العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > مقارنات

مقارنات لمساعدة الأعضاء فى المفاضلة بين الأنواع المختلفة من السيارات

قديم 26-07-2012, 10:42 PM
3bdo 3bdo غير متواجد حالياً

3bdo has a brilliant future3bdo has a brilliant future3bdo has a brilliant future3bdo has a brilliant future3bdo has a brilliant future3bdo has a brilliant future3bdo has a brilliant future3bdo has a brilliant future3bdo has a brilliant future3bdo has a brilliant future3bdo has a brilliant future
افتراضي Re: كورولا 2007 او لانسر بومة 2012 الاتنين اتوماتيك

انا نفسى افهمك يا ااستذ عبدالله هو حضرتك عندك فانتازيا زى ما قولت قبل كده ولا عندك كان كورولا 2007 زى ما قولت فى مشاركة فى موضوع تانى ولا عايز تشترى لانسر بومة ممكن توضحلى يا باشا

من يفقد ثروة يفقد كثيراً ..
ومن يفقد صديقاً يفقد أكثر ..
ومن يفقد الشجاعة يفقد كل شئ !

http://masrmotors.com/vb/image.php?t...ine=1341151527

تقرير حصرى لمصر موتورز بالصور والتفاصيل عن عربيتى ميتسوبيشى لانسر بومة سوبر اكشن 2012 مميزات وعيوب
http://masrmotors.com/vb/showthread.php?t=90862
عذرا لقلة دخولى على المنتدى بسبب الدراسة ادعولى ولو اى حد عايز حاجة يبعتلى و هرد عليه ان شاء الله ادعولى ربنا يوفقنى
قديم 26-07-2012, 10:49 PM
3bdo 3bdo غير متواجد حالياً

3bdo has a brilliant future3bdo has a brilliant future3bdo has a brilliant future3bdo has a brilliant future3bdo has a brilliant future3bdo has a brilliant future3bdo has a brilliant future3bdo has a brilliant future3bdo has a brilliant future3bdo has a brilliant future3bdo has a brilliant future
افتراضي Re: كورولا 2007 او لانسر بومة 2012 الاتنين اتوماتيك

يا جماعه انتو فاهمين الكوري غلط ليه اي عربيه في الدنيا ليها مميزاتها وليها عيوبها وبصراحة العربيات الكوري تمام تمام اوي انا كان معايا كورولا 2007 وبصراحه حلوة مش وحشه والياباني برضو حلو مش وحش بس انتا لو عاوز رفاهيه ومواصفات خليك في الكوري لو عاوز حاجة تستحملك وتستحمل الهبد والمطبات بتاع مصر هات ياباني وانا كنت عاوز اسال الاستاذ شريف الدين سؤال انتا ايه رايك في الكيا سيراتو 2012 الجنط ال 16 ex ايه رايك فيها وهي احسن ولا البومه 2012ولا الكورولا 2007 علشان في ناس بتسالني ايه الاحسن قولي ايه الاحسن سيراتو 2012 ex الجنط 16 مش 17 ولا كورولا 2007 اتوماتيك مفيهاش خربوش ولا البومه 2012 اتوماتيك ايه الاحسن ضروووررررررررري

دى كانت مشاركة لحضرتك بتقول معاك كورولا 2007

مش ممكن تصورلنا العربيه من جوه وهي شغاله والانوار شغاله فيها وشكل العدادات وفي شاشه كده في العدادات دي فيها ايه انا عندي واحده زيها في الفانتازيا بس مش عارف الي عندي زي الي عندك ولالا وياريت تصور العدادات وهي شغاله والطابلوه ونور العربيه وكده يعني ظبتنا يعني انا اسف معلش والصور الي فوق بتاع العربيه مش شغاله ليه هو انتا مسحتهم ولا ايه بيقولولي مش موجودين اتمسحوا ليه مش عارف ربنا يكرمك علشان خاطري انا عرف ان انا هتعبك بس معلش انتا اخويا وكان ليا سؤال معلش باباك يعني بسم الله ما شاء الله شاري عربيه ب 135 الف الي هي الانسر ليه مفكرتش في اي حاجة تانيه مثلا زي السيراتواو اي حاجة تانيه ليه انا عاوز اعرف السبب واسف للاطاله ومعلش يا استاذ عبدو باشا استحملني

