العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > كيا KIA > كيا سيراتو Cerato

كيا سيراتو Cerato من انجح سيارات كيا عامة وسميت باكثر من اسم منها فورت و سبكترا وشوما قديماً

قديم 21-03-2010, 01:35 AM
waleed88 waleed88 غير متواجد حالياً
من انا؟: Waleed Hamdy
التخصص العملى: finance&investment

waleed88 will become famous soon enoughwaleed88 will become famous soon enough
افتراضي رد: حشتري الاسبوع الجاي ان شاء الله

فعلا العربية من غير انذار فى فئة الex
انا كلمت التوكيل انهاردة قالى بيتركب عندهم ب600 جنية شامل التركيب بلضمان
لو ربنا وفقك وجبتها روح ركبوا فى الضمان احسن عشان الكهربة ما تبوظش و ما جتش من 600 جنية يعنى
بلنسة لمؤشر الحرارة انا لسة مستلم العربية من 24 ساعة تقريبا هية فعلا مش فيها مؤشر حرارة بس فيها مؤشر ديجيتال لما تدوس على زوار trip
قديم 21-03-2010, 01:46 AM
ILOVE mitsubishi4ever
Guest

الاخ الكريم الي بيقول ان الاوبترا لو عايز تخسر فلوسك انت جربتها عشان تتكلم هي عربيه ممتازه بس السيراتوا احسن انا ركبت الاتنين مش بالفقاقه كده ده وحش وده حلو ptmnlo123per111ptmnlo123p er111ptmnlo123per111
قديم 21-03-2010, 03:33 AM
timtim77
Guest

با شا
مبروك مقدما ده صورة موشر الحرارة فى السيراتو
قديم 21-03-2010, 05:20 AM
الصورة الرمزية lol64
lol64 lol64 غير متواجد حالياً

lol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond repute

السيراتو انا ارشحهالك بصراحه ممتازه يس انا سقت الاوبترا عربيه كويسه قوى ياجماعه بس شكلها من بره مابيعجبنيش
وبرضه فرق الاداء السيراتو تكسب وشكل جمييييييل جدا
قديم 21-03-2010, 01:10 PM
swat
Guest

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ILOVE mitsubishi4ever مشاهدة المشاركة

الاخ الكريم الي بيقول ان الاوبترا لو عايز تخسر فلوسك انت جربتها عشان تتكلم هي عربيه ممتازه بس السيراتوا احسن انا ركبت الاتنين مش بالفقاقه كده ده وحش وده حلو ptmnlo123per111ptmnlo123p er111ptmnlo123per111
حبيبي الغالي أنت فهمتني غلط والله أنا بحب كل شي كوري وبعشق كل شي كيا والأوبترا ممتازة ومنتشرة عنا بسورية
أنا لما قلت حتندم العمر لأن من الواضح أنه صاحب الموضوع يملك القدرة المادية لشراء سيراتو الأفخم ولو راح أشترى الأوبترا راح يندم بس يشوف السيراتو التي كان يستطيع شرائها وندمه راح يكون أنه بخل على نفسه أو وفر بالسعر مو أكثر
بينما لو صاحب الموضوع ما عنده القدرة المادية الكافية أنا بنصحه بأوبترا وبشدة وأنا بشكرك جدا لغيرتك على الأوبرا والسيارات الرخيصة ولو تراجع موضوعاتي بتلاحظ أني أنا دائما مع السيارات العملية والرخيصة مو لأنها رخيصة نحكي أنها ما بتسوى
لك فائق تحياتي ودي وأحترامي ptmnlo123per122أحلى مصر