العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > شيفروليه الكورية CHEVROLET و دايو DAEWOO > أفيو

أفيو chevy gold logo

قديم 14-01-2012, 07:31 PM
احمد عبدالظاهر احمد عبدالظاهر غير متواجد حالياً

احمد عبدالظاهر is on a distinguished road
افتراضي عيوب السواقة

انا لسه بتعلم, بس المشكلة اني بتعلم علي عربية واضح من المنتدي انها بتيجي بعيوب كتيرة من التوكيل, فأنا بصراحة مش عارف ده بقي عيب مني ولا من التوكيل!!!!!!!

1. ساعات العربية بتترج رجه جامده كده وانا برفع رجلي من علي الدبرياج, وبتروح اما نزله تاني وحاول ارفع تاني

2. وانا سايق بسرعة وهنقل علي التاني, العربية برده بتقوم مدية رجة كده, يعني النقل مش "سموز" رجة ما بين كل غير والتاني وبالذات السرعات الصغيرة

3. انا معرفش ايه مشكلة الار بي ام دي, بس امبارح بس, وبعد ما الموتور وقف مني, ورجلي فضلت علي البنزين شوية, دورت العربية والار بي ام علي لوحده من غير ما ادوس علي البنزين, هي دي بقي المشكلة ولا عشان العربية كانت شرقانة؟!

حد يعرف مواعيد توكيل طنطا اللي علي طريق دفرة؟! حد يعرف السمكرة والدهان بيكلف كام؟ الجزء المعدن في المراية اللي تحت الغطه اتقطم, بيتحلم ولا مراية جديدة؟! يا ريت تفيدوني
قديم 14-01-2012, 07:33 PM

افتراضي رد: عيوب السواقة

لو حبيت ابيعها برده, اخسر فيها كام؟! انا عاوز اتوماتيك بصراحة :\
قديم 14-01-2012, 07:59 PM
الصورة الرمزية crime
crime crime غير متواجد حالياً
من انا؟: متخصص توظيف سيارات وومركز خدمه معتمد كيا
التخصص العملى: مروج سيارات للسفارات وشركات السياحه والهيئات الحكوميه
هواياتي: .جديد السيارات .الكتب سماع القران الكريم

crime has a reputation beyond reputecrime has a reputation beyond reputecrime has a reputation beyond reputecrime has a reputation beyond reputecrime has a reputation beyond reputecrime has a reputation beyond reputecrime has a reputation beyond reputecrime has a reputation beyond reputecrime has a reputation beyond reputecrime has a reputation beyond reputecrime has a reputation beyond repute

بص يا باشا من وصفك العربيه زى الفل العيب ف رجلك لسه متظبطتش
الموضوع بيبقى ممارسه ولو عايز تبيع قولى هى موديل كام ومواصفاتها
قديم 14-01-2012, 08:08 PM

طب كويس, انا فعلا حاسس اني مبعرفش اثبت رجلي علي البنزين انا مش ناوي ابيع برده بس هي افيو سيدان 2011 مصري مانيول مش ال اس, وعملا 600 كم, وجاياي اصلا عامله 200 كيلومتر, يعني كانوا جيبنها واحد ركبها مش علي عربية
قديم 14-01-2012, 10:54 PM
moca_moca moca_moca غير متواجد حالياً

moca_moca has a reputation beyond reputemoca_moca has a reputation beyond reputemoca_moca has a reputation beyond reputemoca_moca has a reputation beyond reputemoca_moca has a reputation beyond reputemoca_moca has a reputation beyond reputemoca_moca has a reputation beyond reputemoca_moca has a reputation beyond reputemoca_moca has a reputation beyond reputemoca_moca has a reputation beyond reputemoca_moca has a reputation beyond repute

انا داخل عشان لا مؤاخذه كلمه" سمووووووووز" اعتقد انها كانت سموس بالانجليزي
رحماك يا الله