العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > Hyundai هيونداى > Accent Verna RB اكسنت فيرنا

Accent Verna RB اكسنت فيرنا Hyundai Accent - Verna - RB جميع اجيال اكسنت وفيرنا Hyundai Accent - فيرنا الجيل 2 Hyundai Accent - اكسنت الجيل 1 Hyundai Accent - نيواكسنت الجيل 3 Hyundai Accent - اكسنت ار بى RB الجيل 4

قديم 25-10-2011, 01:37 PM
ahmed8700 ahmed8700 غير متواجد حالياً

ahmed8700 is on a distinguished road
افتراضي رد: طلب تسعير نيو اكسنت 2010

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة memodina1 مشاهدة المشاركة

يعنى بالله عليك تدفع حوالى 80 الف فى عربية مستعملة ولا تزود 5 الاف وتجيب عربية زيرو واختار اى واحدة انت عايزها دا انت تصبر وتجيب اربى احسن

ممكن حضرتك تقولى ايه هى العربيه اللى ازود 5 الاف و اجيبها ؟؟
قديم 25-10-2011, 01:38 PM

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة weller مشاهدة المشاركة

ياباشا العربيه دي بتعمل من 80000 الف وانتا نازل علي حسب حالتها وانتا وشطارتك بقي وربنا يوفقك للي فيه الخير

متشكر اوى يا باشا على ردك و ربنا يقدم اللى فيه الخير
قديم 25-10-2011, 01:42 PM

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sycho مشاهدة المشاركة

اكتر من 60000 الف متدفعش لائن انا كان معايا نفس العربية وفبريكا برة وجوة مفيش فيها خربوش وبعتها وكانت ماشية 27000 كيلو بس ب 67 وكان فيها جنوط 15 وكوتش بريدجستون وجى ام و2 سب وفر و 2 سماعت كين ود سوبر بيز وفلتر رياضى k&N وبوجيتهات سبليت فير رياضية وفرش جلد ب 3000 جنية وكان فيها رخصة 3 سنين والكلام دة كان فى شهر 5 الى فات والسبب انى كنت مسافر يبقى انتة عاوز تدفع 77 فى العربية دى دلوقتى حرام عليك هات زيرو افضل يا تنزل فى السعر زى مقلتلك غير كدا يبقى حرام عليك حرام عليك مع كامل احترامى لكل الناس الى معاها العربية انا واحد من الناس الى كان معايا العربية برضة وعربيتى كانت غالية عليا بس السوق مجبش معايا وقتها اكتر من كدا على كل الشغل الى معمول فيها دة ما بالك بالعربيات الى مش متظبطة بقى شيل منها بقى كل الى انا عملة وشوف انتة بقى يوصل سعرها كام
مع احترامى لحضرتك بس السعر اللى انت بعت بيه قليل جداا و لو حضرتك دخلت على اى موقع لبيع السيارات المستعمله زى كونتكت كارز هتعرف قصدى ايه
قديم 25-10-2011, 01:44 PM

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة spear7 مشاهدة المشاركة

اولا اوتوماتيكها مش حلو ... ثانيا جالك قلب ازاي تقول 77 الف في اكسنت مستعمل ... المانيوال بتاعتها ب 83 الف في المعارض و 81 الف عند سمير ريان حرام ... زودلك 4 آلاف كمان و هاتلك زيرو مانيوال محدش داس على دواستها غيرك و لا مرشوشة و لا ماشية و لا ليها خفايا بتاعتك انت بس و موديل 2011 كمان و ممكن تكون نزلت 2012 يا سيدي !!!!!!
العربيه دى خلاص يا باشا وقف انتاجها يعنى ولا موجوده فى سمير ريان ولا اى معرض تانى ,انا لفيت على معظم المعارض بس مش موجوده
قديم 25-10-2011, 02:41 PM
الصورة الرمزية sycho
sycho sycho غير متواجد حالياً

sycho has a spectacular aura aboutsycho has a spectacular aura aboutsycho has a spectacular aura about

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed8700 مشاهدة المشاركة

مع احترامى لحضرتك بس السعر اللى انت بعت بيه قليل جداا و لو حضرتك دخلت على اى موقع لبيع السيارات المستعمله زى كونتكت كارز هتعرف قصدى ايه
ياحبيبى فكك من النت والعبط الى على النت تلاقى واحد كتبلك عربية اكسنت موديل 2007 وعاوز فيها 90 الف ميكتب زى ماهوة عاوز يشوف مين حيشترى منة اصلا انزل السوق وشوف العربيات بتتباع بكام على الطبيعة وبعدين لو انتة شايف السعر مناسب ليك يبقى مبروك عليك انا بنصحك لوجة الله انا مش راجل عبيط عشان ابيع عربيتى بالخسارو بس هوة دة سعرها ومش حتجيب اكتر من كدا لاكن لو انتة غاوى يتضحك عليك ومقطنع يبقى برحتك الناس كلها هنا بتقولك حرام عليك وسعر مبالغ فية وانا واحد كانت معايا العربية وبعتها بالسعر الى قولتلك علية انتة مش عاوز تسمع لحد خلاص بقى برحتك هوة انا الى حدفع ولا حضرتك وعلى العموم انا نصحتك لوجة الله وفى الاخر حضرتك حر فى قرارك سلام عليكم