العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > BMW

BMW رغم ما تعرضت له الشركة من ازمات كثيره اخرها ازمة شرائها لروفر الانجليزية الا انها مازالت تؤكد على ريادتها فلسلفتها الخاصة فى سيارتها التى تجمع بين الجمال متعة الاداء اشترت حقوق رولز رويس الانجليزية بالاضافة الى مينى ومن اشهر سيارتها BMW X5 X3 M6 M5 7 series - 5 series - 3 series

قديم 26-01-2012, 04:00 PM
faroukzen faroukzen غير متواجد حالياً

faroukzen is on a distinguished road
افتراضي مساعده ضرورى انا نازل الحرفيين النهادره اشترى كردان

انا نازل الحرفيين بازن الله النهارده او بكره اشترى كردان لبى ام الفئه الخمسه 1984ماهو سعر الكردان وهل هو انواع وايه افضل نوع وياترى هلاقيه عند مين وكنت عاوز اركبه عند حد فى الحرفيين مين الميكانيكى الكويس الى اقدر اروحله ومكانه فين بالظبط
قديم 26-01-2012, 04:28 PM
hatem_eg hatem_eg غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مدير مشروعات

hatem_eg has a brilliant futurehatem_eg has a brilliant futurehatem_eg has a brilliant futurehatem_eg has a brilliant futurehatem_eg has a brilliant futurehatem_eg has a brilliant futurehatem_eg has a brilliant futurehatem_eg has a brilliant futurehatem_eg has a brilliant futurehatem_eg has a brilliant futurehatem_eg has a brilliant future
افتراضي رد: مساعده ضرورى انا نازل الحرفيين النهادره اشترى كردان

ربنا معاك ويوفقك ويعينك
كان عندي نفس المشكله في الكردان لنفس عربيتك بس مو 81
واجهتني مشكله غريبه قلت يمكن تنفعك لزيادة التأكد
الكردان عندي المفروض انه 4 مسامير ،، اللي كان راكب عندي كان 3 مسامير ، ولفيت ودوخت وطلع عيني ووصلت لبور سعيد عشان اسأل عليه ،، كنت بقولهم كردان بي ام 518 مو 81 الاقيهم يطلعولي 4 مسامير ،، يا جدعان مش هو ، انا عندي 3 !! يقولولي ما نعرفش واسيبهم وامشي علشان العربيه قدمهم وبيشوفوها 3 مسامير والاخر يقولو الموديل ده مش موجود عندنا
واتاري الاخ اللي كان راكب العربيه قبلي حد كان مغيرهوله وطبعا مغير القاعده اللي بيتثبت فيها الكردان ومحوله لموديل تاني 3 مسامير ، ليه مش عارف هههههه
ما علينا مش حطول عليك اتأكد الاول من اللي راكب عندك وياحبذا تروح بالعربيه عشان يبصلك عليها ويديلك اللي زيه بالظبط وبالتمام عشان ما تلفش كتير او تروح وترجع تغيره وما يطلعش زيه ، عشان البي ام كذا فئه وكذا موديل فمتغلبش نفسك كتير وربنا يوفقك ،،، تغييره سهل مش مشكله عويصه اي حد يفكه ويركبه تاني بس المهم انك تشتريه يكون صلبانه سليمه مافيهاش تكه ولا بتلوق والكلام ده وربنا معاك
تحياتي ,,,
قديم 27-01-2012, 01:14 AM
الصورة الرمزية tarbook
tarbook tarbook غير متواجد حالياً
من انا؟: خالد صلاح الدين سمير
التخصص العملى: Computer Science
هواياتي: السيارات واسماك البحار

tarbook has a reputation beyond reputetarbook has a reputation beyond reputetarbook has a reputation beyond reputetarbook has a reputation beyond reputetarbook has a reputation beyond reputetarbook has a reputation beyond reputetarbook has a reputation beyond reputetarbook has a reputation beyond reputetarbook has a reputation beyond reputetarbook has a reputation beyond reputetarbook has a reputation beyond repute

بيكون فى رقم على الكرونه زى ده TVB000140 / FTC4140 اعرف الرقم بتاع الكرونه الى ركبه عندك كام وهات اخوه

اشهد ان لا اله الا الله وحده لا شريك له واشهد ان محمد رسول الله عليه افضل الصلاه والسلام على الحبيب المصطفى

لا اله الا انت سبحانك انى كنت من الظالمين

قديم 27-01-2012, 03:17 PM
faroukzen faroukzen غير متواجد حالياً

faroukzen is on a distinguished road

متشكر على اهتمام حضراتكم حصل بعض الظروف ومعرفتش اروح الخميس بازن الله هنزل النهارده الى هو الجمعه اشترى الكردان ياريت تنصحونى بحد يكون كويس اجيب منعده الكردان وياريت ياستاز حاتم تعرفنا ايه اخبار العربيه كانت عامله معاك ايه واقصى سرعه جبتها بيها كام
قديم 27-01-2012, 03:33 PM
الصورة الرمزية AbOnOrA
AbOnOrA AbOnOrA غير متواجد حالياً
Aِِbo(Nora&Islam&Judy)
Wael Magdy Salah
من انا؟: ابو نورا واسلام
التخصص العملى: IT Consultant
هواياتي: Computers, Automotives

AbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond repute

ابداء بشارع المرسيدس من ناحية جمال عبد الناصر هتلاقى حوالى 4- 5 تجار بى ام استيراد فى الشارع ده وعلى اطرافه

ولو ملقيتش هتنزل الحرفيين نفسها هتلاقى تجار اكتر

وطبعاً متشتريش الا لما تلف هنا وهناك وتاخد اسعار وتعايين الحالة

اخر موضوعاتى
قريباً تقرير وتجربة اداء دايهاتسو تريوس * تويوتا راش