العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > Hyundai هيونداى > Accent Verna RB اكسنت فيرنا

Accent Verna RB اكسنت فيرنا Hyundai Accent - Verna - RB جميع اجيال اكسنت وفيرنا Hyundai Accent - فيرنا الجيل 2 Hyundai Accent - اكسنت الجيل 1 Hyundai Accent - نيواكسنت الجيل 3 Hyundai Accent - اكسنت ار بى RB الجيل 4

قديم 01-03-2011, 04:27 PM
hyundai2005 hyundai2005 غير متواجد حالياً
من انا؟: احمد حمدي
التخصص العملى: محاسب
هواياتي: قياده ومتابعه السيارات

hyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: المقانه الاقوي و الاكبر بين الفيرنا و الفيرنا ستار و الاسبرنزا

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed.dove مشاهدة المشاركة

سرعة الفيرنا الحقيقية المجربه 100% هي (163ك/س)وهذه السرعة للفيرنا بدون اي تعديلات
و اي تعديل في الفيرنا انا ما قدرش احدد سرعة بعد التعديل الا بعد تجربه مني (وشكرا للتعليقات)

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة lost2008 مشاهدة المشاركة

السرعة القصوى الرسمية للفيرنا 189 كم/س لكن هيه بتكسر ال200, ال 168 كم/س مش صح
انا يأيد الكلام ده العربيه مع واحد صاحبي 2011 زيرو عامله 5000 كيلو وعن نفسي مشيت بيها 190 و200 عالطريق بس طبعا الثبات 70%

ومافيهاش تعديلات
قديم 21-09-2011, 06:56 PM
الصورة الرمزية خطوه لأعلى
خطوه لأعلى خطوه لأعلى غير متواجد حالياً
التخصص العملى: Writer & Editor

خطوه لأعلى is a jewel in the roughخطوه لأعلى is a jewel in the roughخطوه لأعلى is a jewel in the rough
افتراضي رد: المقانه الاقوي و الاكبر بين الفيرنا و الفيرنا ستار و الاسبرنزا

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة spear7 مشاهدة المشاركة

لكل عشاق و حبايب اسبيرانزا احب اقولكم اسبيرانزا 516 فاشلة بكل المقاييس لما العربية تنزل بعيب في الشاسيه بيسبب حدفة يمين تبقى ايييييييه طيب و اللي يقول ان عمود الوصل ناحية اليمين اطول من الشمال بيخلي العربية تحدف ايييييييييييييييه و الشركة الام مش واخدة بالها من الموضوع خالص و عم ابو الفتوح بينافس غبور ملك الطيور على جايزة كأس العمى في التقفيل السئ الغير آدمي يا جماعة الصين ماشفتلهاش عربية محترمة غير البي واي دي BYD كفاية في معرض باريس نزلت سيارة هجينة مستقبلية المهم البي واي دي رهيبة بكل المقاييس و حرام اللي بيعملوا فيها توكيل الامل دة الراجل صاحبه عمال يصنع لادا و كأنه مجنون تحت ايده كنز رافض يبص عليه انما نحن المصريون نرفض البحث عن الربح المضمون و اقول لكل واحد بيفكر يشتري صيني ابعد عن الاتنين و خش في الكوري او المليزي اكرملك بس الكوري احسن عشان قطع غياره متوفرة و عقبال اما نشوف الماليزي قطع غياره متوفرة حسنة واحدة للاسبيرانزا ألا و هي عرض قاعدة العجلات الكبير اللي بيخليها ثابتة زي الاسد على الطريق و بيخلي العربية تاخد ركاب في الخلف مستريحين بس كله على حساب الشكل الخارجي اللي بيحسسك انك بتبص على حاجة مش طبيعية من ورا هههههههه اكيد طبعا عارفين الشكل بيفكركم بإيه مش عاوز اقول
دا اول ما نزلت لكن موديلات 2011 و2012 حاجة تانية

انا لو بشترى اختار ا سبرانزا a 516
اوبشن
ثبات
سعر

التعديل الأخير تم بواسطة خطوه لأعلى ; 21-09-2011 الساعة 07:09 PM