العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > شيفروليه الكورية CHEVROLET و دايو DAEWOO > أفيو

أفيو chevy gold logo

قديم 12-10-2011, 05:50 PM
nadenono nadenono غير متواجد حالياً

nadenono is a jewel in the roughnadenono is a jewel in the roughnadenono is a jewel in the roughnadenono is a jewel in the rough
افتراضي رد: عفشة الافيو

هاهاهاهاها
بالنوسبة للأخ
cars admire
أحب أقولله ان كلامه عن المونرو و أنواعه كلام جميل و سكر و عسل - و إن أرقام التليفون اللي حاططها تبع مونرو هي نمر محلات هشام لهيطة بالتوفيقية - و دول بقه عندهم كل حاجة إلا مساعدين الآفيو الأمامية ماجابوهاش و أنا لسة مكلمهم من يومين
و لست أدري لماذا لا يستوردونها رغم إنها ستجعلهم يكسبون الكثير حيث أن جميع السيارات الآفيو حاتغير لمونرو - يعني أنا أضمنلهم يبيعوا فوق الميت ألف مساعد في أول شهر
يبدو إن هما مش عارفين ان مونرو بتعمل مساعدين سنساتراك و بطاحات للآفيو و اللي أرقامها في كتالوج شركة مونرو هي كالتالي:
أمامي أيسر 72296
أمامي أيمن 72295
بطاحة أمامية 905906
خلفي 5794
بطاحة خلفية 905981

أو يبدو أنهم عاملين اتفاقية من نوع ما مع شركات زي ماندو و كيه واي بي اللي منزلين مساعدين للإفيو
أو يمكن عاملين ديل مع منصور نفسه - الله أعلم
قديم 12-10-2011, 09:36 PM
cars admire
Guest

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة nadenono مشاهدة المشاركة

هاهاهاهاها
بالنوسبة للأخ
cars admire
أحب أقولله ان كلامه عن المونرو و أنواعه كلام جميل و سكر و عسل - و إن أرقام التليفون اللي حاططها تبع مونرو هي نمر محلات هشام لهيطة بالتوفيقية - و دول بقه عندهم كل حاجة إلا مساعدين الآفيو الأمامية ماجابوهاش و أنا لسة مكلمهم من يومين
و لست أدري لماذا لا يستوردونها رغم إنها ستجعلهم يكسبون الكثير حيث أن جميع السيارات الآفيو حاتغير لمونرو - يعني أنا أضمنلهم يبيعوا فوق الميت ألف مساعد في أول شهر
يبدو إن هما مش عارفين ان مونرو بتعمل مساعدين سنساتراك و بطاحات للآفيو و اللي أرقامها في كتالوج شركة مونرو هي كالتالي:
أمامي أيسر 72296
أمامي أيمن 72295
بطاحة أمامية 905906
خلفي 5794
بطاحة خلفية 905981

أو يبدو أنهم عاملين اتفاقية من نوع ما مع شركات زي ماندو و كيه واي بي اللي منزلين مساعدين للإفيو
أو يمكن عاملين ديل مع منصور نفسه - الله أعلم
بالنوسبة للأخ
nadenono
ده مش موضوع او مادة للتهريج !!

كيه واي بي الزيت مساعدين ممتازة !!!!!!!
قديم 12-10-2011, 09:47 PM
الصورة الرمزية oceanboy425
oceanboy425 oceanboy425 غير متواجد حالياً
من انا؟: ahmed said
التخصص العملى: شركة ادويه
هواياتي: cars

oceanboy425 has a reputation beyond reputeoceanboy425 has a reputation beyond reputeoceanboy425 has a reputation beyond reputeoceanboy425 has a reputation beyond reputeoceanboy425 has a reputation beyond reputeoceanboy425 has a reputation beyond reputeoceanboy425 has a reputation beyond reputeoceanboy425 has a reputation beyond reputeoceanboy425 has a reputation beyond reputeoceanboy425 has a reputation beyond reputeoceanboy425 has a reputation beyond repute

ربنا معاكو اصحاب الافيو
قديم 14-10-2011, 06:44 AM
nadenono nadenono غير متواجد حالياً

nadenono is a jewel in the roughnadenono is a jewel in the roughnadenono is a jewel in the roughnadenono is a jewel in the rough

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة cars admire مشاهدة المشاركة

بالنوسبة للأخ
nadenono
ده مش موضوع او مادة للتهريج !!

كيه واي بي الزيت مساعدين ممتازة !!!!!!!
لو تعرف حد بيبيع مساعدين آفيو زيت كي واي بي دلني عليه أرجوك علشان أنا مش لاقي غير الغاز و هما ناشفين جدا على السيارة

و بعدين ماتحبكهاش قوي يا معلم بالنوسبة لموضوع الهزار علشان مشاركات آخر الليل مع الترامادول دايما بتعمل كده
و صباحك زي الفل
بس فيه حاجة مهمة عايز أسألك عليها - إحنا انضمينا للمنتدى في ميعاد متقارب جدا و رغم كده انت داخل على أربعتلاف مشاركة - أنا باقضي مع المنتدى متوسط 3 ساعات يوميا و مكملتش ستين مشاركة - انت بتقضي معاه قد ايه؟؟؟؟؟
عموما الله ينور على الهمة
قديم 14-10-2011, 10:22 AM
cars admire
Guest

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة nadenono مشاهدة المشاركة

لو تعرف حد بيبيع مساعدين آفيو زيت كي واي بي دلني عليه أرجوك علشان أنا مش لاقي غير الغاز و هما ناشفين جدا على السيارة

و بعدين ماتحبكهاش قوي يا معلم بالنوسبة لموضوع الهزار علشان مشاركات آخر الليل مع الترامادول دايما بتعمل كده
و صباحك زي الفل
بس فيه حاجة مهمة عايز أسألك عليها - إحنا انضمينا للمنتدى في ميعاد متقارب جدا و رغم كده انت داخل على أربعتلاف مشاركة - أنا باقضي مع المنتدى متوسط 3 ساعات يوميا و مكملتش ستين مشاركة - انت بتقضي معاه قد ايه؟؟؟؟؟
عموما الله ينور على الهمة
اساءل على المساعدين الزيت هنا بس معرفش هتلاقى طلبك ولا لاء !!
22703754>>>>
26701681>>>>
22567633>>>>

0122177881

وربنا يهدينا جميعا !!

ماذا تقصد بذلك ؟؟؟؟؟!!!
ما الهدف من هذا السؤال ؟؟؟؟؟!:thnk r:!