العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الصينية والهندية > جاك JAC

جاك JAC جاك JAC تأسست عام 99 و متخصصة فى صناعة السيارات التجارية و الميكروباص و قد حققت انتشار دولى فى هذا المجال و قدمت سيارات ركوب مؤخرا بتصميمات إيطالية تنبئ بمستقبل مبهر لتلك السيارة

قديم 21-10-2012, 02:50 AM
Mody Elmasry Mody Elmasry غير متواجد حالياً
التخصص العملى: طالب بكلية تجارة جامعة الاسكندرية
هواياتي: عاشق للسيارات

Mody Elmasry is a name known to allMody Elmasry is a name known to allMody Elmasry is a name known to allMody Elmasry is a name known to allMody Elmasry is a name known to allMody Elmasry is a name known to all
افتراضي رد: جاك A10

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة د.كمال مشاهدة المشاركة

استاذ محمد

العربيه لسه نازله جديد ومحدش اشتراها فى المنتدى

لو حضرتك فى الاسكندريه ياريت تزور التوكيل فى الداون تاون وتعرف اسعار قطع الغيار او الاتصال على الخط الساخن 19042

وده فيديو عن السياره

اشكر حضرتك على الرد بس كان نفسي اعرف اة اخبار تقفيلها و خاماتها و شكرا لحضرتك مرة تانية
قديم 21-10-2012, 02:54 AM
الصورة الرمزية د.كمال
د.كمال د.كمال غير متواجد حالياً
من انا؟: حبيب الكل
التخصص العملى: طبيب اسنان
هواياتي: القراة

د.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Mody Elmasry مشاهدة المشاركة

اشكر حضرتك على الرد بس كان نفسي اعرف اة اخبار تقفيلها و خاماتها و شكرا لحضرتك مرة تانية
هو انا لسه مشفتهاش بصراحه ...........ياريت حضرتك تروح تشوفها فى التوكيل او المعارض ا لتابعه للتوكيل

هو حضرتك لسه مشفتهاش ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

بلدنا فى القلوب متشاله ومهما تضيق عليها الحاله ولادها قدها ورجاله
قديم 21-10-2012, 03:01 AM

Mody Elmasry is a name known to allMody Elmasry is a name known to allMody Elmasry is a name known to allMody Elmasry is a name known to allMody Elmasry is a name known to allMody Elmasry is a name known to all

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة د.كمال مشاهدة المشاركة

هو انا لسه مشفتهاش بصراحه ...........ياريت حضرتك تروح تشوفها فى التوكيل او المعارض ا لتابعه للتوكيل

هو حضرتك لسه مشفتهاش ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
انا كنت روحت عند اباظة الشتاء الفات و شفتها من برة بس لكن مدخلتهاش و مجربتهاش و ان شاء الله يوم الاتنين حروح للمصرية للسيارات عشان اشوفها و اشوف كام واحدة تانية بس انا ميال ليها اكتر
قديم 21-10-2012, 03:05 AM
الصورة الرمزية د.كمال
د.كمال د.كمال غير متواجد حالياً
من انا؟: حبيب الكل
التخصص العملى: طبيب اسنان
هواياتي: القراة

د.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Mody Elmasry مشاهدة المشاركة

انا كنت روحت عند اباظة الشتاء الفات و شفتها من برة بس لكن مدخلتهاش و مجربتهاش و ان شاء الله يوم الاتنين حروح للمصرية للسيارات عشان اشوفها و اشوف كام واحدة تانية بس انا ميال ليها اكتر
بالتوفيق ان شاء الله

بلدنا فى القلوب متشاله ومهما تضيق عليها الحاله ولادها قدها ورجاله
قديم 22-10-2012, 11:57 PM

انا رحت شفت العربية النهاردة عند المصرية للسيارات و هيا بصراحة ما شاء الله جمييلة جدا جداا من بره جميلة اوي احلى من الاسبرنزا و الفرش بتعها جميل بس الكنبة ف الاسبرنزا اكبر من الجاك بس الجاك مش ضيقة من جوة يعني انا طولي 175 سم و كنت قاعد مستريح ف الكنبة . الكنبة تاخد 3 اشخاص متوسطين الحجم و العددات ف العربية شكلها جميل جدا ارتفاعها عن الارض حلو بالنسبة للمطبات الفتيس بتاعها نقلاته صغيرة سألت مدير المبيعات ف المعرض عن المقارنة بين الاسبرنزا A113 و الجاك A10 قال لي ان الجاك افضل ك ثبات و جودة ف الخامات و التقفيل و الموتور جميل لكن قطع الغيار حتى الان غير متوفرة خارج التوكيل حتى الان لكن متوفرة ف التوكيل اما الاسبرنزا ف الميزة الوحيدة فيها هيا توافر قطع الغيار خارج التوكيل لكن الجاك افضل ف الباقي و بصراحة انا ميال جدا للجاك و ان شاء الله اشوف نظام التمويل المناسب بالنسبة لي و اجيبها ان شاء الله و لما اجيبها ان شاء الله حكتب عنها تقارير شهريا ان شاء الله

و حابب اشكر كل الساعدني هنا و خاصة د/ كمال
و كل عاااااااام و و انتم بخير