العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > ملاكى اسكندرية

ملاكى اسكندرية قسم خاص برابطه اعضاء مصر موتورز بالاسكندرية

قديم 01-08-2010, 12:19 PM
didos didos غير متواجد حالياً

didos has much to be proud ofdidos has much to be proud ofdidos has much to be proud ofdidos has much to be proud ofdidos has much to be proud ofdidos has much to be proud ofdidos has much to be proud ofdidos has much to be proud of
افتراضي رد: بروفشنلز اسكندرية

انا مش دكتور بس ليا سواقين كتير صحابى
كاربراتير :
سعيد كاربراتير - الحضرة شارع الزهور
التانى معرفش اسمه بس بيقولو جامد برضه فى السيوف الشارع اللى قصاد بنزينة صبرى وعمارات كيروسيز
ضبط الزوايا :
كريمة- فى السيوف اسالو اى حد هناك معروف جدا قبل دوران المطافى اسمع انه دكتوووور بس لازم تكون العفشة 200% علشان يشتغل
محمد العفشجى - سيدى بشر ش سيف الشارع المقابل لبوابة الامن المركزى (خش واسال ) ضبط زوايا وحدادة عفشة وعفشة بتعامل معاهم محترمين وبيجيلهم ناس من كل حته
على العفشجى - فى نفس الشارع بس ماعندوش ضبط زوايا انما برضه ممتاز فى العفشة وحدادة العفشة
هانى - كاوتش وجنوط السيوف وانت رايح على دوران المطافى من الشارع اللى جنب فتح الله بتاع جاردينيا اسعاره خرافه وامين يعنى انا سالت قبل ماغير 4 فرد كاوتش فى حوالى 20 محل ولقيته ارخص واحد فى كل الماركات اللى سالت عليها
محمود ابو كليلة - قطع غيار جديدة
فظييييييييييع بجد انا موسوس فى قطع الغيار بسئل 10 مرات قبل ما اشترى و 5 بعد ما اشترى وعمرى ما لقيت الحاجه ارخص منه شغال فيات ولادا ودايو وبيجو وحاجات كتير محل علبة كبريت بس ما شاء الله مخازن بالهبل
فى المندرة ش مساكن الحرمين امام سنترال الحرمين زقاق صغير ومحل صغير بس يحير
ومازال البحث جارى عن ميكانيكى محترم
قديم 08-08-2010, 07:02 AM
احمد يوسف احمد يوسف غير متواجد حالياً

احمد يوسف is on a distinguished road

كربراتير فى صنيعى محترم جدا عن تجربة اسمع عاطف فى الحضرة القبلية شارع ابن الملاعب ومصنعيته قليلة

ميكانيكى تخصص اسكودا وكيا اسمه جمال اسكودا فى الحضرة الجديدة شارع الازالة عمل شغل فى عربيتى محترم وعنده قطع غيار وشغل لا يعلى عليه لكن المصنعية عالية شوية لكن فى مقابل شغل صح
قديم 14-08-2010, 07:37 PM
الصورة الرمزية teto2007
teto2007 teto2007 غير متواجد حالياً
التخصص العملى: شركة بترول

teto2007 has a spectacular aura aboutteto2007 has a spectacular aura aboutteto2007 has a spectacular aura about

شكرا للاخوان اللى شاركوا بالمعلومات دى
قديم 26-08-2010, 01:11 PM
mahranahm mahranahm غير متواجد حالياً
من انا؟: صاحب صحبى اوى
التخصص العملى: مدير انتاج فى شركة الحمد الصناعية
هواياتي: الكمبيوتر والنت و الاعمال اليدوية

mahranahm has a reputation beyond reputemahranahm has a reputation beyond reputemahranahm has a reputation beyond reputemahranahm has a reputation beyond reputemahranahm has a reputation beyond reputemahranahm has a reputation beyond reputemahranahm has a reputation beyond reputemahranahm has a reputation beyond reputemahranahm has a reputation beyond reputemahranahm has a reputation beyond reputemahranahm has a reputation beyond repute

الله ينور موضوع جميل يسلم العاملوا

My car
قديم 17-09-2010, 07:41 PM
thewesaman thewesaman غير متواجد حالياً

thewesaman will become famous soon enough

انا من اسكندريه يا جماعه و عايز سمكرس و بوهيجي كويس و اسعاره حلوه انا معايا سيات ابيزا و مفيهاش شغل سمكره ياما روحت لواحد قالي سمكره و بويه 2500 فحرام يعني و حسيت انه نصاب لو حد يعرف حد يضمنه يبقي جزاه الله خير