العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > استراحة مصر موتورز

مشاهدة نتائج الإستطلاع: من العضو الأقرب إليك . . . . ؟
د. عبد السلام موافي - Dr. Bolbolan 10 76.92%
م. سامح رمزي - sam ram 11 84.62%
إستطلاع متعدد الإختيارات. المصوتون: 13. أنت لم تصوت في هذا الإستطلاع

قديم 29-01-2009, 03:53 AM
mohamed ibiza mohamed ibiza غير متواجد حالياً
من انا؟: MOHAMED IBIZA
التخصص العملى: STUDENT
هواياتي: AUTOS

mohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond repute
افتراضي رد: رب ضاره نافعه و دروس مستفاده

فعلا يا احمد ضبط النفس لازم الواحد يتعلمه و دايما يتحكم في الانفعالات شكرا للنصيحة انا برضه لسه حاصلي موقف و عايز احكيه و اسمع رأي الناس....

بدأت اتحكم شوية في انفعالاتي و اخرها موقف كنت عند واحد بتاع ابواب من يومين بظبط بيركبلي الكاوتشة اللي بيركز عليها الازاز بتاع باب السواق و الراجل قرص علي الازاز شوية فالازاز انفجر انا الطبيعي بتاعي اتعصب عليه و ادخل فيه شمال بالادب برضه بس بعصبية انما لقيت نفسي كاتم غضبي و قولت في دماغي هشيله الازاز بالهداوه و فعلا ده اللي حصل مع سنة نرفزه صغيرة الراجل سلم و قالي يا ريت بس حضرتك تدفع دلوقتي و انا اركبلك الازاز و يوم الخميس اللي هو بكره ده اجيب الفلوس قلتله ماشي جبت الازاز فعلا و خليته يركبه و يوم الخميس بكره هروح اقطمه شوية و برضه عشان يتعلم يحافظ علي حاجة الناس و مش هاخد منه فلوس انا بس قولت اطلع اللي جوايا بطريقة ذكية و في نفس الوقت ميدعيش عليا لانه غلبان و كده كده ال 130 جنيه بتوع الازاز مش هيخلوني اغني واحد في الكون ولا هيفقروني بس هيعجزوا معاه هو ايه رأيكوا يا جماعة انا اتصرفت صح ولا لا؟؟؟

IBIZA
قديم 29-01-2009, 04:27 AM
الصورة الرمزية mainz
mainz mainz غير متواجد حالياً
من انا؟: عاطف عبده
هواياتي: chess

mainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond repute

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته يا جماعه ممكن حد يقولى سعر العربيه المازداRX_8 كام فى مصر موديل 2008 لاحسين انا دوخت على انى الاقى سعرها فى اى موقع مصرى مالاقيت وكتر خيركم مع السلام عليكم ptmnlo123per1146
قديم 29-01-2009, 08:29 AM
الصورة الرمزية bmkbmk
bmkbmk bmkbmk غير متواجد حالياً
من انا؟: محمد كمال
التخصص العملى: Oracle systems consultant
هواياتي: العربيات ... الكمبيوتر ... الجيم

bmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond repute

الاستاذ محمد ابيزا,,,

و نعم التصرف يا باشا,, و ربنا يعوض عليك

......................... ..

يا ترى جاهزين لتجربة السواقة اللى جاية ؟؟؟؟؟!!!!!!!
قديم 29-01-2009, 10:12 AM
sam ram sam ram غير متواجد حالياً

sam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond repute

100 100 يا ابيزا ptmnlo123per171

من تواضع لله رفعه
The ultimate car
would be designed by Italians
engineered by Germans
built by Japanese &
قديم 29-01-2009, 11:22 AM
الصورة الرمزية AHMEDCAR
AHMEDCAR AHMEDCAR غير متواجد حالياً
من انا؟: انسان عادى
هواياتي: السيارات

AHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond repute

متشكر جدا جدا يا جماعه لردودكوا و ربنا يوفقنا جميعا لما فيه الخير

بس احب اقولكوا ان اخويا مش دى طبيعته انا اصلا اول ما شوفته نازل من العربيه قولت خلاص الراجل ده امه داعيه عليه بس الحمد لله اخويا كانت

الحاله عنده رايقه على الاخر لكن لو كان فى يوم تانى الله اعلم كان هايحصل ايه

احب اقول حاجه واحده بس انه طول ما الواحد مستريح فى بيته و فى حياته عمره ما هيروح و يتخانق مع الناس حتى لو هما جروه للخناق معاهم و العكس صحيح

®AHMEDCAR

سبحان الله و بحمده سبحان الله العظيم
اذكروا الله
اللهم اغفر للمسلمين و المسلمات و المؤمنين و المؤمنات الاحياء منهم و الاموات

الكلمات الدليلية
مســـــــــمار, مغامرات, المدير, اليوتيوب, السلام, العروض, اعلانات, ريجيم, ريجيم سريع, ريجيم كميائى