العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > جمارك السيارات

جمارك السيارات استفسارات وموضوعات خاصة بجمارك السيارات وادخال السيارات المستورده لمصر

قديم 21-04-2009, 07:02 PM
الصورة الرمزية c2bo
c2bo c2bo غير متواجد حالياً
التخصص العملى: Human resources
هواياتي: السيارت. السباحه. الكمبيوتر والانترنت

c2bo has a reputation beyond reputec2bo has a reputation beyond reputec2bo has a reputation beyond reputec2bo has a reputation beyond reputec2bo has a reputation beyond reputec2bo has a reputation beyond reputec2bo has a reputation beyond reputec2bo has a reputation beyond reputec2bo has a reputation beyond reputec2bo has a reputation beyond reputec2bo has a reputation beyond repute
افتراضي رد: حقائق عن سيارات المعاقين

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Marcedes Benz مشاهدة المشاركة

باسات 97 او 98 او 99 بس تكون مانيوال وياريت عدادها يكون قليل
انا بحاول ابحثلك عن عربيه تكون هذه المواصفات خالصه بس عرفنى رينج حضرتك كام يعنى من كام لكام
على العلم انا ادامى عربيه بسات موديل 98 مانيول معوقين هاتخلص على95 الف جنيه بفك الحظر
واوتوماتيك 98 هاتخلص على 105 حاله زيرو بعد فك الحظر
اسف اخى على التاخير

I Can't Live Without Cars
قديم 21-04-2009, 09:02 PM
الصورة الرمزية Marcedes Benz
Marcedes Benz Marcedes Benz غير متواجد حالياً

Marcedes Benz has a reputation beyond reputeMarcedes Benz has a reputation beyond reputeMarcedes Benz has a reputation beyond reputeMarcedes Benz has a reputation beyond reputeMarcedes Benz has a reputation beyond reputeMarcedes Benz has a reputation beyond reputeMarcedes Benz has a reputation beyond reputeMarcedes Benz has a reputation beyond reputeMarcedes Benz has a reputation beyond reputeMarcedes Benz has a reputation beyond reputeMarcedes Benz has a reputation beyond repute

انا مش هدخل فى اجراءات فك حظرها ومشوار المعاقين دا انا عايزها خالصه كانى بشتري عربيه عادى من مصر
وتقريبا الرينج مش اكتر من 95
على فكره ابن عمى فى النمسا كان راكب باسات موديل 2002 عامله 110 الف كيلو باعها هناك ب 4000 يورو
سمعنى احلى سلااااااام
قديم 22-04-2009, 12:05 AM
الصورة الرمزية c2bo
c2bo c2bo غير متواجد حالياً
التخصص العملى: Human resources
هواياتي: السيارت. السباحه. الكمبيوتر والانترنت

c2bo has a reputation beyond reputec2bo has a reputation beyond reputec2bo has a reputation beyond reputec2bo has a reputation beyond reputec2bo has a reputation beyond reputec2bo has a reputation beyond reputec2bo has a reputation beyond reputec2bo has a reputation beyond reputec2bo has a reputation beyond reputec2bo has a reputation beyond reputec2bo has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Marcedes Benz مشاهدة المشاركة

انا مش هدخل فى اجراءات فك حظرها ومشوار المعاقين دا انا عايزها خالصه كانى بشتري عربيه عادى من مصر
وتقريبا الرينج مش اكتر من 95
على فكره ابن عمى فى النمسا كان راكب باسات موديل 2002 عامله 110 الف كيلو باعها هناك ب 4000 يورو
سمعنى احلى سلااااااام
على فكره هى ارخص من 4000 يورو فى اوروبا بس انا عايز حضرتك تشوف نسبت الجمارك على العربيات و على فكره نسبت الجمارك بتتحدد على اساس
1: الماركه
2:الموديل
3:الاوبشنز
راجع الجمارك واحسبها هاتلاقيها فى الرينج دى

I Can't Live Without Cars
قديم 23-05-2009, 05:46 PM
virus virus غير متواجد حالياً

virus is on a distinguished road

أنا من رأيي الصبر جميل

بس المشكله في المعوق مضمون أم لا
قديم 24-05-2009, 06:04 PM
tyuyyyy tyuyyyy غير متواجد حالياً
تاجر (المنتدى غير مسئول عن التعاملات التجارية بين الاعضاء)

tyuyyyy is on a distinguished road

يوجد سيارات معوقين وارد كوريا والمانيا السيارة لاتتعدى 60 الف كيلو متر يوجد نوبيرا وان ابتداء من 15 الف الى 21 ويوجد نوبيرا تو ولانوس وجوليت وباسات واكوتفيا وبيجو ولا نسر وتيوتا كل هزة السيارات واردة المانية وكوريا وكل هزة السيارات بحالة المصنع كاملة ابوشن اتوماتيك ومنوال ونحن نقوم بعمل الكمسيون والحلات التى ينطبق عاليها هى شلل اطفال فى القدم او بتر فى الساق او فى الزراع فقط للاستعلام ممهندس محمد حمودة موبيل 0105196455

الكلمات الدليلية
سيارات المعاقين