العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > اﻷنشطة و المقابلات و التعارف

اﻷنشطة و المقابلات و التعارف خاص بمواضيع انشطة ومقابلات و التعارف بين اعضاء المنتدى يجب الحصول على موافقة من الإدارة قبل نشر أى موضوعات بهذا القسم

قديم 16-06-2011, 01:01 PM
الصورة الرمزية احمد بدر1978
احمد بدر1978 احمد بدر1978 غير متواجد حالياً
من انا؟: متزوج عندى بنتين وولد
التخصص العملى: مهندس موبيلات فى اى 2
هواياتي: تربية الكلاب والصيد

احمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: تعرف على كورسير

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة corsair مشاهدة المشاركة

ده عند امه يا ادهم

جديد الخط ده انا عارف انتا جايبه ليه يا نمس
ههههههههه
اول لما حيجى دورى حقفل النت
بالنسبة للخط دة تموية وراحة بال للجديد

الله يرحمه ويتغمد روحه الجنة....ويحشره مع الصالحين,,,,ويجزيه الفردوس الأعــلى,,

إننا لله وإنا إليه راجعون...

إن القلب ليحزن والعين لتدمع,,,وإنا لفراق أمثاله لمحزونون....

ان مرت الأيام ولم ترونـــــــي. فهذه مواضيعي فتـذكرونـــــــي. وان غبت يوما ولم تجدونــــــي. ففي قلبي حبكـم فـلاتنسونـــــــي. وان طال غيابـي عنكــــــــــــــم. دون عـودة اكون وقتهـا بحـاجــة للدعـاء فادعـولــــــــــــــــــ ي
قديم 16-06-2011, 01:27 PM
corsair
Guest

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عمرو سيف مشاهدة المشاركة

إيه ياخدعان إرحموا الراجل شوية , بس ده إن دل فيدل على حبكم الجامد لكورسير وهوه فعلا يتحب ربنا يكرمه , وعن نفسي لازم أول واحد أقابله لما أنزل مصر كورسير ده طبعا بعد مقابلة الباشا أحمد بدر لإنه إسكندراني والموقع الجغرافي يحكم , بالنسبة للأسئلة مش حطول عليك قوي لإني بجد مشفق عليه
ربنا يخليك ليا يا استاذ عمرو وان شاء الله تيجي بالسلامه وبأذن الله لازم اشوفك

الأسئلة كالآتي :-
1- إيه رأيك في BMW مع إنك شكلك كده مجربتهاش .

انا ركبتها لكن مسوقتهاش بس فعلا عربية جميلة جدا فرق السما ما العما ما بين عربيتي اللي كرهتها بعد ما ركبت البي ام

2- إيه أحلى أكله بتحبها ومتفهمنيش غلط لو سمحت

بعشق القلقاس جدا وبستني الشتا من السنه للسنه علشان خاطره

3- لو بتفكر في مشروع تعمله تفيد بيه بلدك ممكن يكون إيه ؟

والله انا مستغرب من المساحات الشاسعه اللي عندنا ديه كلها من الاراضي ومش بنستغلها في الزراعه واحنا عندنا المياه الجوفيه والنيل والله لو وزارة الداخلية تطلع قرار بأستغلال المساجين في زراعة الاراضي ديه وياخدو منها نسبة علي الاقل يطلعوا يلقوا حاجه ملك ليهم وياكلوا منها من حلال ويبعدوا عن الحرام

كفاية كده علشان متزهش مني
يا باشا انا ازهق منك هيه الفرخة كلت بيضها يا راجل يا طيب والله يا عموره انتا اسئلتك جميلة جدا وربنا يديم المحبة ما بينا ويعينك علي الغربة
قديم 16-06-2011, 01:35 PM
corsair
Guest

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Bendary مشاهدة المشاركة

كورسير ياغالى
مش عاوزك تندم على جلوسك على كرسى الاعتراف
عصروك جامد - بس دليل على انك شخصية جميله ومحبوبه
انا بقى مش هسألك ولا سؤال
لكن هدعيلك ربنا يحبب فيك خلقه كمان وكمان .
انا فى انتظار المقابلة الجايه عشان اشوف كل الحبايب اللى وحشينى جدا .

حبيبي ابو مروان والله واحشني جدا ونفسي اشوفك قريب وتسلملي علي الدعوه الجميله ديه وربنا يديم المحبه ما بينا

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة احمد بدر1978 مشاهدة المشاركة

ههههههههه
اول لما حيجى دورى حقفل النت
بالنسبة للخط دة تموية وراحة بال للجديد

اهو ده اللي انا كنت عامل حسابه وحياتك عندي لعملك اعلانات في التلفزيون علي رقمك الجديد
قديم 16-06-2011, 04:16 PM
الصورة الرمزية karem ali
karem ali karem ali غير متواجد حالياً
من انا؟: شاب طموح
التخصص العملى: طالب
هواياتي: اعشق السيارات وقيادتها

karem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمد زكي مشاهدة المشاركة

غصب عني والله مسحول مع الجيش وكان عندي شغل في وسط الجيش طحني بس وعلي فكره انا في النخيل عندكو في اسكندريه حاليا

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمد زكي مشاهدة المشاركة

يرات اشوفك انت والجماعه الي جمبنا هنا ونقعد قاعده حلوه

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة akerima مشاهدة المشاركة

انا في النخيل النهاردة اخر النهار باذن الله ان لاقيت حد بيكسر عليك بلوجان فيراني يبقي انا متقلقش
استاذ احمد بدر كلمنى و انا هاجى انا كمان لانى عاوز اشوفك يا محمد ان شاء الله اكون موجود معاكم

كريم على
قديم 16-06-2011, 04:19 PM
الصورة الرمزية karem ali
karem ali karem ali غير متواجد حالياً
من انا؟: شاب طموح
التخصص العملى: طالب
هواياتي: اعشق السيارات وقيادتها

karem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond repute

حبيب قلبى احمد ممدوح قاعد على الكرسى ايه الجمال ده على فكره انا لسه جاى من الامتحان و داحح على الاخر فا ايه رايك افوق عليك انهارده
اول سؤال خاص بالتاكسى
بتاخد كام فى مشوار المطار ؟

جاوب على ما اروح اكل و ارجع ليك تانى

كريم على