العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > موضوعات متميزة

موضوعات متميزة لا يسمح للأعضاء بنشر موضوعات بهذا القسم

قديم 13-05-2009, 02:46 PM
sam ram sam ram غير متواجد حالياً

sam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond repute
افتراضي رد: حكايتى مع السيارات فى العراق !

داكار دي في السنغال يا ابو حميد ... ربنا يوفقك ptmnlo123per1106

من تواضع لله رفعه
The ultimate car
would be designed by Italians
engineered by Germans
built by Japanese &
قديم 13-05-2009, 02:48 PM
الصورة الرمزية AHMEDCAR
AHMEDCAR AHMEDCAR غير متواجد حالياً
من انا؟: انسان عادى
هواياتي: السيارات

AHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond repute

تبع هونجا بونجا يعنى لا يعم سامح الله الغنى خلينا هنا نخرم قلل احسن ptmnlo123per111

®AHMEDCAR

سبحان الله و بحمده سبحان الله العظيم
اذكروا الله
اللهم اغفر للمسلمين و المسلمات و المؤمنين و المؤمنات الاحياء منهم و الاموات
قديم 13-05-2009, 04:11 PM
الصورة الرمزية Meemo The Beast
Meemo The Beast Meemo The Beast غير متواجد حالياً

Meemo The Beast has a brilliant futureMeemo The Beast has a brilliant futureMeemo The Beast has a brilliant futureMeemo The Beast has a brilliant futureMeemo The Beast has a brilliant futureMeemo The Beast has a brilliant futureMeemo The Beast has a brilliant futureMeemo The Beast has a brilliant futureMeemo The Beast has a brilliant futureMeemo The Beast has a brilliant futureMeemo The Beast has a brilliant future
افتراضي ظاهرة إسمها د. بولبولان

على فكرة حضرتك حكاية جامدة قوي, مش عارف أقولك إيه بس فعلا أنا عملت متابعة للعديد من موضوعاتك كلها عالية قوي بالإضافة الى خفة دم فطرية و أسلوب أدبي رشيق لقد أصبحت أنتظر كل المشاركات التي تحمل توقيعك و التي تضيف الى قيمة هذا الموقع
قديم 13-05-2009, 06:04 PM
الصورة الرمزية Dr. Bolbolan
Dr. Bolbolan Dr. Bolbolan غير متواجد حالياً
من انا؟: مصرى مسلم متزوج وأبو ياسمين و أحمد
التخصص العملى: أخصائى أمراض نساء وتوليد ولكن حاليآ أعمل طبيب طوارىء بمجال البترول ومعى شهادات أميريكية من جوهانسبرج
هواياتي: صيد السمك واصلاح السيارات وأى حاجه بايظه

Dr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond repute

فى يوم ساعة المغربيه وكان الجو صيف ! كنت فى السكن بتاعى بعد الشغل ! لقيت الباب بيخبط جامد !

قلت يا ساتر يارب ! لازم فيه مصيبه لآنى غير معتاد على مقابلة المرضى فى سكنى ! المهم فتحت الباب

لقيت 2 طوال عراض جامدين شداد عتاوله و لابسين الملابس البدويه و فى يد أحدهم كلاشينكوف و التانى معاه

رشاش فشر بتاع رياسة الجمهوريه ! خير ياخوانا ؟؟ قالولى هات عدتك و شنطة الشغل وتعالى معانا فيه حد

عيان خارج الموقع ! طب ياخوانا ده ممنوع ! هاتوه هنا وأنا برده تحت أمركم ! واحد ابتسم لى و التانى كشر عن

أنيابه مع زمجره غريبه كده ! قلت لهم يلا بينا هو مافيش مروءه ولا جدعنه ولا ايه ؟؟ ورحت راكب معاهم جيب

تشبه البوكس بالضبط بس ركبت جنب السواق ! و هب راح طالع بره الموقع و مالحقتش أقول لحد حاجه !!

