العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الصينية والهندية > شيرى إسبيرانزا CHERY SPERANZA > A 113

قديم 21-08-2011, 12:55 AM
drasd drasd غير متواجد حالياً

drasd has much to be proud ofdrasd has much to be proud ofdrasd has much to be proud ofdrasd has much to be proud ofdrasd has much to be proud ofdrasd has much to be proud ofdrasd has much to be proud ofdrasd has much to be proud ofdrasd has much to be proud of
افتراضي رد: a113 ارتفع ثمنها ومش موجودة لية ؟؟؟؟؟؟

السلام عليكم
ارتفاع الثمن دا جشع من التجار
الحكاية عادية خالص العربية دي بتتباع في التوكيل بسعرها الرسمي 51900
وساعتها كاش اوقسط هاتستنى حوالي شهر
اما لو قسط من خارج التوكيل ممكن تاخدها ب 52000 اما لو عايز كاش ومش عايز تستنى خالص يبقى انت غاوي والغاوي ينقط بطاقيته يبقى تعالى يا حلو وادفعلك بقى الفين تلاتة زيادة ما التاجر بيقول اللي معاه 52000 كاش اكيد معاه 53 او 54 او 55 كمان ودا بيحصل مع عربيات كتير في الوقت دا بالذات
زي مثلا تروح تحجز عربية لوجان تلاقي منها لون مش عايزه يقولك استنى شهر عقبال ماللون دا نجيبه من التوكيل بالسعر العادي
بس لو مستعجل ممكن اجيبهولك من خارج التوكيل ازيد الف جنيه وتستلم بكرة
طبعا الموضوع كله جشع تجار اوحجة من التوكيل انه يزود سعرها في الموديل الجديد او زي نظام التعطيش يعني هي عند التوكيل بس مش عايز ينزلها غير بكمية معينة علشان سعرها ما ينزلش
وفي النهاية
حسبي الله ونعم الوكيل في عربية تدفع دم قلبك 52000 الف جنيه وبعد سنة ولا اتنين لو حبيت تبيعها يدوب تجيب 35 الف ويا سلام لو كنت شاريه قسط ساعتها هاتبقى خسارتك وعليها فايدة لا زم يكون في رقابة على اللي بيحصل دا مش كل واحد صاحب معرض عنده العربية بره يقوم يزود بمزاجه ويستغل احتياج الناس للسلعة اللي عنده

التعديل الأخير تم بواسطة drasd ; 21-08-2011 الساعة 01:04 AM
قديم 21-08-2011, 03:56 PM
الصورة الرمزية YahiaAshraf
YahiaAshraf YahiaAshraf غير متواجد حالياً
التخصص العملى: طالب بالأكادمية العربية للعلوم و التكنولوجيا و النقل البحرى بالاسكندرية
هواياتي: السيارات - الكمبيوتر

YahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond repute

يا باشا انا لسه من اسبوع كنت فى المصريه للسيارات و العربيه موجوده و سعرها 52 الف
و حجوزات كتيره عليها
قديم 22-08-2011, 05:50 AM
الصورة الرمزية محمد حماده
محمد حماده محمد حماده غير متواجد حالياً

محمد حماده has a spectacular aura aboutمحمد حماده has a spectacular aura about

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة yahiaashraf مشاهدة المشاركة

يا باشا انا لسه من اسبوع كنت فى المصريه للسيارات و العربيه موجوده و سعرها 52 الف
و حجوزات كتيره عليها
الله يطمن قلبك

قديم 23-08-2011, 10:11 PM
الصورة الرمزية yasser salama
yasser salama yasser salama غير متواجد حالياً

yasser salama is on a distinguished road

يا شباب العربية موجودة فى الاسماعيلية فى معرض عربيتى
قديم 23-08-2011, 10:43 PM
Neo206 Neo206 غير متواجد حالياً

Neo206 has a reputation beyond reputeNeo206 has a reputation beyond reputeNeo206 has a reputation beyond reputeNeo206 has a reputation beyond reputeNeo206 has a reputation beyond reputeNeo206 has a reputation beyond reputeNeo206 has a reputation beyond reputeNeo206 has a reputation beyond reputeNeo206 has a reputation beyond reputeNeo206 has a reputation beyond reputeNeo206 has a reputation beyond repute