العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > تقسيط السيارات

تقسيط السيارات قسم خاص بتقسيط السيارات فى مصر - عروض تقسيط سيارات - معارض تقسيط سيارات - تقسيط بنكى - تقسيط مباشر - تقسيط مستعمل

قديم 14-10-2010, 02:14 AM
yarasamy yarasamy غير متواجد حالياً

yarasamy is on a distinguished road
افتراضي رد: شرح جميع استفسارات تقسيط السيارت الجديده

السلام عليكم و رحمة الله و بركاته
انا عاوزة اجيب عربية اكسنت مانيوال ومعايا مفردات مرتب بس الوظيفة مش مكتوبة في البطاقة وممكن ادفع 25% مقدم انا كل الصالات اعطتنى فائدة 8.8% و اكثر هل ممكن اجد فائدة اقل من ذلك مع العلم ان المرتب لا يتم تحويلة على اي بنك انا من اسكندرية
samyelrefey@yahoo.com
قديم 14-10-2010, 06:05 PM
Saif eldien Saif eldien غير متواجد حالياً

Saif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة yarasamy مشاهدة المشاركة

السلام عليكم و رحمة الله و بركاته
انا عاوزة اجيب عربية اكسنت مانيوال ومعايا مفردات مرتب بس الوظيفة مش مكتوبة في البطاقة وممكن ادفع 25% مقدم انا كل الصالات اعطتنى فائدة 8.8% و اكثر هل ممكن اجد فائدة اقل من ذلك مع العلم ان المرتب لا يتم تحويلة على اي بنك انا من اسكندرية
samyelrefey@yahoo.com
دة اقل فائدة بس ممكن تكلمنى واعرف منك شوية امور
للاستفسار السريع
0125485222
قديم 17-10-2010, 02:27 AM
HESHO882000 HESHO882000 غير متواجد حالياً

HESHO882000 is on a distinguished road

من فضلك عاوز اشتري سيارة صني إي إكس 2011 و بضمان وديعه في بنك فيصل الأسلامي قدرها 200الف ماهي الأوراق اللازمة و ماهو قيمه القسط علي خمس سنوات وهل الأفضل تلات سنوات ؟ كم من الوقت ستستغرق حتي استلامي للسيارة و جزاك الله خيرا
قديم 17-10-2010, 07:00 PM
quietrack quietrack غير متواجد حالياً

quietrack is on a distinguished road
عاجل رد: شرح جميع استفسارات تقسيط السيارت الجديده

السلام عليكم
عايز ان شاء الله اجيب عربيه لوجان و والدي مرتبه بيتحول علي بنك hsbc و المرتب حوالي 2000 جنيه وهو شغال فني صيانه في شركة ايفريدي العامريه
هل ينفع ندفع المقدم 20 % او 30% ولو ينفع الفايده علي 5 سنين لكل من النظامين حتبقي كام؟
وايه المطلوب تقديمه؟
قديم 18-10-2010, 02:03 AM
Saif eldien Saif eldien غير متواجد حالياً

Saif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة HESHO882000 مشاهدة المشاركة

من فضلك عاوز اشتري سيارة صني إي إكس 2011 و بضمان وديعه في بنك فيصل الأسلامي قدرها 200الف ماهي الأوراق اللازمة و ماهو قيمه القسط علي خمس سنوات وهل الأفضل تلات سنوات ؟ كم من الوقت ستستغرق حتي استلامي للسيارة و جزاك الله خيرا
حضرتك ممكن تكلمنى ونرتب الامور
افضل لحضرتك طبعا تقسيط على 3 سنوات حتى لا يتم وضع ربط على فلوسك مدة كبيرة بس هل تستطيع سداد القسط الشهرى على 36 شهر دة ال انت هتحدد
للاستفسار السريع
0125485222

الكلمات الدليلية
ايصال كهرباء, اسرع اجرائات, بصورة بطاقة فقط, تقسيط سيارات