العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > ثورة الحرية 25 يناير

ثورة الحرية 25 يناير ساحة ثورة الحرية 25 يناير تحوى كل الموضوعات المتعلقة باﻷحداث التى مرت و تمر بها مصر الغالية منذ هذا اليوم و حتى اﻵن ... و هى ساحة الحوار السياسى الراقى و المسئول

قديم 20-12-2011, 02:15 PM
الصورة الرمزية AbOnOrA
AbOnOrA AbOnOrA غير متواجد حالياً
Aِِbo(Nora&Islam&Judy)
Wael Magdy Salah
من انا؟: ابو نورا واسلام
التخصص العملى: IT Consultant
هواياتي: Computers, Automotives

AbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond repute
افتراضي رد: حقير يقتل فقير ليرضي غشيم بتأييد من غبي !

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Semsem999999 مشاهدة المشاركة

السيد المحترم / وائل مجدي

طبعا من غير زعل لأن اختلاف وجهات النظر لا يقلل أبداً من احترامي ليك

بس شوية أسئلة :
1- هو ليه إنت عايزيني أبقى ضد الجيش وأصدق كل اللي عاملين حضرتك وغيرك تسخنوا بيه الناس ، وفي نفس الوقت إنت مش عايز تصدق إن فيه بلطجية وخونة ومخربين بين الثوار ؟ وزي ما فيه هنا برضه فيه هناك ؟
2- بدل ما كل الثوار الله يركمهم قاعدين ورا الشاشة وهاتك يا مواضيع وتسخين لا مؤاخذة ما تنزلوا تورونا الثورة بجد وأهه لو موتوا (بعيد الشر) هتكونوا شهدا بجد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
3- مش فاهم في أي دولة بيتم منع الحكومة من ممارسة مهام عملها وعدم دخولها للمقر المخصص لها ؟ لأ ومن مين ؟ يعني لو كانوا عدد مهول هقولك ممكن الناس تكون مش موافقة على الحكومة ديه لكن 200 أو 300 فرد هما دول بيمثلوا مين ؟؟؟؟؟
4- لما أحرق المجمع العلمي وأروح علشان أحرق مجلس الشعب هو ده مش اعتداء على أملاك عامة وتخريبها ؟ يبقى اللي يهوب هناك مالوش ديه وأنا عن نفسي لو عسكري مش هستنى أوامر عايز تعتصم أعتصم من حقك بس بدون ما تجور على حق غيرك .
5- الجيش عمل سواتر وحواجز وبرضه البهوات الثوار البواسل مصممين على إزالتها ؟؟؟ طب ممكن أفهم لييييييييييييه ؟؟؟ وليه الاستفزاز ؟؟؟؟ ولا علشان لما يضربوا يقولك ضربني بوشه على إيدي يا سعادة البيه ؟؟؟
6- نفسي أفهم ما هو المطلوب حاليا بالضبط من السادة الثوار البواسل ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
عم اسلام حبيبى فينك يا راجل ليك وحشة

انت شكلك كنت نايم من زمان ولسه صاحى فتابع الاخبار كويس هتلاقى فيها اجابة لكل اسئلتك وياريت الاسلوب يبقى افضل شوية علشان فيه ريحة تهكم مش ظريفة كده

وبعدين يا يا باشا انت قاعد بره البلد مانتخ الانانى وكله بونو سيبنا فى اللى احنا فيه الله لا يسيئك

اخر موضوعاتى
قريباً تقرير وتجربة اداء دايهاتسو تريوس * تويوتا راش

قديم 20-12-2011, 02:30 PM
walidelwahsh
Guest

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة AboNoRa مشاهدة المشاركة

عم اسلام حبيبى فينك يا راجل ليك وحشة

انت شكلك كنت نايم من زمان ولسه صاحى فتابع الاخبار كويس هتلاقى فيها اجابة لكل اسئلتك وياريت الاسلوب يبقى افضل شوية علشان فيه ريحة تهكم مش ظريفة كده

وبعدين يا يا باشا انت قاعد بره البلد مانتخ الانانى وكله بونو سيبنا فى اللى احنا فيه الله لا يسيئك

اسمح لي وائل باشا
كلامك دا غريب اوي
امال ساعه حكم المحكمة الادارية العليا بوجوب تصويت المصريين المقيمين في الخارج في الانتخابات مكانش دا رايك وكنت بتدافع عن وجوب اشتراكهم في الانتخابات
دلوقتي عشان الراجل قال كلام معارض بتقوله خليك مأنتخ وسيبنا في اللي احنا فية
على كدا نعمم وكل الاعضاء المقيمين برة مصر ملهومش انهم يتكلمو في اي موضوع يخص الثورة ولا لما يكون كلامهم مؤيد يبقى ايوة ولما يكون كلامهم معارض يبقى لأ....
معلش دا كلام مش مضبوط ومتناقض...!!!!!!!!!!
تقبل تحياتي
قديم 20-12-2011, 02:35 PM
corsair
Guest

