العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > منتدى السيارات العام

منتدى السيارات العام المنتدى الرئيسي بالموقع ، حيث يحتوي على كل المواضيع العامة عن السيارات نقاشات المنتدى اخبار السيارات فى مصر والخليج والعالم

قديم 09-06-2010, 07:04 PM
الصورة الرمزية Ahmed_lol2007
Ahmed_lol2007 Ahmed_lol2007 غير متواجد حالياً
من انا؟: عاشق المغامرة
التخصص العملى: طالب أكاديمى
هواياتي: صيد الأسماك وقيادة السيارات

Ahmed_lol2007 has a reputation beyond reputeAhmed_lol2007 has a reputation beyond reputeAhmed_lol2007 has a reputation beyond reputeAhmed_lol2007 has a reputation beyond reputeAhmed_lol2007 has a reputation beyond reputeAhmed_lol2007 has a reputation beyond reputeAhmed_lol2007 has a reputation beyond reputeAhmed_lol2007 has a reputation beyond reputeAhmed_lol2007 has a reputation beyond reputeAhmed_lol2007 has a reputation beyond reputeAhmed_lol2007 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: نفسك يكون معاك عربيه ايه ؟

BMW M6 G-Power أنا عارف إنه حلم بس وماله ممكن الحلم دة أشوفه حتى معدى من قدامى (372 كم فى الساعة)
أو BMW M3 E92 Race Edition ودى أنا بموت فيها

إنا لله وإنا إليه راجعون
(يَا أَيَّتُهَا النَّفْسُ الْمُطْمَئِنَّةُ ارْجِعِي إِلَى رَبِّكِ رَاضِيَةً مَرْضِيَّةً)
لن أنساك أبدا
رحمك الله يا أخى (خالد خليفة)
أرجو منكم قراءة الفاتحة
قديم 09-06-2010, 07:58 PM
منعم الكنج منعم الكنج غير متواجد حالياً
من انا؟: عبدالمنعم والشهره منعم
التخصص العملى: طالب فى اكاديميه المستقبل
هواياتي: السيارات

منعم الكنج has a reputation beyond reputeمنعم الكنج has a reputation beyond reputeمنعم الكنج has a reputation beyond reputeمنعم الكنج has a reputation beyond reputeمنعم الكنج has a reputation beyond reputeمنعم الكنج has a reputation beyond reputeمنعم الكنج has a reputation beyond reputeمنعم الكنج has a reputation beyond reputeمنعم الكنج has a reputation beyond reputeمنعم الكنج has a reputation beyond reputeمنعم الكنج has a reputation beyond repute

حلمى الصغير سيراتو كوبيه والكبير فيرارى تربو او لامبورجينى او كاديلاك

الشيطان تلميذ المراه
واستاذ الرجل
اذا كانت الدنيا تعنى السعاده
فاكتبوا على قبرى
مات قبل ان
يولد
http://www.facebook.com/#!/profile.php?id=1799045569
My Account I'm on Facebook
قديم 10-06-2010, 12:39 AM
الصورة الرمزية turbom
turbom turbom غير متواجد حالياً

turbom is a name known to allturbom is a name known to allturbom is a name known to allturbom is a name known to allturbom is a name known to allturbom is a name known to all

نفسي في بورش كاريرا 4S بيضاء

ptmnlo123per122ptmnlo123p er122

قديم 10-06-2010, 12:56 AM
omda8185 omda8185 غير متواجد حالياً

omda8185 is a splendid one to beholdomda8185 is a splendid one to beholdomda8185 is a splendid one to beholdomda8185 is a splendid one to beholdomda8185 is a splendid one to beholdomda8185 is a splendid one to beholdomda8185 is a splendid one to beholdomda8185 is a splendid one to behold

لو احلام اليقظه يبقا مرسيدس او بي ام
والاحلام العادية تويوتا كورولا او لانسر
انما اللي ممكن اشتريه بجد (رينو لوجان عشان مع اخويا ولحد دلؤتي معطلتش الحمد لله او دايو نوبير او ماتريكس وهختار على اساس الاقل اعطالا عشان مشوفش وش الصنايعية ان شاء الله )
وادعولي يا جماعة
قديم 10-06-2010, 01:00 AM
الصورة الرمزية Moh.Osama
Moh.Osama Moh.Osama غير متواجد حالياً
التخصص العملى: طالب فى كلية الادارة والاقتصاد بجامعة مصر للعلوم والتكنولوجيا

Moh.Osama has a brilliant futureMoh.Osama has a brilliant futureMoh.Osama has a brilliant futureMoh.Osama has a brilliant futureMoh.Osama has a brilliant futureMoh.Osama has a brilliant futureMoh.Osama has a brilliant futureMoh.Osama has a brilliant futureMoh.Osama has a brilliant futureMoh.Osama has a brilliant futureMoh.Osama has a brilliant future

والله انا مش عايز اكتر من مستيجن حلوة كدة وربنا يباركلى فى لوجانتى حببتى لسه مروقه النهاردة ومديها شور