العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > Hyundai هيونداى > Hyundai Elantra - النترا

قديم 17-09-2011, 01:51 PM
الصورة الرمزية A7MED NASSER
A7MED NASSER A7MED NASSER غير متواجد حالياً
مسئول بمبيعات المصرية للسيارات بالمنصورة
التخصص العملى: منسق و مسوق مبيعات السيارات

A7MED NASSER has a reputation beyond reputeA7MED NASSER has a reputation beyond reputeA7MED NASSER has a reputation beyond reputeA7MED NASSER has a reputation beyond reputeA7MED NASSER has a reputation beyond reputeA7MED NASSER has a reputation beyond reputeA7MED NASSER has a reputation beyond reputeA7MED NASSER has a reputation beyond reputeA7MED NASSER has a reputation beyond reputeA7MED NASSER has a reputation beyond reputeA7MED NASSER has a reputation beyond repute
افتراضي رد: اول تقرير شخصي عن الالنترا (الشكل القديم) حصري لمصر موتورز

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة TheSantos128 مشاهدة المشاركة

ربنا يسترها عليك ..بس على فكره انا عندى النترا 2011 "نفس الشكل" وجبت بيها 160 وكانت ثابته وزى الفل ..انت بس اللى قلقت علشان مش عربيتك
ربنا يخليك . 160 لا يا باشا انا مش من هواة الجري و كده بس انا بحس ان الالنترا دي عايزه تجريك غصب عنك و كل شويه بتحس انها عايزاك تدوس عالكسلاتير اكتر علشان تجري زياده . ما نكرش اني كنت قلقان و انا ذكرت كده في الرد بتاعي (مش عربيتي بقي) فلازم اقلق . شكرا ً لردك
قديم 17-09-2011, 03:22 PM
الصورة الرمزية mohamed selem
mohamed selem mohamed selem غير متواجد حالياً
التخصص العملى: جرافيك ديزين
هواياتي: الكمبيوتر و متابعه اخبار السيارات

mohamed selem has a reputation beyond reputemohamed selem has a reputation beyond reputemohamed selem has a reputation beyond reputemohamed selem has a reputation beyond reputemohamed selem has a reputation beyond reputemohamed selem has a reputation beyond reputemohamed selem has a reputation beyond reputemohamed selem has a reputation beyond reputemohamed selem has a reputation beyond reputemohamed selem has a reputation beyond reputemohamed selem has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة A7MED NASSER مشاهدة المشاركة

و الله يا محمد انا كنت مكسوف و انا برفع الصور هنا . بس مش مشكله انت عارف بقي السفر و كده فتبهدلت مننا في مصر (القاهرة و الخانقة بتعتها) . ده المنصورة طلعت جنة و الله . تسلم كتير عالرد
القاهره والمنصوره .. انا من سكان القاهره ومن زوار المنصوره تقريبا اسبوعيا . بجد يابختهم الي ساكنين فيها فعلا عروس النيل

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة A7MED NASSER مشاهدة المشاركة

ربنا يخليك . 160 لا يا باشا انا مش من هواة الجري و كده بس انا بحس ان الالنترا دي عايزه تجريك غصب عنك و كل شويه بتحس انها عايزاك تدوس عالكسلاتير اكتر علشان تجري زياده . ما نكرش اني كنت قلقان و انا ذكرت كده في الرد بتاعي (مش عربيتي بقي) فلازم اقلق . شكرا ً لردك
اجري يابني ادم جري الوحوش .. اتوبيس 710 متلحقوش
السرعه اي كانت عربيتك او عربيت غيرك مش مضمونه وانا بتعلم كان الي بيعلمني السواقه وانا صغير كان دايما يقلي توقع اخطاء الاخرين ولو مكنتش متوقعو وبتجري مش هتلق تصرف في التأني السلامه وفي العجله الندامه

شكرا علي التقرير استاذ احمد تسلم ايدك

قديم 04-11-2011, 03:51 AM
الصورة الرمزية A7MED NASSER
A7MED NASSER A7MED NASSER غير متواجد حالياً
مسئول بمبيعات المصرية للسيارات بالمنصورة
التخصص العملى: منسق و مسوق مبيعات السيارات

A7MED NASSER has a reputation beyond reputeA7MED NASSER has a reputation beyond reputeA7MED NASSER has a reputation beyond reputeA7MED NASSER has a reputation beyond reputeA7MED NASSER has a reputation beyond reputeA7MED NASSER has a reputation beyond reputeA7MED NASSER has a reputation beyond reputeA7MED NASSER has a reputation beyond reputeA7MED NASSER has a reputation beyond reputeA7MED NASSER has a reputation beyond reputeA7MED NASSER has a reputation beyond repute

شكرا ً ليك كتير محمد باشا
قديم 04-11-2011, 04:04 AM
الصورة الرمزية HaMaDa-ToUBaR
HaMaDa-ToUBaR HaMaDa-ToUBaR غير متواجد حالياً
من انا؟: Egyptian man, like all young people seeking to elevate himself and gain more experience and friends
التخصص العملى: Currently the Faculty of Commerce, Mansoura University, but after like that God knows
هواياتي: Computers, networks and social relationships

HaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond repute

احمد بك ... زى ما عودتنا دايما تقرير اكثر من رااائع وفى غاية الشمول والوضوح

بشكرك جدا جدا جدا ع ان اى معلومة واى تجربة بتشاركنا بيها فورا

تسلم يا غالى

HaMaDa-ToUB@R

01000902024

قديم 05-11-2011, 01:13 AM
khaabas khaabas غير متواجد حالياً

khaabas has a reputation beyond reputekhaabas has a reputation beyond reputekhaabas has a reputation beyond reputekhaabas has a reputation beyond reputekhaabas has a reputation beyond reputekhaabas has a reputation beyond reputekhaabas has a reputation beyond reputekhaabas has a reputation beyond reputekhaabas has a reputation beyond reputekhaabas has a reputation beyond reputekhaabas has a reputation beyond repute

النترا وماشى بيها على 120 بس حرام عليك وكمان علي طريق القاهرة المنصورة اللى ماشى فيه على 120 بيبقى معطل الطريق ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