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Semsem999999 مشاهدة المشاركة

السيد المحترم / وائل مجدي

طبعا من غير زعل لأن اختلاف وجهات النظر لا يقلل أبداً من احترامي ليك

بس شوية أسئلة :
1- هو ليه إنت عايزيني أبقى ضد الجيش وأصدق كل اللي عاملين حضرتك وغيرك تسخنوا بيه الناس ، وفي نفس الوقت إنت مش عايز تصدق إن فيه بلطجية وخونة ومخربين بين الثوار ؟ وزي ما فيه هنا برضه فيه هناك ؟
2- بدل ما كل الثوار الله يركمهم قاعدين ورا الشاشة وهاتك يا مواضيع وتسخين لا مؤاخذة ما تنزلوا تورونا الثورة بجد وأهه لو موتوا (بعيد الشر) هتكونوا شهدا بجد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
3- مش فاهم في أي دولة بيتم منع الحكومة من ممارسة مهام عملها وعدم دخولها للمقر المخصص لها ؟ لأ ومن مين ؟ يعني لو كانوا عدد مهول هقولك ممكن الناس تكون مش موافقة على الحكومة ديه لكن 200 أو 300 فرد هما دول بيمثلوا مين ؟؟؟؟؟
4- لما أحرق المجمع العلمي وأروح علشان أحرق مجلس الشعب هو ده مش اعتداء على أملاك عامة وتخريبها ؟ يبقى اللي يهوب هناك مالوش ديه وأنا عن نفسي لو عسكري مش هستنى أوامر عايز تعتصم أعتصم من حقك بس بدون ما تجور على حق غيرك .
5- الجيش عمل سواتر وحواجز وبرضه البهوات الثوار البواسل مصممين على إزالتها ؟؟؟ طب ممكن أفهم لييييييييييييه ؟؟؟ وليه الاستفزاز ؟؟؟؟ ولا علشان لما يضربوا يقولك ضربني بوشه على إيدي يا سعادة البيه ؟؟؟
6- نفسي أفهم ما هو المطلوب حاليا بالضبط من السادة الثوار البواسل ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

المطلوب من الساده البلطجية وليس الثوار لانهم لا يمتوا للثوار الشرفاء بأي صله ااننا نركعلهم ونقولهم حقكم علينا احنا عبيد عندكم اتحكموا فينا زي ماانتوا عايزين بلا ديموقراطيه بلا قرف
قديم 20-12-2011, 02:39 PM
الصورة الرمزية AbOnOrA
AbOnOrA AbOnOrA غير متواجد حالياً
Aِِbo(Nora&Islam&Judy)
Wael Magdy Salah
من انا؟: ابو نورا واسلام
التخصص العملى: IT Consultant
هواياتي: Computers, Automotives

AbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond repute

اولا انا مقولتلوش ميتكلمش انا قولتله يراجع الاخبار ويقرا وبعدين يسأل

ثانياً يا وليد باشا معلش متفسرش كلامى بمزاجك تانى خاصة ان استاذ اسلام شاهين معرفتى بيه من قبل ما يبقى فيه مصر موتورز اصلاً فمعلش انا اسف مينفعش تتدخل فى كلامى معاه

اخر موضوعاتى
قريباً تقرير وتجربة اداء دايهاتسو تريوس * تويوتا راش

قديم 20-12-2011, 02:49 PM
walidelwahsh
Guest

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة AboNoRa مشاهدة المشاركة

اولا انا مقولتلوش ميتكلمش انا قولتله يراجع الاخبار ويقرا وبعدين يسأل

ثانياً يا وليد باشا معلش متفسرش كلامى بمزاجك تانى
خاصة ان استاذ اسلام شاهين معرفتى بيه من قبل ما يبقى فيه مصر موتورز اصلاً فمعلش انا اسف مينفعش تتدخل فى كلامى معاه
ممكن اعرف كان ايه الاولاني عشان يبقى دا التاني دي اولا
ثانيا انا بتكلم كلام تعليقا على كلام شوفتة في منتدى عام يعني مادخلتش اشوف حوار خاص بين حضرتك وبين صاحب حضرتك
ان كان تدخلى زعلك انا اسف يا باشا ...وتقبل تحياتي تاني..