العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الصينية والهندية > جاك JAC

جاك JAC جاك JAC تأسست عام 99 و متخصصة فى صناعة السيارات التجارية و الميكروباص و قد حققت انتشار دولى فى هذا المجال و قدمت سيارات ركوب مؤخرا بتصميمات إيطالية تنبئ بمستقبل مبهر لتلك السيارة

قديم 13-01-2012, 03:43 PM
amada amada غير متواجد حالياً

amada is just really niceamada is just really niceamada is just really niceamada is just really niceamada is just really nice
افتراضي رد: حصريا jac ( a class ) cross

يعنى العربيه هيا هيا الجاك 137 اللى هى الهاتشباك بتاع الa class والا دى فيرجن جديد من جاك ... دلونى .
قديم 13-01-2012, 05:30 PM
الصورة الرمزية عصام الجارحي
عصام الجارحي عصام الجارحي غير متواجد حالياً

عصام الجارحي has a brilliant futureعصام الجارحي has a brilliant futureعصام الجارحي has a brilliant futureعصام الجارحي has a brilliant futureعصام الجارحي has a brilliant futureعصام الجارحي has a brilliant futureعصام الجارحي has a brilliant futureعصام الجارحي has a brilliant futureعصام الجارحي has a brilliant futureعصام الجارحي has a brilliant futureعصام الجارحي has a brilliant future

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة amada مشاهدة المشاركة

يعنى العربيه هيا هيا الجاك 137 اللى هى الهاتشباك بتاع الa class والا دى فيرجن جديد من جاك ... دلونى .
نفس السؤال عايز اسالة من امبارح يا ريت اللي هنده فكرة يوضخ لان واضح ان هناك فرق ودي علي ما اعتقد A13 وليس اية كلاس ودي فئة وحدها من جاك
لو فيه حقيقة اخري يرجي توضيحها
بالتوفيق
قديم 13-01-2012, 07:39 PM
mizo jac mizo jac غير متواجد حالياً

mizo jac will become famous soon enough

الاستاذ عصام الجارحى انا هصولك العربية واحط الصور بكره ب امر الله وبعد كده اسال فى الى انت عاوز وانا هجوبك
قديم 13-01-2012, 07:47 PM
mizo jac mizo jac غير متواجد حالياً

mizo jac will become famous soon enough

العربية هى هى a137 بس الفرق الوحيد هو اضافة بعض التعديلات الخارجة البسيطه وانا هصور العربية ونقارن مع بعض ونسال لعل نجد الافاد مع الاعضاء خصوص انى فرحت انى العربية بقى ليها منتدى واعضاء فى المشاكة بعد ما كنت حاسس انى راكب عربية من كوكب تانى
قديم 14-01-2012, 02:02 AM
اشرف حمدى اشرف حمدى غير متواجد حالياً

اشرف حمدى is a jewel in the roughاشرف حمدى is a jewel in the roughاشرف حمدى is a jewel in the rough

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mizo jac مشاهدة المشاركة

الاستاذ اشرف حمدى العربية كان سعرها فعلا 57000 بس ده لما جبتها وانا اول عميل اتعامل مع جاك فى مصر وده جاه عن طريق الصدفه لانى كنت رايح اشترى جيلى باندا ولما رحت شفت العربية ديه وعجبتنى اوى وسالت المندوب وقلتلو هى ايه ديه قلى ديه عربية لسه نازله من يومين اسمها جاك وديه اول عربية تنزل من الشركة فى مصر ومفيش غيرها هى وواحده تانيه سيدان طبعا انا جبتها علشان شكلها عجبنى اوى اوى اوى ومكنتش عارف امكنيتها قلت ايه شكلها احسن من البندا وصينى بصينى وانا كده كده بجرب بس الحمد لله طلعت ملهاش حل وده نصيب وعشان والله فلسها حلا 100 فى 100 ههههههه بس المسكلة انى العربية بقت بتتباع 67000 وده بقى بعد ما العربية بدات تتنتشر وبعديها بحوالى شهر وانا بعمل صسانة الالف كيلو شفت ال b15 طبعا اتلوحت وعجبتنى اوى اوى اوى وكان سعرها وقتها 70000 بس كنت اشتريت وقلت لما اجى اغير ابقى اجبها بس لقتها زادت هى كمان وبات 84000 عرفت انى العربية ديه كانت فرصة هايله فى اولها اما بل نسبه للصور هصور العربية وارفع الصور حاضر
الاستاذ / ميزو
اولا انا شاكر على اهتمامك بالرد وفهمت انك شارى السيارة من زمان قبل الجاك بى كلاس بى 15 يعنى السيارة دة منذ زمن ولا اية بس انا كنت بتردد على المعرض كتير فى المهندسين لم اشاهدها هناك خالص
ولما سمعت عنها منذ اسبوع فى المنتدى سالت عليها فى المعرض بالتحديد يوم 11/1 الساعة 4.45 بعد العصرومسئول المبيعات هو ايلى قالى السعر دة ..مش من عندى لانى لم اسمع عنها الا منذ فترة صغيرة وحتى لم اشاهدها على الحقيقة والمسئول قالى حتكون متوفرة اخر الشهر... يمكن عقلوا ونزلوا السعر واللة اعلم
وشكرا مرة اخرة ومنتظرين الصور