العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > Hyundai هيونداى > Hyundai Elantra - النترا

قديم 29-02-2012, 07:51 PM
الصورة الرمزية luckyman
luckyman luckyman غير متواجد حالياً
من انا؟: لا اله الا انت سبحانك انى كنت من الظالمين
التخصص العملى: مهندس
هواياتي: القراءة + المشى

luckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond repute
افتراضي رد: ثبات الالنترا 2012 !!!

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sycho مشاهدة المشاركة

السلام عليكم ورحمة الله
يارجالة الى يعرف يتحكم فى العربية الى راكبها يعمل بيها الى هوة عاوزة الى مش عارف يتحكم فى العربية يحترم نفسة ويمشى على قدر امكنياتة وبلاش يغامر عشان هوة الى حيزعل مفيش اى حد تانى حيتضر غيرة غير كدا كل العربيات بتجرى وكل العربيات بتلف فى الملفات وكل العربيات بتفرمل بس الى يعرف يوقف العربية ازاى والى يعرف يلف بالعربية على السرعة ازاى هوة دة التحكم لليعرف يتحكم فى العربية الى بيسوقها غير كدا دة كلة جدال بدون اى لازمة وحنفضل نوجع دماغنا للسنة الجاية ومفيش حد حيعجة كلام التانى عشان هوة شايف نفسة صح حتعرف تتحكم فى العربية اتفضل اعمل بيها الى انتة عاوزة اين كانت نوع العربية اية مش حتعرف تتحكم فى العربية احترم نفسك وامشى على قدر امكنياتك وشكرااااا
كلامك فى المطلق وهو طبعا مع احترامى لقدراتك مش صحيح لان لكل سيارة امكانيات وتتعلق بالسائق والسياره نفسها لكن لنفرض ان قدرات السائق متوسطة او جيدة مع سيارتان مختلفتان تماما زى الهوندا والدايو اكيد فى المجمل حتشوف ادائان مختلفان مش كدة ولاه اية
انا متفهم مشاكل البعض او عدم الرضا ومتفهم فى نفس الوقت فى ناس بتعمل من سيارات شبة متوسطة وذات اداء كذلك مقبول طيارة انا عارف انها بتكون نازله من عربيات عفا عليها الزمان
وصاحب الموضوع انا متفهم مشكلتة لانى انا نفسى معايا هوندا ودايو وعارف الفرق الشاسع نفس الفرق بين اللى بيركب حمار واللى بيركب حصان اصيل متقوليش بقى امكانيات السائق
قديم 29-02-2012, 07:52 PM
الصورة الرمزية luckyman
luckyman luckyman غير متواجد حالياً
من انا؟: لا اله الا انت سبحانك انى كنت من الظالمين
التخصص العملى: مهندس
هواياتي: القراءة + المشى

luckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond repute

والسائق او قائد السيارة التمكن اللى بيعرف قدرة سيارتة وقدرتة ومهارتة ورحم الله امرى عرف قدر نفسة
قديم 29-02-2012, 07:59 PM
الصورة الرمزية aymanlaw
aymanlaw aymanlaw غير متواجد حالياً

لجنة التحكيم و الفصل فى الشكاوى
التخصص العملى: محام حر
هواياتي: القراءة_الموسيقى_الاغانى الاجنبية

aymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond repute

وايه رأيكم فى هذه المنافسة

قديم 01-03-2012, 05:15 AM
cars admire
Guest

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة luckyman مشاهدة المشاركة

والسائق او قائد السيارة التمكن اللى بيعرف قدرة سيارتة وقدرتة ومهارتة ورحم الله امرى عرف قدر نفسة
نفس الفرق بين اللى بيركب حمار واللى بيركب حصان اصيل متقوليش بقى امكانيات السائق!!

: CONGRA~238::0 10104~171:FLA SHCar:12E A7A~153:
قديم 01-03-2012, 11:47 AM
hanytrade hanytrade غير متواجد حالياً

hanytrade has a spectacular aura abouthanytrade has a spectacular aura abouthanytrade has a spectacular aura about

luckyman
شكرا جزيلا على ردك الموضوعي واللي مافهوش اي تحيز واللي لو دل يدل انك بتقدر تعطي كل عربية حقها صح
وبالنسبة لسيكو ولربما ماركبش حاجة زات اداء عالي واعتمادية عالية عشان كدة مش قادر يقارن مضبوط

وبالنسبة ل cars admire مساء الفل يا كبير يالي بتجيب من الاخر