العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > كيا KIA > بيكانتو Picanto

بيكانتو Picanto سيارة كيا الصغيرة الاقتصادية الانجح فى اوروبا ومصر

قديم 04-03-2010, 01:06 AM
corsair
Guest

افتراضي رد: محتاااااااااااار بيكانتو ولا I 10

ال I10 برقبة البيكانتو عربية تقفيل كوري وموتور جميل وعفشة ناعمة وتقريبا كدا مشوفتش اي حدا اشتكي منها في اي حاجه
قديم 04-03-2010, 05:56 AM
الصورة الرمزية ابراهيم داود
ابراهيم داود ابراهيم داود غير متواجد حالياً

ابراهيم داود has a reputation beyond reputeابراهيم داود has a reputation beyond reputeابراهيم داود has a reputation beyond reputeابراهيم داود has a reputation beyond reputeابراهيم داود has a reputation beyond reputeابراهيم داود has a reputation beyond reputeابراهيم داود has a reputation beyond reputeابراهيم داود has a reputation beyond reputeابراهيم داود has a reputation beyond reputeابراهيم داود has a reputation beyond reputeابراهيم داود has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة corsair مشاهدة المشاركة

ال I10 برقبة البيكانتو عربية تقفيل كوري وموتور جميل وعفشة ناعمة وتقريبا كدا مشوفتش اي حدا اشتكي منها في اي حاجه
فعلا كلام حضرتك صحيح عربيه جميله جدا من ناحيه الشكل والاداء والتسارع والميزه انها ثابته جدا على الطريق وناعمه

قديم 09-03-2010, 06:08 AM
ice_wolf
Guest

البيكانتو كورى 100%

الi10 تقفيل هندى وانا ارشحلك الi10 تتفوق على البيكانتوا بمراحل واظن حرام سعر عالى زى دة فى عربية فاضية زى البيكانتوا دى كفاية الحجم الغير مناسب للسعر سواء للاثنين وانا لما ركبت البيكانتوا فى اوتو سمير ريان معجبتنيش خاااااالص ال i10 برقبتها
قديم 09-03-2010, 01:17 PM
ahmed el zokla ahmed el zokla غير متواجد حالياً

ahmed el zokla is on a distinguished road

انا معايا بيكانتو فاضيه وبصراحه عربيه ممتعه انا بسافر بيها اسكندريه يوم ويوم اظروف العمل واصحابى بقولولى يا ابنى ارحمها شويه بس انا عايز اقولك ان العربيه اداها بيزيد يوم عن يوم ساعه لما جبتها كنت بمشى بيها يدوب 100 120 بس دلوقتى 150 و160 ولمسافات طوياه وبشغل التكييف ولا فى الدماغ نصيحتى لك هات وحده فاضيه واستفيد بفرق السعر وهات كاسيت جاميد وانذار و سنتر وعلى فكره سوند سيستم بتعها عالى عالى عالى بس مع كاسيت امبيليفير و ده عن تجربتى معاها و على فكره انا جبتها 1-12-2009 وعامل بيها 15000 كم باى
قديم 27-04-2010, 05:25 PM
tacchino tacchino غير متواجد حالياً

tacchino is on a distinguished road

انا عضو جديد هنا
عاوز عربية ومتردد جدا امكانياتى فى حدود ال50 الف وادامى فيرنا حالتها ممتازة 2008 ب46 الف ياريت حد يفيدنى