العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > سيارات مستعملة للبيع

سيارات مستعملة للبيع السيارات المستعملة ، اعلانات سيارات مستعملة للبيع فى مصر - قطع غيار - سيارات تاكسى - سيارات تجارية - تقسيط سيارات مستعملة

قديم 27-05-2012, 02:59 PM
الصورة الرمزية ابو هيما
ابو هيما ابو هيما غير متواجد حالياً
من انا؟: أعمل ليومك كأنك تموت غدا
التخصص العملى: مرشد سياحى
هواياتي: العاب القوى والقراءة

ابو هيما has a reputation beyond reputeابو هيما has a reputation beyond reputeابو هيما has a reputation beyond reputeابو هيما has a reputation beyond reputeابو هيما has a reputation beyond reputeابو هيما has a reputation beyond reputeابو هيما has a reputation beyond reputeابو هيما has a reputation beyond reputeابو هيما has a reputation beyond reputeابو هيما has a reputation beyond reputeابو هيما has a reputation beyond repute
افتراضي رد: رابطة ( تسعير السيارات المستعمله)

شكراً يا باشا على الموضوع الجميل , عاوز أعرف سعر ألنترا 2009 فابريكة عداد 20 ألف أتوماتيك , 5 فرد كاوتش جديد - بطاريه جديده - زينون شبوره - صالون جلد بيج بحاله ممتازه- زينون عالي - وحدة رفع - انذارتعمل كام .. ومعالش عاوز أعرف سعر رينو داستر 2*4 عداد 7 ألأف كيلو وبرده فابريكة بس من غير أى فرش جلد ولأ أى حاجة زيادة . وشاكر جداً لحضرتك

شـــــــــــقة مفــــــــــروشة للبيــــــــــع بــجــنـــــــــــــــوب
ســــــــــــــــــــــين اء

ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــ

قال رسول الله صلى الله عليه وسلم
"خيركم للناس أنفعكم للناس"
صدق رسول الله

قديم 27-05-2012, 04:57 PM
الصورة الرمزية YahiaAshraf
YahiaAshraf YahiaAshraf غير متواجد حالياً
التخصص العملى: طالب بالأكادمية العربية للعلوم و التكنولوجيا و النقل البحرى بالاسكندرية
هواياتي: السيارات - الكمبيوتر

YahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابو هيما مشاهدة المشاركة

شكراً يا باشا على الموضوع الجميل , عاوز أعرف سعر ألنترا 2009 فابريكة عداد 20 ألف أتوماتيك , 5 فرد كاوتش جديد - بطاريه جديده - زينون شبوره - صالون جلد بيج بحاله ممتازه- زينون عالي - وحدة رفع - انذارتعمل كام .. ومعالش عاوز أعرف سعر رينو داستر 2*4 عداد 7 ألأف كيلو وبرده فابريكة بس من غير أى فرش جلد ولأ أى حاجة زيادة . وشاكر جداً لحضرتك
اوك تمام

بالنسبه للهيونداى النترا 2009 اوتوماتيك
هتعمل فى حدود 79 الف جنيه مصرى

بالنسبه للداستر
معلش

هل قصدك اول فئه اللى مفيهاش زجاج كهرباء و و را و لا اى حاجه ( فاضيه )

لان ال 4x4
فى منه نوعين
فاضى و فول اوبشنز

شوف قصدك على ايه و انا تحت امرك تحياتى

قديم 27-05-2012, 04:58 PM
الصورة الرمزية محمدصلاح القاضى
محمدصلاح القاضى محمدصلاح القاضى غير متواجد حالياً
من انا؟: محمد صلاح محمد القاضى
التخصص العملى: بصلح عربيتى حاليا
هواياتي: كل مايتعلق بالسيارات والكمبيوتر واجهزه الصوت

محمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond repute

انا النهارده كنت مروح وواحد صاحبى قابلنى قالى تبيع عربيتك مع العلم انه كان معاه لادا روسى 2105 وقالى انا عاوز اشترى عربيتك دلوقتى او كمان شهر او زى ماتحب وقالى فلوسك على التربيزه وجاهزين والله الموضوع شجعنى اوووى وخصوصا حكاية ان الفلوس جاهزة انا قولت له انا فصلت العربيه من فتره ب 28 الف طبعا عشان اوصل لحد 26 او 25 وهو دا سعر العربيه الحقيقى طبقا لحالتها طبعا انا رفعت السعر ( شغل تجار بقا ) المهم هو موافق على 28 بس بشرط ان عندى حته فى البابين اللى ناحيةاليمين فيهم حتت برومه اعالجهم وارشهم من تحت وهو دا الحاجه الوحيده اللى عاوزها وانا كمان هظبط شوية شغل فى المساحات واشحن التكييف واغير ساعة الكمبورسر كل الشغل لا يتعدى 600 جنيه ودا عشان اما يفكر ينزل يبقى اخرى 27 مش هنزل اكتر من كدااااااا
انتم ايه رأيكم فى السعر ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
وعاوز اعرف ايه المتاح دلوقتى فى رنج السعر او اعلى 5000 جنيه ؟؟
وايه حالات العربيات دى ؟؟

