العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > منتدى السيارات العام

منتدى السيارات العام المنتدى الرئيسي بالموقع ، حيث يحتوي على كل المواضيع العامة عن السيارات نقاشات المنتدى اخبار السيارات فى مصر والخليج والعالم

قديم 08-08-2012, 08:45 PM
الصورة الرمزية Amera
Amera Amera غير متواجد حالياً

Amera is a splendid one to beholdAmera is a splendid one to beholdAmera is a splendid one to beholdAmera is a splendid one to beholdAmera is a splendid one to beholdAmera is a splendid one to beholdAmera is a splendid one to behold
افتراضي رد: قول رأيك بصراحة... إيه أقبح عربية شفتها؟؟؟

بصراحه اكتر عربيه بكره شكلهاااااااااا
الكيا سول
بتفكرني بالعربيه الي بتشيل التوابيت
مستفززززه جدااا
و مبحبش عربيات الميني مبالغه في سعرهاا و هي شكها من ايام السبعينات اصلااا
و يمكن عشان انا مش بحب الكلاسيك عشان كده هي مش عجباني
و بكره بردو عربيات الستروين القديمه بحس الي ركبها زي ميكون راكب كوره كبيره !

قديم 08-08-2012, 09:52 PM
الصورة الرمزية سيف الدين سعيد
سيف الدين سعيد سيف الدين سعيد غير متواجد حالياً
من انا؟: انسان بسيط
التخصص العملى: مهندس ديكور . ومدير اداره بالتليفزيون المصرى .
هواياتي: الفن

سيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sherifabden مشاهدة المشاركة

مهلش ياجماعة انا قلبي اسووووووووود قوي اسوا عربيات شوفتها هيا الشاهين وكل عربيات اللادا وعربيات الفيات كلها قديم او جديد وعربيات البروتون كلها وبالذات الساجا والصني الجديدة شكلها غبيييييي جدا واللانسر سواء البومة او الشارك وعربيات الفولفو القديمة والكيا سول والماهيندرا سكوريبيو والاسبرانزا 516 والمرسيدس كلها قديم او جديد والفولكس جيتا الشكل القديم والديهاتسو تيريوس والجراند تيريوس والبيجو القديم وعربيات السيات القديمة وسكودا ياتي الجديدة ورومستر والتويوتا ياريس وافانزا والسوزوكي ماروتي والبكانتو الجديدة وشيفروليه افيو والجيب شيروكي ورانجلر وعربيات الهامر كلها
الحل الوحيد انك تركب زستافا الروسى . هههههههههههههههه جميله ومحندقه وشكلها يخطف القلوب من أول نظره ......... بصرااااااااحه ........ ذوقك عالى جدا . ههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههه ههه

Saif El Deen
قديم 08-08-2012, 10:01 PM
الصورة الرمزية sherifabden
sherifabden sherifabden غير متواجد حالياً

من انا؟: انا شريف عابدين السيد عاشق السيارات
التخصص العملى: طالب في الصف الاول الثانوي
هواياتي: قيادة وتجربة السيارات وممارسة الرياضه

sherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة سيف الدين سعيد مشاهدة المشاركة

الحل الوحيد انك تركب زستافا الروسى . هههههههههههههههه جميله ومحندقه وشكلها يخطف القلوب من أول نظره ......... بصرااااااااحه ........ ذوقك عالى جدا . ههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههه ههه
هههههههههههما انا قلت ان قلبي اسوود عموما انا اكتر عربية نفسي اجيبها اللوجان او الاوبترا او السيراتو او BMW 328i الجديدة عربية تحفة والله وشكرا على الرد
قديم 08-08-2012, 10:10 PM
الصورة الرمزية سيف الدين سعيد
سيف الدين سعيد سيف الدين سعيد غير متواجد حالياً
من انا؟: انسان بسيط
التخصص العملى: مهندس ديكور . ومدير اداره بالتليفزيون المصرى .
هواياتي: الفن

سيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sherifabden مشاهدة المشاركة

هههههههههههما انا قلت ان قلبي اسوود عموما انا اكتر عربية نفسي اجيبها اللوجان او الاوبترا او السيراتو او BMW 328i الجديدة عربية تحفة والله وشكرا على الرد
الـ BMW طبعا أحييك عليها انما اللوجان . يييييييييييعنى مش أد كده . يمكن الأبترا حسب الإمكانيات . انما لو عليا ممكن ارشح لسيادتك سيارات أجمل وأعظم زى الرولز رويز - الدودج سيدان - الكرازلر - الجاجوار - الفرارى - البورش . . . . إلخ إلخ . وربنا يعطينا ويعطيك يارب : 120105~352:

Saif El Deen
قديم 08-08-2012, 10:17 PM
الصورة الرمزية sherifabden
sherifabden sherifabden غير متواجد حالياً

من انا؟: انا شريف عابدين السيد عاشق السيارات
التخصص العملى: طالب في الصف الاول الثانوي
هواياتي: قيادة وتجربة السيارات وممارسة الرياضه

sherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة سيف الدين سعيد مشاهدة المشاركة

الـ BMW طبعا أحييك عليها انما اللوجان . يييييييييييعنى مش أد كده . يمكن الأبترا حسب الإمكانيات . انما لو عليا ممكن ارشح لسيادتك سيارات أجمل وأعظم زى الرولز رويز - الدودج سيدان - الكرازلر - الجاجوار - الفرارى - البورش . . . . إلخ إلخ . وربنا يعطينا ويعطيك يارب : 120105~352:
بالعكس دا انا ميال للوجان اكتر من البي ام والله بس والنبي بلاش الرولزريس عربيات قبيييييييييييييييييييييحة جدا يمكن الكرايسلر معقولة الجاجوار احلى والفراري مبحبهاش علشان ماليش في الايطالي والبورشه ماشي تنفع وعموما كلها عربيات حلوة بس اللي يدفع !!

الكلمات الدليلية
car, سيارة، قبيحة