العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > حوادث السيارات

حوادث السيارات مواضيع حوادث السيارات للإستفادة منها و محاولة تجنبها

قديم 30-09-2011, 05:59 AM
teto king teto king غير متواجد حالياً

teto king is on a distinguished road
افتراضي رد: لسه خابط خبطه النهارده بالعربيه ، قولولى مين الغلطان ؟ وتكلف الخبطه كام ؟ يوجد صوره

يا جماعه اولا شكرا على الردود
ثانيا انا روحت التوكيل وقالى هتكلف 300 جنيه ومش هينفع تتعمل على البارد علشان الخبطه جايه فى الطرف ( فى الانحناء بتاع الكبوت ده يعنى ) وبعدين رش كمان .. ايه رايكم فى الكلام دا؟
ممكن ابقى اروح توكيل تانى واجرب برده هيقول نفس الكلام ولا ممكن يقولى هينفع على البارد ؟؟ ..
قديم 30-09-2011, 06:32 AM
waelbaha waelbaha غير متواجد حالياً

waelbaha has much to be proud ofwaelbaha has much to be proud ofwaelbaha has much to be proud ofwaelbaha has much to be proud ofwaelbaha has much to be proud ofwaelbaha has much to be proud ofwaelbaha has much to be proud ofwaelbaha has much to be proud ofwaelbaha has much to be proud of
افتراضي رد: لسه خابط خبطه النهارده بالعربيه ، قولولى مين الغلطان ؟ وتكلف الخبطه كام ؟ يوجد صوره

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة teto king مشاهدة المشاركة

يا جماعه اولا شكرا على الردود
ثانيا انا روحت التوكيل وقالى هتكلف 300 جنيه ومش هينفع تتعمل على البارد علشان الخبطه جايه فى الطرف ( فى الانحناء بتاع الكبوت ده يعنى ) وبعدين رش كمان .. ايه رايكم فى الكلام دا؟
ممكن ابقى اروح توكيل تانى واجرب برده هيقول نفس الكلام ولا ممكن يقولى هينفع على البارد ؟؟ ..

ما انصحكش تروح لاي توكيل تاني لانك حتلاقي كلامهم كله واحد
انا عن نفسي مش حاصلحها لو عاوز رايي واسيبها كده
لكن لو مصمم تصلحها يبقى اسال مجرب وروح لواحد صنايعي محترم زي اللي بيقول عليه اخونا العزيز
pharm45
طالما انه جربه وشغله طلع نظيف وعجبه يبقى اتوكل على الله وروح صلحها عنده ووفر فلوسك
قديم 30-09-2011, 06:49 AM
الصورة الرمزية طارق ابوذيد
طارق ابوذيد طارق ابوذيد غير متواجد حالياً
من انا؟: الشيخ طارق ابوذيد
التخصص العملى: تاجر قطع غيار سيارات استيراد فيات وكورى
هواياتي: السيارات

طارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond repute

قدر الله وما شاء فعل احمد الله على سلامتك .
والحمد لله الخبطه بسيطه جدا وممكن تعملها عند سمكرى نظيف ارخص من التوكيل بكثير
اما مين الغلطان فالمفروض لاقصى اليسار فقط مثلما كنت ماشى حضرتك ولكن من المعروف اذا شاهدت سياره كبيره الحجم وبتلف معاك اقف حتى لا يقفل عليه وعلى العموم هو درس ليك يا ريت تستفاد منه ومره ثانيه الف سلامه عليك

تم حذف بيانات الاتصال بناء على الشكاوى المقدمة ضد صاحب العضوية فى الموضوع التالى :
http://www.masrmotors.com/vb/showthread.php?t=121431
قديم 30-09-2011, 02:43 PM
الصورة الرمزية pharm45
pharm45 pharm45 غير متواجد حالياً
هواياتي: قيادة السيارات بسرعة

pharm45 has much to be proud ofpharm45 has much to be proud ofpharm45 has much to be proud ofpharm45 has much to be proud ofpharm45 has much to be proud ofpharm45 has much to be proud ofpharm45 has much to be proud ofpharm45 has much to be proud of

300 جنيه ليه؟؟؟اسمع كلامى وعند اى حد برة نضيييف ب50 جنيه ومن غير رش وبتاع التوكيل اللى بيقولك متنفعش على البارد دول عاوزين يكسبوا وخلاص ... تتعمل مش هتاخد فى ايديه ربع ساعة واى عيل صبى عنده ممكن يعملها...اسمع كلامى وشوف حد كويس يظبطهالك هترج ان شاء الله فبريكة لانها مش جامدة اووى وكمان مفيش رش ..يعنى عشان تصلح حتة زى دى فى التوكيل متجيش 10/1 من الرفرف ترش الرفرف الفبريكة!!!!

تويوتا...تاريخ صناعة السيارات فى العالم

قديم 01-10-2011, 09:40 PM
syd syd غير متواجد حالياً

syd is just really nicesyd is just really nicesyd is just really nicesyd is just really nice

ربنا قدر ولطف .. والخبطة الحمد لله بسيطة جدا ..
المهم انك بخير .. ومن المواقف دي بنتعلم ...