العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الصينية والهندية > جيلى اميجراند - مابلEmgrand Geely

جيلى اميجراند - مابلEmgrand Geely احدى اكبر الشركات الصينية التى تسعى بخطى ثابتة لتطوير منتجاتها والدخول بها الى اكبر الاسواق العالمية بعد ما تحقق لها من نجاحات فى الاسواق الشرقية و تتبعها سيارات مابل واميجراند Emgrand

قديم 18-11-2009, 04:25 PM
tefa_king1 tefa_king1 غير متواجد حالياً
من انا؟: mostafa rabea
هواياتي: cars,races

tefa_king1 has a reputation beyond reputetefa_king1 has a reputation beyond reputetefa_king1 has a reputation beyond reputetefa_king1 has a reputation beyond reputetefa_king1 has a reputation beyond reputetefa_king1 has a reputation beyond reputetefa_king1 has a reputation beyond reputetefa_king1 has a reputation beyond reputetefa_king1 has a reputation beyond reputetefa_king1 has a reputation beyond reputetefa_king1 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: جيلى MK هاتشباك

شكرا على الموضوع ياباشا بس لو سعرها ينزل شويه ناس كتير هتشتريها

قديم 18-11-2009, 04:28 PM
الصورة الرمزية بدر بسيونى
بدر بسيونى بدر بسيونى غير متواجد حالياً

مشرف الكورى
من انا؟: مصرى
التخصص العملى: كيميائى
هواياتي: السيارات

بدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond repute

hkh معاط طبعا ان لو سعرها تهز سنة حتفرق كتير والعربية محاتجة شوية دعاية حلوة العربية جميلة انا ركبتها فى المعرض قاعدتها حلوة بالفعل والاحلى ضمانها 5سنين او 100,000 كم
قديم 18-11-2009, 04:36 PM
mohamedmd14 mohamedmd14 غير متواجد حالياً
من انا؟: محمد بن اسماعيل
التخصص العملى: مدير ادارة اللوجيستكس(او الشحن)بشركة مصنعة للمواد العازلة)
هواياتي: لعب كرة اليد و مشاهدة مباريات كرة القدم

mohamedmd14 is just really nicemohamedmd14 is just really nicemohamedmd14 is just really nicemohamedmd14 is just really nicemohamedmd14 is just really nice

اعتقد ان سعرها هينزل فى المعرض
و خصوصا ان الوكيل لسه عنده ستوك من موديل 2009 ممكن ميكونش كتير بس حو عايز يخلص منه عشان كده نزل السعر من حوالى شهر الى 69500 بدل 71500 ولسه فى انخفاض تانى
قديم 18-11-2009, 04:38 PM
mohamedmd14 mohamedmd14 غير متواجد حالياً
من انا؟: محمد بن اسماعيل
التخصص العملى: مدير ادارة اللوجيستكس(او الشحن)بشركة مصنعة للمواد العازلة)
هواياتي: لعب كرة اليد و مشاهدة مباريات كرة القدم

mohamedmd14 is just really nicemohamedmd14 is just really nicemohamedmd14 is just really nicemohamedmd14 is just really nicemohamedmd14 is just really nice

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة بدر بسيونى مشاهدة المشاركة

اسمحلى انا مش مؤيدين العربيات المستعملة انا مؤمن ان الجديد لايعلى عليه (وده رائ الخاص) العربية الجديدة اغلى فى الثمن بس برضه ارخص على المدى الطويل وطبعا الرائ الاول والاخبر ليك
انا معاك طبعا فى كده بس مشكلتى الوحيدة انى معيش المبلغ كامل و الفايدة عالية جدا
على خمس سنين لقيت انى هدفع 40% زيادة على سعر السيارة
و كمان اللى مخوفنى انى ممعيش عربية و سوقتى على قدها جدا و بقالى فترة مسوقتش
بس عشان اكون صادق انه لسه العربية لعبة فى دماغى و ممكن اجنن واشترى جديد بالتقسيط
و ربنا يسترها معايا سعتها
قديم 18-11-2009, 04:53 PM
الصورة الرمزية بدر بسيونى
بدر بسيونى بدر بسيونى غير متواجد حالياً

مشرف الكورى
من انا؟: مصرى
التخصص العملى: كيميائى
هواياتي: السيارات

بدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond repute

ياباشا الفلوس بتخلص الكلام حالتك المادية ونصيحة منى ماتضغطش ميزانيتك عشان العربية البيت والبيبى اهم انا عارف انها مغرية وانا مقدر النار اللى انت في فيها بس البيت اهم وربنا يخليلك البيبى واى حاجة انا تحت امرك انت شخص محترم جدا ومهذب اوى وانا اتشرفت بمعرفتك

الكلمات الدليلية
geely mk2