العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > استراحة مصر موتورز

قديم 29-08-2009, 02:12 PM
الصورة الرمزية ahmed_kamel
ahmed_kamel ahmed_kamel غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مهندس معماري
هواياتي: السيارات

ahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond repute
افتراضي رد: أحد العمليات الإستخباراتيه التي قام بها اللواء مهندس سام بورومبو

إنتوا واضح إنكوا فهمتوني غلط .... ياجماعخ سامح باشا مش ظاهر في العمليه بتاعة خميس الشوان
يعني ينفع يكون رجل مخابرات وبيبان على الشاشه !!
اللواء / سامح رمزي ممتاز
هوه المخطط والمحرك الخفي لكل ماشاهدته من أحداث ولو مش مصدقني إسأل جولداماإيير ,,,, وموشى ديان ,,, وشيمون بيريز ....
لقد ساهم في العبور ... وكان السبب الرئيسي في المخطط الجهنمي لسلاح المهندسين بالجيش المصري
مع إن سامح من مواليد مابعد العبور لكن من قبل مايجي وهوه ليه كرامات وعلامات وإستخبارات .... وماتصدقش كل اللي مكتوب بالورق .... بركاتك يابورومبوو ...

لكن الحلقه إللي إنت رفعتها ياسامح ديه من عمليات أيمن بوند بدون شك .... إنت فين يابوند ... لسه ماكفاكش قتل ورصاص وحرايق وعامة فيه جزء للحلقه ديه في الأول لم يعرض حرفعه على اليوتيوب وأربطه دلوقتي
عشان نشوف بوند أفكاره الناريهديه حتوديه لفين ...على فكره بوند في الجزء اللي حرفعه كان قاعد مع المؤلف بتاع سلسلته ماقبل الأخيره وعمال يقوله ممكن يعمل إيه.................. يا أيمن يابوند

قديم 29-08-2009, 04:09 PM

ahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond repute

حتشوفوا جزء مهم من كواليس الممثل القدير أيمن بوند وعمله اللي مالوش نهايه أبدا (سعد الحاتي) ... كما وعدتكم بالمشاركه السابقه ...
إليكم المقطع

التعديل الأخير تم بواسطة ahmed_kamel ; 29-08-2009 الساعة 04:31 PM
قديم 29-08-2009, 04:44 PM
الصورة الرمزية ayman abdelrazek
ayman abdelrazek ayman abdelrazek غير متواجد حالياً
التخصص العملى: sales director

ayman abdelrazek has a reputation beyond reputeayman abdelrazek has a reputation beyond reputeayman abdelrazek has a reputation beyond reputeayman abdelrazek has a reputation beyond reputeayman abdelrazek has a reputation beyond reputeayman abdelrazek has a reputation beyond reputeayman abdelrazek has a reputation beyond reputeayman abdelrazek has a reputation beyond reputeayman abdelrazek has a reputation beyond reputeayman abdelrazek has a reputation beyond reputeayman abdelrazek has a reputation beyond repute

انا متابع لمسلسلاتكم بتاعة مصر موتورز سيت كوم
بس لعلمك يابو كامل انا هاخد من بوورمبوو التفاصيل الكامله لعملية سد انابيب النابالم
فى القناة لتأمين العبور التاريخى.
والراجل مؤخرا صرح لى ان المخابرات افرجت عن تفاصيل العمليه والموافقه على تحويلها
فيلم سينمائى ضخم بناء على طلبه وتخليدا لذكرى العمليه الفدائيه بقيادته.
وبعدين مين قال ان بوورمبوو ولد بعد العبور ياجماعه ده شغل مخابراتى ضخم جدا ملوش
حدود يخلى اللى مش موجود موجود عشان ينفذ العمليه ويبقى بعد كده موجود
عادى.

بالمناسبه تم اسناد كتابة سيناريو الفيلم للأستاذ صلاح عبد النبى بعد خروجه من المعتقل
وطبعا من انتاج (ابوكامل وبلبلان للأنتاج السينمائى) لأن تكلفة الفيلم ضخمه طبعا

أبو الفتوح رئيسأ
قديم 29-08-2009, 04:51 PM

ما أنا قولتلك مش كل اللي مكتوب على الورق يتصدق ... مش مشكله ضرب شهادة ميلا يعني

ثم تعالى هنا إنت ماجيتش طيب تمضي مع الدكتور بولبولان العقد قبل مايسافر ... الراجل نزلك مخصوص عشان يمضي معاك الفيلم ويعربن كمان ... يعني حتعيد بالـ S-CLASS الجديده خلاص
مستني إيه ... يلا يابوند عايزين ابوصلاح يسخن معانا ويبدأ في تأليف السيناريو والحوار بتاع الفيلم
إنت فين ياأبوصلاح

قديم 29-08-2009, 06:26 PM
salahabdelnabi salahabdelnabi غير متواجد حالياً

salahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these parts

كنت بخلص اجراءات الخروج من المعتقل
وانا جاهز بس ايديكم على العربون الاول عشان الواحد يعرف يشتغل بنفس والا ايه ptmnlo123per135

فين الانتاج ......... عايز روزمة ورق مسطر مفرد مابحبش المجوز ودستة اقلام حالا ptmnlo123per1120
انا نار ....... انا سخن ........... انا ولعة

عجبي علي العجب العجيب العجاب
لما الحقيقة تطل بعد احتجاب
و تروح و تحلا وفجأة تصبح مفيش
كمثل طراطيش بحر ياما خد و جاب

عجبى !!( صلاح جاهين )