العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > مقارنات

مقارنات لمساعدة الأعضاء فى المفاضلة بين الأنواع المختلفة من السيارات

قديم 14-11-2011, 10:14 AM
الصورة الرمزية sycho
sycho sycho غير متواجد حالياً

sycho has a spectacular aura aboutsycho has a spectacular aura aboutsycho has a spectacular aura about
افتراضي رد: لانسر 2012 ولا النترا 2012

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة kastan مشاهدة المشاركة

العربيه اللى مع زميلى موديل 2009 وحضرتك ممكن تدخل منتدى الجيتا وتتابع لان بصراحه انا تئريبا ما لئيتش حد بيشتكى من موضوع الفتيس فى المنتدى الخاص بالجيتا وعموما ربنا يوفئك والف مبروك مقدما
حاضر ياحبيبى حدخل واشوف الموضوع دة برضة واخلى الجييتا فى دماغى ان شاء الله واسئل بعض الخبراء فى العربية ان شاء الله ولو فى اى حد هنا يقدر يضيف اى معلومة بخصوص الموضوع الاساسى او اى معلومة للجيتا ياريت يشرفنا ويقولنا رئية لائنة اكيد اكيد مهما كان بسيط اكيد حيفيد كل الناس

قديم 15-11-2011, 10:35 AM
bakar77 bakar77 غير متواجد حالياً

bakar77 is on a distinguished road

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bakar77 مشاهدة المشاركة

السلام عليكم
الموضوع ده شاغلنى انا كمان لدرجة انى من اسبوع رحت المصرية للسيارات واتفرجت على اللانسر وقررت اشترى وبعدين رجعت احترت لان الالنترا عجبانى جدا بس فيه حاجة لازم نحطها فى المقارنة و هيه ارتفاع العربية عن الارض عشان الطرق عندنا ذبالة ففيه ناس من المنتديات بيقولو ان الالنترا واطية شوية وخصوصا وهيه محملة فياريت حد يفيدنا فى النقطة دى انهى فيهم الاعلى؟ برده معلهش سؤال لحضرتك انت بتقول لانسر 2012 هيه نزلت مصر؟ عشان كل الموجود دلوقت 2011 ومش عارفين 2012 هتنزل امتى شكرا
السلام عليكم
اذيكم يا شباب معلهش انا بس بثير النقطة دى تانى عشان هيه محيرانى فى الاختيار بين النترا 2012 واللانسر انهى الاعلى هل الالنترا واطية وخصوصا لو الكرسى الورانى محمل؟ بصراحة انا نفسى فى الالنترا بس كنت قريت فى المنتدى هنا موضوع لواحد معاه الالنترا 2012 بيقول ان المساعدين اللى ورا خفيفيين واما العربية تكون محملة فى الكرسى الورانى والشنطة بتكون قريبة من الأرض فهل ده صحيح؟
قديم 15-11-2011, 11:00 AM
الصورة الرمزية sycho

sycho has a spectacular aura aboutsycho has a spectacular aura aboutsycho has a spectacular aura about

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bakar77 مشاهدة المشاركة

السلام عليكم
اذيكم يا شباب معلهش انا بس بثير النقطة دى تانى عشان هيه محيرانى فى الاختيار بين النترا 2012 واللانسر انهى الاعلى هل الالنترا واطية وخصوصا لو الكرسى الورانى محمل؟ بصراحة انا نفسى فى الالنترا بس كنت قريت فى المنتدى هنا موضوع لواحد معاه الالنترا 2012 بيقول ان المساعدين اللى ورا خفيفيين واما العربية تكون محملة فى الكرسى الورانى والشنطة بتكون قريبة من الأرض فهل ده صحيح؟
عندك حق فى فعلا ياريت الخبراء يفصلوا فى الموضوع دة عشان العربية الواطية فى مصر حتتبهدل اخر بهدلة انا واحد من الناس معايا اكسنت 2010 وعربية محترمة جدا جدا جدا وعالية عن الارض وممتازة وثابتة لية مفكرتش اجيب اكسنت ار بى 2012 لائنها واطية جدا بشكل مبالغ فية عشان كدا عملت الموضوع دة ودورت على فئة تانية اعلى منها وهية الالنترا وبصراحة رغم انى انا الى عامل المقارنة بس انا مش مقطتنع بلانسر نهائى لائنها طول عمرها عربية واطية ومفيش لانسر فيكى يامصر ايلا متبهدلة من تحت اخر بهدلة بسب انها واطية بس قولت اشوف رئيكم اية الى انا فحيرة بينهم فعلا دلوقتى الجيتتا والالنتر ا عربيتين وهم بجد تكنلوجيا حديثة وثبات وسرعة ورفاهية وكماليات كتيرا جدا وشغل بجد يحير الى ميحترش عشان كدا ياريت الناس متبخلش علينا فى توضيح المعلومات الى طلبينها منهم ياريت الناس تركز على الالنترا والجييتا لائن لانسر مش حتكسب فى الموضوع دة نهائى ومستبعدة بكل المقايس

قديم 16-11-2011, 10:17 PM
الصورة الرمزية sycho

:thn kr:

قديم 17-11-2011, 12:28 AM
khaabas khaabas غير متواجد حالياً

khaabas has a reputation beyond reputekhaabas has a reputation beyond reputekhaabas has a reputation beyond reputekhaabas has a reputation beyond reputekhaabas has a reputation beyond reputekhaabas has a reputation beyond reputekhaabas has a reputation beyond reputekhaabas has a reputation beyond reputekhaabas has a reputation beyond reputekhaabas has a reputation beyond reputekhaabas has a reputation beyond repute

موش عارف ليه حاسس انك تميل للالنترا ولكن متردد يا كبير توكل علي الله وانتا كنت قولت انك معاك اكسنت يعنى جربت الهيونداى وعارف انها حته دهب اتكل علي الله يا كبير الالنترا انتشرت بشكل فظيع ولسه ومن الاخر استفتي قلبك واللى انتا مستريح له نفسيا وبلاش التردد
تقبل تحياتى واحترامي