دا لينك اولتراس فيات 132

دا لينك صفحتى على الفيس بوك

قديم 27-05-2012, 05:42 PM
الصورة الرمزية YahiaAshraf
YahiaAshraf YahiaAshraf غير متواجد حالياً
التخصص العملى: طالب بالأكادمية العربية للعلوم و التكنولوجيا و النقل البحرى بالاسكندرية
هواياتي: السيارات - الكمبيوتر

YahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمدصلاح القاضى مشاهدة المشاركة

انا النهارده كنت مروح وواحد صاحبى قابلنى قالى تبيع عربيتك مع العلم انه كان معاه لادا روسى 2105 وقالى انا عاوز اشترى عربيتك دلوقتى او كمان شهر او زى ماتحب وقالى فلوسك على التربيزه وجاهزين والله الموضوع شجعنى اوووى وخصوصا حكاية ان الفلوس جاهزة انا قولت له انا فصلت العربيه من فتره ب 28 الف طبعا عشان اوصل لحد 26 او 25 وهو دا سعر العربيه الحقيقى طبقا لحالتها طبعا انا رفعت السعر ( شغل تجار بقا ) المهم هو موافق على 28 بس بشرط ان عندى حته فى البابين اللى ناحيةاليمين فيهم حتت برومه اعالجهم وارشهم من تحت وهو دا الحاجه الوحيده اللى عاوزها وانا كمان هظبط شوية شغل فى المساحات واشحن التكييف واغير ساعة الكمبورسر كل الشغل لا يتعدى 600 جنيه ودا عشان اما يفكر ينزل يبقى اخرى 27 مش هنزل اكتر من كدااااااا
انتم ايه رأيكم فى السعر ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
وعاوز اعرف ايه المتاح دلوقتى فى رنج السعر او اعلى 5000 جنيه ؟؟
وايه حالات العربيات دى ؟؟
اخى العزيز

معلش انا مش فاهم

دلوقتى عربيه حضرتك نوعها ايه ( اللى صاحبك عاوز يشتريها )

علشان اعرف اقيم السعر

: shyy:

قديم 27-05-2012, 05:45 PM
الصورة الرمزية ابو هيما
ابو هيما ابو هيما غير متواجد حالياً
من انا؟: أعمل ليومك كأنك تموت غدا
التخصص العملى: مرشد سياحى
هواياتي: العاب القوى والقراءة

ابو هيما has a reputation beyond reputeابو هيما has a reputation beyond reputeابو هيما has a reputation beyond reputeابو هيما has a reputation beyond reputeابو هيما has a reputation beyond reputeابو هيما has a reputation beyond reputeابو هيما has a reputation beyond reputeابو هيما has a reputation beyond reputeابو هيما has a reputation beyond reputeابو هيما has a reputation beyond reputeابو هيما has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة yahiaashraf مشاهدة المشاركة

اوك تمام

بالنسبه للهيونداى النترا 2009 اوتوماتيك
هتعمل فى حدود 79 الف جنيه مصرى

بالنسبه للداستر
معلش

هل قصدك اول فئه اللى مفيهاش زجاج كهرباء و و را و لا اى حاجه ( فاضيه )

لان ال 4x4
فى منه نوعين
فاضى و فول اوبشنز

شوف قصدك على ايه و انا تحت امرك تحياتى

شكراً لحضرتك على الرد , بس أنا قصدى فى الداستر اللى هية عاملة فى التوكيل 126500 وهى بتنزل كاملة مانيوال وزجاج كهرباء وABS بس 5 نقلأت ومفيهاش دفع رباعى يعنى اللى هى جر أمامى بس , وشاكرجداً لحضرتك مرة أخرى

شـــــــــــقة مفــــــــــروشة للبيــــــــــع بــجــنـــــــــــــــوب
ســــــــــــــــــــــين اء

ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــ

قال رسول الله صلى الله عليه وسلم
"خيركم للناس أنفعكم للناس"
صدق رسول الله

الكلمات الدليلية
تسعير