العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > Hyundai هيونداى > Hyundai Excel - اكسيل

قديم 14-02-2015, 11:20 PM
wael karam wael karam غير متواجد حالياً

wael karam is on a distinguished road
افتراضي رد: موسوعة اسئلة هيونداى أكسيل ( لو عندك اى سؤال ادخل هنا واسئله وهنجاوب عليك)

يا استاذ سيد بعد اذن حضرتك عاوز اسأل سؤال انا عاوز اشتري اكسيل بس محتار جدا ما بين ناس بتشكر جدا ف العربيه و ناس بتحذرني منها و انا تايه جدا وواضح ان حضرتك ما شاء الله فاهم كويس فيهم ارجو من حضرتك الافاده و تقبل شكري الجزيل مقدما
قديم 16-02-2015, 11:33 PM
الصورة الرمزية sayed2077
sayed2077 sayed2077 غير متواجد حالياً

من انا؟: انا مش فارس ولا فتى احلام انا زحمة وربكه وشغل جنان
التخصص العملى: طالب هندسة قسم اتصالات
هواياتي: الكمبيوتر و السيارات

sayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: موسوعة اسئلة هيونداى أكسيل ( لو عندك اى سؤال ادخل هنا واسئله وهنجاوب عليك)

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة wael karam مشاهدة المشاركة

يا استاذ سيد بعد اذن حضرتك عاوز اسأل سؤال انا عاوز اشتري اكسيل بس محتار جدا ما بين ناس بتشكر جدا ف العربيه و ناس بتحذرني منها و انا تايه جدا وواضح ان حضرتك ما شاء الله فاهم كويس فيهم ارجو من حضرتك الافاده و تقبل شكري الجزيل مقدما
الاكسيل من العربيات المحترمه شرط ان حضرتك تبقى شاريها حالتها نضيفه و تعملها الصيانات اللى تحتاجها اول باول

جروب رابطه هيونداى اكسيل على
Facebook
اضغط هنا
-------------------------
للبيع قطع غيار السيارة هيونداى اكسيل
وكل السيارات الكورى
اضغط هنا
--------------------------
سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم
اللهم اغفر للمؤمنين والمؤمنات والمسلمين والمسلمات الاحياء منهم والاموات

سيد عصام
قديم 20-04-2015, 02:25 PM
محمد مزيد2 محمد مزيد2 غير متواجد حالياً

محمد مزيد2 is on a distinguished road

السلام عليكم
يسعدنى الانضمام للرابطه وعرض مشكلتى مع الاكسيل وبرجاء الرد باسرع ما يمكن لاتى غلبت فيها
المشكله عندى هى انى لما اجى الف فى اى ملف ولو بسيط شمال الاقى العربيه العجله اليمين بتدى نفضه جامده وكان العربيه فى الناحيه اليمين عاوزه تقف رحت لبتاع عفشه وظبطت زوايا وبرضه العيب موجود رحت ل اربع ميكانيكيه كل واحد براى الا اننى اقتنعت نسبيا براى واحد منهم قلى دا عيب كوبلن داخلى بايظ فارجو رايكم فورا لانه عيب مش هين مع خالص تحياتى
قديم 24-06-2016, 11:44 AM
hemaelmligy hemaelmligy غير متواجد حالياً

hemaelmligy is on a distinguished road

مشكككككككككور