الدنيا كانت أصبحت ظلام ولم أعرف أنا فين ولا فيه طريق باين و لا مدق حتى ! طب السواق ده عمال ياخد

غرز يمين و شمال على ايه ! هوه لسه كتير ؟؟ دا أنا اللى بأقول ! ptmnlo123per111 دا صاحبنا اللى

بيقول ! المهم وصلنا الدنيا ضلمه قوى و ما فيش قمر ولا لمبه صاروخ حتى ! لكن عينى خدت على الضلمه

شويه ولقيت مجمع من الخيام و ناس ماشيه وناس قاعده فكرونى بفيلم عنتره بتاع فريد شوقى أو أغنية

سلانه بتعة أم كلثوم ! طبعا تحفزت و قلت لهم فين المريض ! قالوا لى اجلس الآول تناول العشاء ! ياخوانا

أنا اتعشيت و الله ! ما فيش فايده ! قعدت على الآرض فى حلقه ( وأنا طول عمرى و الحمدلله راجل بسيط )

وجابوا الآكل فى الضلمه مابقيتش شايف نوعه ايه! بس لما أكلت لقيت لحمه ! لحمه و بس ! لا عيش ولا سلطه

ولا أرز ولا ملاعق ! اللحمه كانت مشويه نصف شواء وليس عليها ملح ! وبتقرقش فى فمى لآنها مليئه بالرمال !

ايه الآرف ده !ptmnlo123per1106 على رأى عمنا الليمبى ! وجابوا كمان شوب زى بتاع العصير وقالوا لى اشرب !
ايه دا ياعم أنا مابشربش خمره ! قالوا لى دا لبن ! ماشى ولو ان ما بأحبوش ! أشرب ألاقى طعمه مزز و زى

ما يكون فيه دخان ! قرفت منه ولكنى بعد شفطتين ثلاثه عجبنى و طلبت كوب آخر ptmnlo123per1147 والحمدلله

اتعشينا فين المريض بقى ؟ خدونى على خيمه و تركونى بره و لقيت جوه 3 نسوان و واحده منهم حوالى 20

سنه و متألمه من أذنها وبتجيب صديد ! كشفت وعملت اللازم و تبقى حقنه فى العضل ! قالولى دير وجهك

وكشفوا 1 سم مربع من وركها علشان أدخل فيه الابره ! تقولشى جين لولو بريجيدا و لا شارون ستون !

اديتها الحقنه و ركبنا السياره وفى طريق العوده كنت أخدت بقى على الجو و اطمنت وبأسأل ال2 الخفراء اللى

معايا هى مين دى و المنطقه دى اسمها ايه ؟؟ قالولى دى بنت شيخ القبيله و دى من أكبر القبائل فى سوريا !

ايييييه ايه ايه سوريا ؟ ptmnlo123per1106 قالوا آه احنا عدينا الحدود و زى ما خدناك ح نرجعك بس ربنا يستر !
و العراقيين ما يشوفوناش !! يا دهوتى دا سوريا و العراق أياميها كانوا عاملين زى الكبريت و البنزين !

لآن سوريا كانت و ما زالت بتساند ايران اللى كانت فى حرب مع العراق ؟ و قعدت أبسمل و أحوقل حتى وصلت

بالسلامه ! وكنت ح أرزع ال2 دول كل واحد قلمين ! بس قلت يا واد الطيب أحسن !

المشاركه القادمه أحكيلكم ماذا حدث لى فى مطار صدام الدولى و أكبر خضه ممكن تحصل لواحد طيب زيى !!

Dr. Bolbolan ptmnlo123per1127
قديم 13-05-2009, 06:25 PM
sh_masry sh_masry غير متواجد حالياً

sh_masry has a reputation beyond reputesh_masry has a reputation beyond reputesh_masry has a reputation beyond reputesh_masry has a reputation beyond reputesh_masry has a reputation beyond reputesh_masry has a reputation beyond reputesh_masry has a reputation beyond reputesh_masry has a reputation beyond reputesh_masry has a reputation beyond reputesh_masry has a reputation beyond reputesh_masry has a reputation beyond repute

دا انت شفت الويل يا دكتور فى حياتك دى ..... ربنا يكون فى عونك بجد .... دا انت بتحكى حواديت و مغامرات جامده جدا ,,,,, ده لو الواحد حط نفسه مكانك كان ممكن يكون فى خبر كان و مش هايعرف يلاقيها من البرازيليات و للا من السوريات وللا من العراقيات ههههههههه

اى موضوع او اى تعليق ينم عن رأيي انا الشخصى و لكم جزيل الشكر ,,,