ودلوقتى بتقول معاك فانتزيا ولسة مستلمها على حسب كلامك فى موضوع تانى
وفى الموضوع ده محتار بين اللانسر2012 والكورلا 2007
انا مش فاهم حضرتك يا باشا خالص انا نفسى افهم عشان اقدر اساعدك

من يفقد ثروة يفقد كثيراً ..
ومن يفقد صديقاً يفقد أكثر ..
ومن يفقد الشجاعة يفقد كل شئ !

http://masrmotors.com/vb/image.php?t...ine=1341151527

تقرير حصرى لمصر موتورز بالصور والتفاصيل عن عربيتى ميتسوبيشى لانسر بومة سوبر اكشن 2012 مميزات وعيوب
http://masrmotors.com/vb/showthread.php?t=90862
عذرا لقلة دخولى على المنتدى بسبب الدراسة ادعولى ولو اى حد عايز حاجة يبعتلى و هرد عليه ان شاء الله ادعولى ربنا يوفقنى
قديم 27-07-2012, 12:43 AM
الصورة الرمزية abdohtaby
abdohtaby abdohtaby غير متواجد حالياً
من انا؟: عبدالله
التخصص العملى: مهندس
هواياتي: عاشق للسيارات

abdohtaby has a reputation beyond reputeabdohtaby has a reputation beyond reputeabdohtaby has a reputation beyond reputeabdohtaby has a reputation beyond reputeabdohtaby has a reputation beyond reputeabdohtaby has a reputation beyond reputeabdohtaby has a reputation beyond reputeabdohtaby has a reputation beyond reputeabdohtaby has a reputation beyond reputeabdohtaby has a reputation beyond reputeabdohtaby has a reputation beyond repute
للاهمية رد: كورولا 2007 او لانسر بومة 2012 الاتنين اتوماتيك

يا استاذ عبدو باشا الاسئله دي لناس صحابي بتسالني وانا مبعرفش ارد فبسال هنا في المنتدى على اكنها بتعاعتي فهمتي يا باشا ايوة انا كان معايا اوبترا وبعدان كورولا 2007 وبعدان اخر حاجة فانتازيا انا معايا فانتازيا والاسئله دي كلها لناس بتسالني او ممكن انا عاوز اعرف حاجة كده يعني مش يعني معايا فانتازيا يبقى خلاص مسالش على اي سؤال للعربيات التانيه اسال للفانتازيا بس لا عادي في اسئله بتبقا عندي حب استطلاع يعني بحب اعرف اكتر عن العربيه وفي اسئله لناس بتسالني فهمتني يا غالي ومردتش عليا ليه في السؤال الي انا كنت سالتهولك :260309~146 :

ايميلي:

abdohtaby@ymail.com

صفحة فولكس فاجن مصر على الفيس بوك
http://www.facebook.com/pages/Volksw...26911527355706

صفحه مجتمع السيارات المصري برعايه مصر موتورزعلى الفيس بوك شاركوا معانا

facebook.com/mogtm3.egypt.cars

قديم 27-07-2012, 01:16 PM
الصورة الرمزية sehsss
sehsss sehsss غير متواجد حالياً
التخصص العملى: صحفي

sehsss has a reputation beyond reputesehsss has a reputation beyond reputesehsss has a reputation beyond reputesehsss has a reputation beyond reputesehsss has a reputation beyond reputesehsss has a reputation beyond reputesehsss has a reputation beyond reputesehsss has a reputation beyond reputesehsss has a reputation beyond reputesehsss has a reputation beyond reputesehsss has a reputation beyond repute
افتراضي رد: كورولا 2007 او لانسر بومة 2012 الاتنين اتوماتيك

لو كنت قولتلي الكورولا ولا الشارك كنت هاقولك الشارك، لكن البوما حرام تجيبها 2012

Mohamed Hussein - journalist
قديم 27-07-2012, 03:08 PM
الصورة الرمزية محمدصلاح القاضى
محمدصلاح القاضى محمدصلاح القاضى غير متواجد حالياً
من انا؟: محمد صلاح محمد القاضى
التخصص العملى: بصلح عربيتى حاليا
هواياتي: كل مايتعلق بالسيارات والكمبيوتر واجهزه الصوت

محمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond repute
افتراضي رد: كورولا 2007 او لانسر بومة 2012 الاتنين اتوماتيك

الكرولا

دا لينك اولتراس فيات 132

دا لينك صفحتى على الفيس بوك