العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الصينية والهندية > جاك JAC

جاك JAC جاك JAC تأسست عام 99 و متخصصة فى صناعة السيارات التجارية و الميكروباص و قد حققت انتشار دولى فى هذا المجال و قدمت سيارات ركوب مؤخرا بتصميمات إيطالية تنبئ بمستقبل مبهر لتلك السيارة

قديم 05-12-2010, 05:15 AM
ahmed mustafa ahmed mustafa غير متواجد حالياً

ahmed mustafa is a splendid one to beholdahmed mustafa is a splendid one to beholdahmed mustafa is a splendid one to beholdahmed mustafa is a splendid one to beholdahmed mustafa is a splendid one to beholdahmed mustafa is a splendid one to beholdahmed mustafa is a splendid one to behold
افتراضي رد: بخصوص السياره جاك بى 15

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة gad_fcis مشاهدة المشاركة

السلام عليكم و رحمة الله و بركاته

أنا إنشاء الله نوي أجيب BYD F3 ، و حجبها تقسيط إسلامي تبع كونتاكت ، هما عندهم أربع طرق للتقسيط و واحد فيهم بس هو إلي إسلامي و التأمين مش إجباري ، فحضرتك ممكن تقسط معاهم، أنا كنت هقسط مع بنك أبو ظبي الإسلامي بس لقت إن فيه تأمين إجباري فعشان كدا إنشاء الله هقسط مع كونتاكت إسلامي و أنا كلمتهم و فعلاً الموضوع إسلامي لأنه بيشتري العربية و بعد كدا يبعهلك

حضرتك إدخل على الموقع بتاعهم و شوف التقسيط الإسلامي و اه شروطه، و بالمناسبة أي عربية صيني لازم تدفع مقدم 30% أو أكتر
ملحوظة ذكية بس انا كنت بعلق على أخينا الفاضل في نفس الموضوع و ارجع صفحة اربعة و شكرا
قديم 05-12-2010, 05:20 AM
ahmed mustafa ahmed mustafa غير متواجد حالياً

ahmed mustafa is a splendid one to beholdahmed mustafa is a splendid one to beholdahmed mustafa is a splendid one to beholdahmed mustafa is a splendid one to beholdahmed mustafa is a splendid one to beholdahmed mustafa is a splendid one to beholdahmed mustafa is a splendid one to behold

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة gad_fcis مشاهدة المشاركة

السلام عليكم و رحمة الله و بركاته

أنا إنشاء الله نوي أجيب BYD F3 ، و حجبها تقسيط إسلامي تبع كونتاكت ، هما عندهم أربع طرق للتقسيط و واحد فيهم بس هو إلي إسلامي و التأمين مش إجباري ، فحضرتك ممكن تقسط معاهم، أنا كنت هقسط مع بنك أبو ظبي الإسلامي بس لقت إن فيه تأمين إجباري فعشان كدا إنشاء الله هقسط مع كونتاكت إسلامي و أنا كلمتهم و فعلاً الموضوع إسلامي لأنه بيشتري العربية و بعد كدا يبعهلك

حضرتك إدخل على الموقع بتاعهم و شوف التقسيط الإسلامي و اه شروطه، و بالمناسبة أي عربية صيني لازم تدفع مقدم 30% أو أكتر

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة سيف الدين سعيد مشاهدة المشاركة

اللى مش موافق النهارده . بكره غصب عن بوزه حايجبر انه حايوافق . العربيه البى واى دى . عربيه حلوه ومطلوبه . والعقول المصريه المستنيره مهما ترفض الواقع فلازم حايجبروا على معايشته .
بس هنا قسم الجاك يا أحمد باشا ....
و صلت يا جميل؟؟
قديم 06-12-2010, 01:25 AM
الصورة الرمزية سيف الدين سعيد
سيف الدين سعيد سيف الدين سعيد غير متواجد حالياً
من انا؟: انسان بسيط
التخصص العملى: مهندس ديكور . ومدير اداره بالتليفزيون المصرى .
هواياتي: الفن

سيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed mustafa مشاهدة المشاركة

و صلت يا جميل؟؟
يا باشا ليك منى كل حب واحترام وتقدير . وعلى فكره بجد العربيات الصينى مش وحشه واحنا بس اللى عندنا عقدة الصينى . الغلط فى كل الأحوال فينا احنا يا مصريين . مش فى الصين .

Saif El Deen
قديم 06-12-2010, 07:17 PM
الصورة الرمزية silentman84
silentman84 silentman84 غير متواجد حالياً
من انا؟: عبد فقير لله
التخصص العملى: مدرب دفاع عن النفس وتخسيس
هواياتي: رياضه - ميكانيكا - طبخ

silentman84 is a glorious beacon of lightsilentman84 is a glorious beacon of lightsilentman84 is a glorious beacon of lightsilentman84 is a glorious beacon of lightsilentman84 is a glorious beacon of lightsilentman84 is a glorious beacon of light

استاذ عبدالله : خد الرابط دا . وشوف الجماعه دول نظامهم ايه ؟

http://www.masrmotors.com/vb/showthread.php?t=23678
وابقى بلغنى بالنتيجه . ان شاء الله خير .
متشكرا جدا ياأستاذ سيف بجد مش عارف اقولك ايه انشاء الله ربنا يسهل قريب جدا وعلى فكره الدفعه الجديده وصلت اسكندريه فى المنطقه الحره وحتوصل المعرض بعد اربع ايام وربنا يكرم ونكون من ملاكها
قديم 06-12-2010, 07:20 PM
الصورة الرمزية silentman84
silentman84 silentman84 غير متواجد حالياً
من انا؟: عبد فقير لله
التخصص العملى: مدرب دفاع عن النفس وتخسيس
هواياتي: رياضه - ميكانيكا - طبخ

silentman84 is a glorious beacon of lightsilentman84 is a glorious beacon of lightsilentman84 is a glorious beacon of lightsilentman84 is a glorious beacon of lightsilentman84 is a glorious beacon of lightsilentman84 is a glorious beacon of light

يا باشا ليك منى كل حب واحترام وتقدير . وعلى فكره بجد العربيات الصينى مش وحشه واحنا بس اللى عندنا عقدة الصينى . الغلط فى كل الأحوال فينا احنا يا مصريين . مش فى الصين .
كلام مظبوط الدليل على كده اسبرنزا بقالها كام سنه ماشيه فى مصر