العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > سوق السيارات المصرية

سوق السيارات المصرية نصائح عامة وتجارب واخبار عن بيع وشراء السيارات فى السوق المصرى

قديم 07-04-2009, 03:55 AM
الصورة الرمزية مينا
مينا مينا غير متواجد حالياً
تاجر (إدارة المنتدى غير مسئولة عن التعاملات التجارية بين الاعضاء)

مينا has a reputation beyond reputeمينا has a reputation beyond reputeمينا has a reputation beyond reputeمينا has a reputation beyond reputeمينا has a reputation beyond reputeمينا has a reputation beyond reputeمينا has a reputation beyond reputeمينا has a reputation beyond reputeمينا has a reputation beyond reputeمينا has a reputation beyond reputeمينا has a reputation beyond repute
افتراضي رد: انهيار الاسعار مجزرة فى السوق المصرية

مما لا شك ان ليس مننا احد يعرف ماذا يحدث الايام القادمة ولكن لمصلحة الجميع الانتظار و الانتظار وسائل ضغط على التجار والتوكيلات واسترداد حقوق المستهلك لا يا دكتور انا مش معاك ومنصحكش بكدة وعلى فكرة انا مستخصر ومستحرم انك رافض الانتظار مهندس مينا عصام
قديم 11-04-2009, 04:37 PM
الصورة الرمزية محمد بدوى
محمد بدوى محمد بدوى غير متواجد حالياً
التخصص العملى: محاسب

محمد بدوى has a reputation beyond reputeمحمد بدوى has a reputation beyond reputeمحمد بدوى has a reputation beyond reputeمحمد بدوى has a reputation beyond reputeمحمد بدوى has a reputation beyond reputeمحمد بدوى has a reputation beyond reputeمحمد بدوى has a reputation beyond reputeمحمد بدوى has a reputation beyond reputeمحمد بدوى has a reputation beyond reputeمحمد بدوى has a reputation beyond reputeمحمد بدوى has a reputation beyond repute

يا ترى يا بشمهندس الانتظار يكون لحد امتى؟؟
قديم 11-04-2009, 04:56 PM
mrx970 mrx970 غير متواجد حالياً

mrx970 will become famous soon enoughmrx970 will become famous soon enough

شكرا يا باشمهندس ......................... ......................... ......................... ......................... ..ptmnlo123per154
قديم 11-04-2009, 09:25 PM
الصورة الرمزية hazem_khidr
hazem_khidr hazem_khidr غير متواجد حالياً

من انا؟: انا مهما كبرت صغير ..انا مهما عليت مش فوق !!!!
التخصص العملى: محاسب و صاحب مصنع ملابس
هواياتي: السيارت و شغف القياده

hazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond repute

الاسعار نزلت بس مش بالمنظر المبالغ فيه دا
متهيالي موديلات السبعينات و الثمانينات نزلت جامد
موديلات التسعينات نزلت لكن مش زي الفئه السابقه
اما موديلات ما فوق ال2000 فانا ملاحظ استقرار نسبي في اسعارها

حـازم خـضـر

قديم 11-04-2009, 10:01 PM
dr.darsh dr.darsh غير متواجد حالياً

dr.darsh has a reputation beyond reputedr.darsh has a reputation beyond reputedr.darsh has a reputation beyond reputedr.darsh has a reputation beyond reputedr.darsh has a reputation beyond reputedr.darsh has a reputation beyond reputedr.darsh has a reputation beyond reputedr.darsh has a reputation beyond reputedr.darsh has a reputation beyond reputedr.darsh has a reputation beyond reputedr.darsh has a reputation beyond repute

أعتقد ان أكبر حاجة الواحد ممكن يتخيلها بالنسبة لانخفاض الأسعار اننا نستنى على أول السنة الجديدة
وساعتها حتلاقي كل عربية نزلت من 3-10 ألاف حسب فئة كل عربية

ومتهيألي مش هي دي يعني نسبة التخفيض اللي الواحد يأجل قرار الشراء عشان خاطرها
يمكن أكون أنا غلطان ..... بس اللي عنده أخبار مؤكدة عن حاجة غير كده ياريت يقولنا......بس بلاش تكهنات
علشان أنا خلاص دماغي صدعت من الكلمة دي وفي الآخر مفيش حاجة بتحصل