل ما تلاقيه زي الكابوس ومتعرفش تفوق منه

ديه كانت بتطلع الكوبري ببركة دعا الوالدين

وبعدين عباس جتله سكته قلبية من اللي شايفه من قرف النادي وربنا يتولاه
قديم 19-06-2010, 11:52 AM
corsair
Guest

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmouda2009 مشاهدة المشاركة

معلش فداك و خيرها في غيرها بس انا عايز اقولك السبب في كل اللي حصل ده و هو:
لعنة تشجيعك للأهلي ده

هههههههههههههه شكلك زملكاوي يا برنجي اصلي بعرفهم من علي بعد 200 كيلو هغيرلك التوقيع ده قريب من عنيه بس لما تقلب اهلاوي