العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > استراحة مصر موتورز

مشاهدة نتائج الإستطلاع: انتخابات الرئاسه المصريه
ايمن نور 2 1.71%
حمدين صباحى 2 1.71%
جمال مبارك 46 39.32%
عمرو موسى 11 9.40%
عمر سليمان 12 10.26%
عصام العريان 5 4.27%
طلعت السادات 2 1.71%
شخص اخر 37 31.62%
المصوتون: 117. أنت لم تصوت في هذا الإستطلاع

قديم 08-03-2010, 04:50 AM
krolloshossam krolloshossam غير متواجد حالياً

krolloshossam has a spectacular aura aboutkrolloshossam has a spectacular aura about
افتراضي استراحة 2010

مين دكتور تامر؟
انا من ساعت ما اشتركت فى المنتدى كل واحد عمال يقولى الحقنى يا دكتور تامر واالى عمال يقول محتاج رايك بسرعه وانا لحد الان انا مش عارف مين د تامر ؟ فى حد يعرفه بيشتغل اة ياريت لو حد عنده اجابه يرد او دكتور تامر يرد

التعديل الأخير تم بواسطة Saif eldien ; 12-11-2012 الساعة 06:36 PM سبب آخر: ارشفة الاستراحة
قديم 08-03-2010, 07:15 AM
الصورة الرمزية lol64
lol64 lol64 غير متواجد حالياً

lol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: مين دكتور تامر؟

اسمه دكتور تامر هايكون ايه محاسب طب وانت بتشتغل ايه؟
قديم 08-03-2010, 07:26 AM
الصورة الرمزية الجرئ
الجرئ الجرئ غير متواجد حالياً
من انا؟: مسافر
التخصص العملى: عمل وزاره
هواياتي: الغوص والفروسيه

الجرئ is a splendid one to beholdالجرئ is a splendid one to beholdالجرئ is a splendid one to beholdالجرئ is a splendid one to beholdالجرئ is a splendid one to beholdالجرئ is a splendid one to beholdالجرئ is a splendid one to beholdالجرئ is a splendid one to behold

زى ما قال الاخ اسمه دكتور تامر كده حلينا سؤال الوظيفه
اما بخصوص مين دكتور تامر فحضرتك اتفضل شوف اعلا تقييما فى المنتدى حتلاقى اسمه موجود ادخل تصفح مواضيعه بنفسك وشوف كل المنتدى تقريبا سئله سؤال او اكثر وهوا جاوبنا عليه مواضيعه قيمه جدا انصحك بقرائتها
قديم 08-03-2010, 08:07 AM

krolloshossam has a spectacular aura aboutkrolloshossam has a spectacular aura about

على فكره انتم مش فاهمين السوال مين د تامر يعنى اى واحد يكتب قبل اسمه دكتور يبقى خلاص كده هو دكتور لا انا قصدى بيشتغل تاجر عربيات او عنده معرض اصلى انا لقيته مهتم جدا بالتجاره انا لسه مش عارف اجابه السوال
وانا طالب بكليه الحقوق
قديم 08-03-2010, 08:13 AM

وانا بحب ركوب العربيات جدا وانا ركبت عربيات كتير اوى بلاخص عجل البيجو الحديث وانا بحاول اتعلم فرز العربيات والدى مدير توكبيل صيانه وعمى عنده معرض عربيات وانا طالب بكليه الحقوق انا كان قصدى من الموضوع اتعرف على الناس اكتر وشكرا .............

الكلمات الدليلية
لائحة عقوبات التأخر عن مواعيد الحضور, موتوسيكلات, رحلات, صيني