العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > رينو RENAULT > رينو لوجان Logan

رينو لوجان Logan The Dacia Logan is a car produced jointly by the French manufacturer Renault and its subsidiary Dacia of Romania. It is manufactured at Dacia's automobile plant in Mioveni, Romania, in Colombia, Brazil, Russia, Morocco, Iran, India and South Africa. It is also marketed as the Renault Logan, Nissan Aprio or Tondar 90 depending on the existing presence or positioning of the Renault brand.

قديم 28-06-2012, 12:53 PM
Neo206 Neo206 غير متواجد حالياً

Neo206 has a reputation beyond reputeNeo206 has a reputation beyond reputeNeo206 has a reputation beyond reputeNeo206 has a reputation beyond reputeNeo206 has a reputation beyond reputeNeo206 has a reputation beyond reputeNeo206 has a reputation beyond reputeNeo206 has a reputation beyond reputeNeo206 has a reputation beyond reputeNeo206 has a reputation beyond reputeNeo206 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: سؤال مهم بخصوص اللوجان 2012

يا عمى الى يعيش ياما يشوف
:pod_of_gold :
قديم 28-06-2012, 04:25 PM
adham_cs adham_cs غير متواجد حالياً
من انا؟: محمد عبد المنعم
التخصص العملى: رئيس قسم التطوير التكنولوجي
هواياتي: القراءة، السباحة

adham_cs will become famous soon enoughadham_cs will become famous soon enough

على فكرة أنا كان معايا بيجو 206 موديل 2004
ومكنش فيها ABS رغم أن الللمبة موجودة في الطابلوه
عادي يعني
قديم 28-06-2012, 04:28 PM
عمرو عبد الحميد الجندى عمرو عبد الحميد الجندى غير متواجد حالياً
التخصص العملى: ليسانس اداب

عمرو عبد الحميد الجندى is a name known to allعمرو عبد الحميد الجندى is a name known to allعمرو عبد الحميد الجندى is a name known to allعمرو عبد الحميد الجندى is a name known to allعمرو عبد الحميد الجندى is a name known to allعمرو عبد الحميد الجندى is a name known to all

علشان كده ياستاذ شريف ان عمال اسال واقراء كل معلومة عن اللوجان واسال كل واحد عن اللوجان انا عن نفسى اقتنعت باللوجان جدا بس ؟؟؟؟؟ فيه حاجات غريبة ذى اللمبات العديمة الوظائف وانا ادكت ان اللوجان بلمبة مارشاله واحدة و حتى مفتاح العربية واحد برموت والثانى لا ليه الحاجات الغريبة ديه فاللوجان ؟؟؟؟
قديم 28-06-2012, 04:36 PM
عمرو عبد الحميد الجندى عمرو عبد الحميد الجندى غير متواجد حالياً
التخصص العملى: ليسانس اداب

عمرو عبد الحميد الجندى is a name known to allعمرو عبد الحميد الجندى is a name known to allعمرو عبد الحميد الجندى is a name known to allعمرو عبد الحميد الجندى is a name known to allعمرو عبد الحميد الجندى is a name known to allعمرو عبد الحميد الجندى is a name known to all

علشان كده ياستاذ شريف ان عمال اسال واقراء كل معلومة عن اللوجان واسال كل واحد عن اللوجان انا عن نفسى اقتنعت باللوجان جدا بس ؟؟؟؟؟ فيه حاجات غريبة ذى اللمبات العديمة الوظائف وانا عرفت كمان ان اللوجان بلمبة مارشاله واحدة و حتى مفتاح العربية واحد برموت والثانى لا ليه الحاجات الغريبة ديه فى للوجان ؟؟؟؟ معلش سؤال لحضرتك انا من محافظات شمال الصعيد هل من الممكن اخلى معرض من معارض الزيرو يجبهلى من القاهرة و لا لازم انزل و اجبها من القاهرة بنفسى مع العلم انى جديد فى السواقة و ان كان المعرض هيجبا من القاهرة اراجع ايه على العربية عند الاستلام و اسف جد انى طولت
قديم 28-06-2012, 05:11 PM
ahmedashraf ahmedashraf غير متواجد حالياً
التخصص العملى: تصميم وبرمجة الويب

ahmedashraf is a splendid one to beholdahmedashraf is a splendid one to beholdahmedashraf is a splendid one to beholdahmedashraf is a splendid one to beholdahmedashraf is a splendid one to beholdahmedashraf is a splendid one to beholdahmedashraf is a splendid one to behold

عادي ياباشا وبتحصل في أحسن العائلات. كنت قريت موضوع عن إلانترا الشكل القديم إن امبه تشيك الموتور موجوده لاكن ليس لها إستخدام بالنسبة لنسخة غبور.